Forum » Overige » Lockerz Invites

1. Kecin

Hallo allemaal.

Bij deze heb ik een aantal invites te vergeven voor Lockerz. (Klikkk)
    Je kan er exclusieve dingen kopen. Maar het mooiste is, elke dag dat je er komt krijg je punten. Als je punten hebt, kan je die inwisslen voor leuke dingen.

Zoals bijvoorbeeld iPods etc.
    Het is een besloten betá, en volgend jaar ergens gaat de shit echt online.

Wil je dr dus nu al bij zijn. Laat het even weten, dan maak ik er ff rondje doorheen. Oja, mensen die motiveren waarom, maken meer kans .

Quote: Wat is Lockerz?

Lockerz is the place to go to buy the coolest stuff at the lowest prices, watch exclusive video, discover new music, play the hottest games, hang out with your friends - and get rewarded for just about EVERYTHING you do on the site.

Our mission is to be your daily habit, not a site for your parents or grandparents looking for their long-lost friends from Kindergarten.

One other thing you\'ll love about Lockerz are PTZ (or \"Pointz\"). PTZ are Lockerz\' proprietary loyalty \"currency\" that you earn whenever you buy, watch, play, share, invite friends, or even just show up on Lockerz. Redeem PTZ at the PTZ Place for incredible prizes, great products and dream experiences.

Too Good to Be True? Why are we doing this? To thank you for joining early. To build a Lockerz community of cool, stylish, cutting-edge people who love to buy great brands. To give you a taste of how PTZ will work when we go live this fall. And to test out different prizes and PTZ levels. That’s key. This version of PTZ Place is a test. PTZ levels will change when the full Lockerz site launches.

Lockerz is set to launch sometime in the Fall 09. Members who sign up now will get to explore and help shape the site before the launch. We hope you\'ll join us.

Groet,
    Nick

(Oja, geen stomme reffer shit ofzo hoor .

Bewerkt door Kecin op wo 16-09-2009 om 19:19
    I A M T H E L A W .
    wo 16-09-2009 om 19:14
Reacties (664)

Reageren
  1. Herma07

yo

als ik 300 punten heb en ik zou fifa 11 willen kopen voor ps3

moet ik dan ook nog59,39 euro betalen ?

robin.

wo 24-11-2010 om 14:23
  2. Sarvice

@ hierboven nee.

Na 5 maanden wil ik wel is weten waar mijn T-Shirt blijft :\')

Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    wo 24-11-2010 om 17:19
  3. L33tb0x

die site is echt onzin, ik heb het zelf voor een half jaar ofzo gedaan, (ja levenloos ben ik he) wou ik een psp kopen inc een spel maar het afzetterige van die site is dat ze een keer per maand een release doen, dan moet je dus op een bepaald tijdstip (niemand weet dat) je punten inwisselen, alleen weet je niet eens zeker of ze het product dat jij wilt in hebbben gekocht want ze kopen er maar eeen paar producten en en als ze dan psps inkopen hebben ze maar 5 psp\'s en miljoenen mensen die daaraan meedoen. dus de kans is 1 op 5 miljoen ofzo dat je dat krijgt, watn meestal is die relearse snachts ofzo...
    mijn conclusie : pure tijdverspilling

wo 12-01-2011 om 18:30
  4. Deganster500

Idd, ik heb het ook gedaan maar het zuigt gewoon hard.
    Ik zou er gewoon mee stoppen

wo 12-01-2011 om 22:23
Reageren