Forum » Showroom » [Site] vHoster

1. Megaden

Hoi Allemaal,

Ik wou graag mijn nieuwe site laten checken hier
    En opbouwende kritiek is nooit erg natuurlijk!
    De site : www.vhoster.nl

Thanks alvast!

di 07-09-2010 om 19:16
Reacties (17)

Reageren
  1. Sjenkie

Voor de klikkers:
    http://www.vhoster.nl

Simpel design, het is wel strak en overzichtelijk!

Bewerkt door Sjenkie op di 07-09-2010 om 19:20
    Windows 7 Ultimate - 64 bits
    Intel(R) Core(TM) i7 CPU @2.67 GHz
    6 GB DDR3
    1 TB HDD
    Nvidia GTX 480
    FearFM is weer onlineeee!
    di 07-09-2010 om 19:19
  2. Megaden

Quote: sjenkie

Voor de klikkers:
    http://www.vhoster.nl

Dankjewel. Dat was ik inderdaad vergeten

Volgend bericht ( dinsdag 07-09-2010 om 19:21 ) :
    Quote: sjenkie

Simpel design, het is wel strak en overzichtelijk!

Dankjewel. Wat vind je verder van de aangeboden pakketten?

di 07-09-2010 om 19:20
  3. Fifa06

Simpel, precies dat je nodig hebt voor webhosting!\\
    Pakketten vind ik beetje onhandig dat je prijzen excl. btw neerzet en ik moest ff zoeken of het per jaar of per maand was, dat zie ik liever meteen bij de prijs staan, en ik zie de prijs ook liever incl. btw, ik denk ook dat het merendeel van je (toekomstige) klanten geïnteresseerd zijn in prijzen met btw.

Als je gaat bestellen vind ik het een beetje jammer dat het volledige menu verdwijnt, en dat eigenlijk niet zo heel duidelijk is dat ik moet klikken op particulier of zakelijk. Vervolgens kan ik pas kijken of mijn domein überhaupt nog wel beschikbaar is.
    Als ik dan verder ga, formulier ziet er netjes uit, maar als ik op backuppro klik, ga ik weer weg van het formulier, daar verwacht ik eigenlijk een popup achtig iets met meer informatie.

Ik zie zelf het liefst dat ik in dat formulier wat jij op het eind pas hebt ook kan invullen voor zakelijk of prive en de domeinnaam.

Verder mis ik op je site het direct kunnen checken van een domeinnaam, zodat ik weet of ik mijn gegevens niet voor niks ga invullen.

En als ik bij dat formulier velden vergeet, krijg ik een pagina met daarop alles wat ik ben vergeten, en vervolgens moet ik terug om die velden in te kunnen vullen, fouten zie ik dan liever met daaronder een formulier, en de fouten bij de vergeten velden.

Ik kan geen reseller hosting bestellen...
    Je contactpagina is niet heel duidelijk te vinden en volgens mij kunnen contact en informatie op 1 pagina.

5/10

di 07-09-2010 om 19:39
  4. Megaden

Allereerst bedankt voor je super feedback

Pakketten vind ik beetje onhandig dat je prijzen excl. btw neerzet en ik moest ff zoeken of het per jaar of per maand was, dat zie ik liever meteen bij de prijs staan, en ik zie de prijs ook liever incl. btw, ik denk ook dat het merendeel van je (toekomstige) klanten geïnteresseerd zijn in prijzen met btw.

Ik snap je punt inderdaad! Ik gooi het op m\'n lijstje om op korte termijn even onder handen te nemen.

en dat eigenlijk niet zo heel duidelijk is dat ik moet klikken op particulier of zakelijk. Vervolgens kan ik pas kijken of mijn domein überhaupt nog wel beschikbaar is.

Dat het menu verdwijnt klopt en is bewust gedaan. Dit komt omdat je je op het moment van bestellen in het \"vPanel\" bevind. Ons klantenpaneel
    Jij wilt denk ik eerst je domein checken, en dan pas verder?

Als ik dan verder ga, formulier ziet er netjes uit, maar als ik op backuppro klik, ga ik weer weg van het formulier, daar verwacht ik eigenlijk een popup achtig iets met meer informatie.

Fixed

Verder mis ik op je site het direct kunnen checken van een domeinnaam, zodat ik weet of ik mijn gegevens niet voor niks ga invullen.

Goede tip! Dit komt er zeker aan!

En als ik bij dat formulier velden vergeet, krijg ik een pagina met daarop alles wat ik ben vergeten, en vervolgens moet ik terug om die velden in te kunnen vullen, fouten zie ik dan liever met daaronder een formulier, en de fouten bij de vergeten velden.

Ook dat is een goed punt. Dit was eigenlijk gedaan om de duidelijkheid te bevorderen, maar dit blijkt dus niet zo over te komen.
    Ik ga het weer aanpassen op korte termijn!

Ik kan geen reseller hosting bestellen...

Dit was inderdaad een bug, en is nu gefixt. Bedankt!

Je contactpagina is niet heel duidelijk te vinden en volgens mij kunnen contact en informatie op 1 pagina.

Waar zou jij de \"contact\" knop willen zien dan?

di 07-09-2010 om 19:47
  5. Jeffrey122

Misschien iets maken als ze een hostingspakket hebben, als ze erop klikken dat ze uitgebreide info krijgen.
    Zoals welke php versie, mysql versie,... en of er nog andere dingen zijn..

Succes!

di 07-09-2010 om 19:48
  6. Fifa06

Quote: megaden

Dat het menu verdwijnt klopt en is bewust gedaan. Dit komt omdat je je op het moment van bestellen in het \"vPanel\" bevind. Ons klantenpaneel
    Jij wilt denk ik eerst je domein checken, en dan pas verder?
    ja

Waar zou jij de \"contact\" knop willen zien dan?
    In hetzelfde menu als homepage, webhosting enz

Ik zie trouwens ook dat bij het checken van het domein ik eerst terug moet voordat ik een nieuw domein op beschikbaarheid kan controleren (als een domein niet beschikbaar is)

di 07-09-2010 om 19:57
  7. Loller1

simpel en overzichtelijk wat je lay-out betreft krijg je alvast een 9 op 10
    en dan die paar kleinigheden die al eerder zijn gemeld

di 07-09-2010 om 20:58
  8. Peterbin1

Mooie opmaak, combinatie alleen naar mijn mening mist het nog wat.
    Kweet niet precies wat, misschien rechtsboven een wit balkje waar je eventueel kan inloggen voor iets ofzoiets?

Bewerkt door Peterbin1 op di 07-09-2010 om 21:42
    di 07-09-2010 om 21:39
  9. Megaden

Quote: peterbin1

Mooie opmaak, combinatie alleen naar mijn mening mist het nog wat.
    Kweet niet precies wat, misschien rechtsboven een wit balkje waar je eventueel kan inloggen voor iets ofzoiets?

Je kan links al inloggen he ?

di 07-09-2010 om 22:01
  10. Pascallj

Ziet er netjes en overzichtelijk uit.

Verder wil ik toch even een als een hele dikke pluspunt vermelden dat dit een van de snelste websites is die ik ooit heb gezien. Waarschijnlijk omdat hij vrij dichtbij zit, maar deze website laad in nog minder dan 400 milliseconden

En dat is nogal heul erg snel.

Bewerkt door Pascallj op di 07-09-2010 om 22:39
    di 07-09-2010 om 22:39
  11. Megaden

Quote: pascallj

Ziet er netjes en overzichtelijk uit.

Verder wil ik toch even een als een hele dikke pluspunt vermelden dat dit een van de snelste websites is die ik ooit heb gezien. Waarschijnlijk omdat hij vrij dichtbij zit, maar deze website laad in nog minder dan 400 milliseconden

En dat is nogal heul erg snel.

Bedankt voor je reactie! De website is inderdaad helemaal geoptimaliseerd om zo snel mogelijk te werken. Dit komt mede door de nieuwe Quad Xeon Server waarop deze draait

wo 08-09-2010 om 12:06
  12. Pascallj

[..]

Bedankt voor je reactie! De website is inderdaad helemaal geoptimaliseerd om zo snel mogelijk te werken. Dit komt mede door de nieuwe Quad Xeon Server waarop deze draait

Zelf gehost?

wo 08-09-2010 om 15:21
  13. Gfreeman

Ziet er mooi en overzichtelijk uit, en de prijzen die je rekent lijken me ook best redelijk.
    En dit ziet er ook niet al te slecht uit

wo 08-09-2010 om 18:03
  14. Megaden

Quote: pascallj

[..]

Zelf gehost?

Ja zelf gehost

do 09-09-2010 om 12:17
  15. Pascallj

[..]

Ja zelf gehost