Forum » Showroom » Check Swettis.nl

1. Potloodjes

Helleu.

sinds kort is Swettis gelanceerd. een soort van twitter waar je berichten kunt versturen, groepen aanmaken , eigen homepagina maken en mensen volgen wat hun aan het doen zijn!

Alleen ik weet niet hoe ik dit het beste kan promoten,
    Eigelijk weinig informatie, ik weet niet wat ik hier allemaal neer moet zetten.

Google adswords is geen optie ivm dat ik nog geen 18 jaar oud ben.
    Zelf heb ik al een hyves groep aangemaakt.

Nog meer ideeén?

wo 28-04-2010 om 18:01
Reacties (5)

Reageren
  1. Bijveld

Quote: potloodjes

Helleu.

sinds kort is Swettis gelanceerd. een soort van twitter waar je berichten kunt versturen, groepen aanmaken , eigen homepagina maken en mensen volgen wat hun aan het doen zijn!

Alleen ik weet niet hoe ik dit het beste kan promoten,
    Eigelijk weinig informatie, ik weet niet wat ik hier allemaal neer moet zetten.

Google adswords is geen optie ivm dat ik nog geen 18 jaar oud ben.
    Zelf heb ik al een hyves groep aangemaakt.

Nog meer ideeén?

Zie mijn post op SD

Nieuwe url shortener: LNQ.ME. Probeer hem uit en vraag gratis een api key aan voor twitter!
    wo 28-04-2010 om 18:25
  2. Bas

Quote: bijveld

[..]

Zie mijn post op SD

Goh, misschien een idee, misschien kun je je tips die je op SD (:\')) hebt geplaatst ook hier plaatsen, wie weet hebben mensen er baat bij, anders is bovenstaande gequote reactie nutteloos..

Enfin, probeer wat mensen die je kent te ronselen om op forums in hun signature de link van jouw ding te plaatsen..

HOI!
    wo 28-04-2010 om 18:38
  3. Chilipepper

Ik zie niet helemaal de meerwaarde van je website in.
    Twitter is veel groter, bekender, meer leden dan je ooit zou durven te wensen + Een heleboel smartphones hebben Twitter integratie, dus waarom zouden mensen lid willen worden van je website?

-
    wo 28-04-2010 om 19:48
  4. 055

mijn spelling is niet goed ik weet het maar die van jou is wel heel slecht

wordt lid , volgensmij is het gewoon word lid

wo 28-04-2010 om 21:13
  5. Pascallj

Quote: 055

mijn spelling is niet goed ik weet het maar die van jou is wel heel slecht

wordt lid , volgensmij is het gewoon word lid

Het is idd \'word\', maar wordt is een beetje oud Nederlands voor een gebiedende wijs, net als; komt en gaat (slapen).

ON: Ik zie trouwens ook de meerwaarde van jouw site niet in hoor. Het is mooi opgebouwd, dat wel, maar het moet wel heel speciaal worden om Twitter te verslaan.

Maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Twitter was in het begin ook eerst een groot disaster.

Dusja, promoten kan pas als het echt meerwaarde heeft dan andere sites. Je kan namelijk je site niet promoten met; \"Gezellig contact houden met je vrienden en contact komen met andere mensen\", o.i.d. want daar hebben hyves/twitter/facebook/weet-ik-het-wat-allemaal-wel-niet-meer-voor-profiel-sites voor.

Bewerkt door Pascallj op wo 28-04-2010 om 22:29
    wo 28-04-2010 om 22:26
Reageren