Forum » Showroom » [Showroom] Home made Wallpapers

1. Ilenkaa

Hey,

Sinds een weekje of 2 ben ik begonnen met Wallpapers maken enz.
    Ik vind het wel leuk.
    Ik heb al een paar wallpapers gemaakt, zou je je mening willen geven?
    x
    Hier vind je ze; http://ilenkaa....#_browse/scraps
    Wees vrij om te downloaden

iLenkaa

za 09-10-2010 om 12:41
Reacties (12)

Reageren
  1. Linuxguru1

Ik ben niet zo happig op die pixel-effecten maar de rest van je wallpapers zien er wel redelijk goed uit. Vooral de tiles vind ik knap gedaan.

Keep up the good work

Bewerkt door Linuxguru1 op za 09-10-2010 om 12:53
    Geluk | Depressie
    za 09-10-2010 om 12:51
  2. Fifa06

ik vin eigenlijk alleen die auto en je stenen muur wel leuk, de rest vind k niks..
    De rest spreekt me totaal niet aan.

Modbreak
    Kun je uitleggen waarom? Als je dat aangeeft kan ze er misschien wat aan doen zodat het je wel aan kan gaan spreken :-)
    za 09-10-2010 om 13:35
  3. Sarvice

Ik vind ze wel leuk maar niet als wallpaper, moet er niet aan denken dat ik elke dag daar tegen aan moet kijken.. Ben bang dat ik dan last van men ogen krijg ofzo :\')

Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    za 09-10-2010 om 14:10
  4. Fifa06

Er zit weinig kleur in, het zijn veel vakjes (ik heb t niet zo op vakjes), en het stelt niet egt iets voor zeg maar, niet als in \"kijk, dat is een auto\" of \"kijk, dat is een huis\" zeg maar... Ik wil graag dat mijn achtergrond of wat dan ook als iets herkenbaars is, en niet random figuurtjes zeg maar.

za 09-10-2010 om 18:45
  5. Joshoon

Ik vind ze wel mooi gelukt
    Alleen die gepixelde vind ik wat minder moet ik eerlijk toegeven, lijkt een beetje alsof het plaatje dan van heel klein teveel is uitvegroot.

Voor de rest zijn ze mooi.

za 09-10-2010 om 20:48
  6. Bnc

Ik vind het een beetje te veel \"knipje van hier, knipje van daar\". Zoals bij die auto, ik zie niet zo zeer een meerwaarde bij die walpaper, wellicht dat ik die auto zo op google kan vinden en kan gebruiken? De andere zaken, zijn eveneens niet zo origineel. Maar op zich, voor iemand nog maar 2 weken bezig is, knap toch?

za 09-10-2010 om 21:48
  7. Opper

Ik vindt ze niet mooi.

Maar oké je bent 2 weken bezig dan moet ik er wel bij zeggen dat je goed op weg bent met de wereld van de effecten. Maar probeer er meer tijd in te steken. En als je ze voor publiek wilt uitgeven denk er dan ook aan wat het publiek wil een wallpaper is meestal geen feest van kleuren maar straalt vaker meer de rust uit.

Gewoon nog even wat meer oefenen en dan komt het wel goed

zo 10-10-2010 om 20:35
  8. Ilenkaa

Quote: joshoon

Ik vind ze wel mooi gelukt
    Alleen die gepixelde vind ik wat minder moet ik eerlijk toegeven, lijkt een beetje alsof het plaatje dan van heel klein teveel is uitvegroot.

Voor de rest zijn ze mooi.

Ter informatie,
    die gepixelde dingen waren gewoon om een nieuw effect uit te proberen, ik vind ze zelf ook niets X\'D

zo 17-10-2010 om 11:33
  9. Sarvice

Quote: ilenkaa

[..]
    Ter informatie,
    die gepixelde dingen waren gewoon om een nieuw effect uit te proberen, ik vind ze zelf ook niets X\'D

It was just a test.
    I like the \"Pixeled @\" effect so maby some people like it?

Fail..

Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    zo 17-10-2010 om 12:48
  10. Ilenkaa

Quote: sarvice

[..]
    It was just a test.
    I like the \"Pixeled @\" effect so maby some people like it?

Fail..

Die @ vin ek leuk jah.
    Die tegels nie ^,^
    en daarby, als ik zeg: It\'s stupid dan kan k beter er niets opzettn?

vr 22-10-2010 om 16:54
  11. Sensation

Quote: ilenkaa

[..]

Die @ vin ek leuk jah.
    Die tegels nie ^,^
    en daarby, als ik zeg: It\'s stupid dan kan k beter er niets opzettn?

Whut ? O.o

Maar Ik vind sommige mooi sommige dus niet mooi ,
    Inderdaad die pixels zijn niet echt mooi, En die met die oude auto is gewoon een foto? Laat die auto er meer uit komen.
    Die muur vind ik mooi, Maar het zelfde als de auto, De graffiti moet er meer uit komen.

En Facebook Rocks?.

De rest is een beetje standaard, Maar ik vind standaard mooi,
    En voor iemand die pas 2 weken bezig is. Ga zo door , Wees creatief en probeer meer leuke dingetjes

Voeg me toe!
    za 23-10-2010 om 13:46
  12. Dln

Houd je wallpapers lekker rustig zou ik zeggen.
    En haal die copyrights er maar van af want dat verneukt je wallpapers

Over het algemeen 6/10, blijf oefenen.. maar je zal nooit perfect worden voor iedereen want iedereen zijn smaak is anders.

Like whutt.. 1||
    za 23-10-2010 om 21:53
Reageren