Forum » Showroom » [SHOW] DSA900 Foto\'s

1. Dsa900

Showroom
    DSA900

Graag wil ik van jullie weten wat jullie van mijn foto\'s vinden, en hoe ik misschien een betere foto kan nemen. Stel je vind de foto\'s niet mooi, zeg dan ook waarom niet, en plaats niet alleen reacties met \"Bah, lelijk\" enzovoort.

- 17 Februari 2010
    Klik

wo 17-02-2010 om 13:26
Reacties (8)

Reageren
  1. Pascallj

Ziet er gewoon netjes en leuk uit.

wo 17-02-2010 om 15:01
  2. Scumrules

Ik vind dat jouw foto\'s te normaal overkomen, en ze zijn iets te geforceert. Je moet echt gaan proberen om met de opties die een camera bied te gaan spelen en uiteindelijk tot een mooi resultaat te komen. Nu neem je een paar natuurfoto\'s maar de schoonheid straalt er niet echt af, dat mis ik. Hoe je die foto\'s levendiger en mooier wil maken, kan ik je helaas niet vertellen, ik heb geen verstand van foto\'s maken. Maar ik hoop dat je hier iets aan hebt.

wo 17-02-2010 om 15:08
  3. Wouter2190

Eerlijk gezegt, ik vind het een beetje saai.
    Je foto\'s opzich zien er leuk uit, maar ze \"Springen\" er niet echt uit.

Zorg ervoor dat wij kunnen zeggen \"Wauw\".

wo 17-02-2010 om 15:17
  4. Loller1

Ik vind ze een beetje \'te standaard\' werd al eerder gezegt, wij willen dat \'WAUW\'-gevoel hebben! maar het is wel een mooi begin!

Bewerkt door Loller1 op wo 17-02-2010 om 18:15
    wo 17-02-2010 om 18:15
  5. Vanmook

als ik eerlijk mag zeggen vind ik de fotos niet echt bijzonder..

Je maakt een foto van een brug van heel dichtbij.
    Je maakt een foto van een hoopje sneeuw?
    En van planten die dood zijn?

Kijk wat meer om je heen als je bv een foto maakt van die brug ga wat verder weg staan en zet hem helemaal op de foto kijk goed om je heen of je tegelijk iets anders leuks erbij kan zetten.

Je moet er een beetje meer proberen voor te zorgen dat de mensen die de fotos zien meteen een duidelijk en mooi beeld hebben van wat je probeerde vast te leggen.