Forum » Showroom » Hyves vs Facebook

1. Kagai

Heuj! Voor school heb ik een website moeten maken met een poll. Ik heb gekozen voor een poll om te peilen welke profielensite in Nederland populairder is; Hyves óf Facebook. Bij deze twee vragen:

- Wat vinden jullie van de website? (Deze moest klein, overzichtelijk en netjes zijn)
    - Willen jullie stemmen op jullie favoriet (hier heb je een Twitter-account voor nodig)

http://HvsF.nl

Bewerkt door Kagai op za 08-01-2011 om 15:00
    za 08-01-2011 om 14:55
Reacties (7)

Reageren
  1. Enesg

Als je dat twitter gedeelte eruit sloopt is het leuk, anders niet.

za 08-01-2011 om 15:00
  2. Kagai

Quote: enesg

Als je dat twitter gedeelte eruit sloopt is het leuk, anders niet.

Dat zat in de opdracht, om de Twitter-API te leren kennen. Tevens is het een beveiliging tegen meerdere keren stemmen.

za 08-01-2011 om 15:01
  3. Tim

En als je nou geen Twitter account hebt?:\')

za 08-01-2011 om 15:06
  4. Simmie

Ik geen van beide Zelfs twitter niet.

za 08-01-2011 om 15:08
  5. Frezo

Je hebt \'klein\'wel erg letterlijk genomen. Vind het lettertype nogal klein namelijk. Verder is het niet zo heel gek om met Twitter te stemmen, want ik geloof dat de meerderheid die Hyves en/of Facebook gebruikt ook wel een account op Twitter heeft. In ieder geval hééft. Verder is het misschien nog een toevoeging om zo\'n Facebook appje erin te bouwen met VIND IK LEUWK voor wat extra views van je website

Afwerking is wel netjes

za 08-01-2011 om 15:16
  6. Loller1

Quote: frezo

Je hebt \'klein\'wel erg letterlijk genomen. Vind het lettertype nogal klein namelijk. Verder is het niet zo heel gek om met Twitter te stemmen, want ik geloof dat de meerderheid die Hyves en/of Facebook gebruikt ook wel een account op Twitter heeft. In ieder geval hééft. Verder is het misschien nog een toevoeging om zo\'n Facebook appje erin te bouwen met VIND IK LEUWK voor wat extra views van je website

Afwerking is wel netjes
    Ik ben het eens met Frezo. Voor een website die bij mij maar 1/4 van het beeld inneemt had het lettertype wel wat groter gemogen. En het vetgedrukt ben ik ook mee eens (zie quote van frezo).

za 08-01-2011 om 16:32
  7. Dennoootje

Hyves.

Wel nette site op zich. Je zou meer kunnen doen aan het uiterlijk, maar... is opzich voor deze site niet zo belangrijk. 7.5/10

do 27-01-2011 om 17:46
Reageren