Forum » Showroom » [check] http://bitURL.net/a72h

1. Potloodjes

Hallo,

Sinds 3 dagen heb ik http://bitURL.net/a72h online staat. Een website waar je een gratis hosting pakket kan aanvragen zonder reclame. Heb gister het forum online gekocht (niet uniek). Maar ik wilde weten wat jullie ervan vonden en het een leuk idee is.

ook heb ik nog wat vraagjes..
    - heb je een KvK nodig voor dit? (gratis hostings uitdelen)
    - is de layout uniek? Heb deze layout van iemand overkocht die beweerde dat hij em voor 60$ ergens vandaan had gehaald en hij zei dat hij uniek was.

Geef even een rate van 0/10 afkraken of min-punten vertellen mag, maar vertel ook even hoe ik het moet oplossen. Ik ga vandaag de algemene-voorwaarde opstellen.

met vriendelijke groet,
    potloodjes

Bewerkt door Potloodjes op vr 10-06-2011 om 13:54
    za 26-02-2011 om 12:46
Reacties (17)

Reageren
  1. Sarvice

Ik vind alles er goed uit zien, op het forum na die is echt lelijk.
    Als die nog online is zodra ik mijn domein heb gekocht ga ik hier zekere gebruik van maken!

Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    za 26-02-2011 om 12:48
  2. Fifa06

Forum is totaal anders qua layout?
    Je inlogpagina doet t niet?
    Bij contact heb ik liever een formulier dan dat ik mijn mailprogramma moet gebruiken.
    Tabs 2 & 3 zijn leeg.

Of je layout uniek is? Vast niet, als die layout van een site is gekocht zal er ongetwijfeld een \"illegale\" versie in omloop zijn...

\"Wij zijn altijd Up to-date!
    Zo voorkomt u mogelijke verwarring.\" mweh?

\"Uw pagina kan wereldwijd bekeken worden! \" Komop gast, INTERNET, tuurlijk kan dat dan... Beetje faal reclame omdat je doet alsof het iets unieks is...

\"Voor vragen of problemen kunt u terecht in het forum! \" Niet bij de klantenservice (die ik trouwens ook nogal mis op t eerste gezicht)?

\"Altijd handig inloggen, en nooit problemen. \" Ik wil graag de optie onhandig inloggen.. Daarbij komt dat er altijd mensen zijn die wel problemen hebben met inloggen, of je hebt iets fout ingesteld, of ze snappen de woorden gebruikersnaam & wachtwoord niet (of de domeinnaam wordt volgens hun de gebruikersnaam oid)

En ik vraag me af hoe jij het vol gaat houden om gratis webhosting aan te bieden zonder reclame.

Je registratieformulier vind ik ook nogal vercracked eruit zien aangezien de tekst in het midden staat, en de invulbox eronder staat, en ook nog eens slecht te zien is.

En hoe heb je 150+ tevreden klanten als je geen AV hebt? Lijkt me niet heel veilig.

za 26-02-2011 om 13:05
  3. Chielt

Of je een kvk nodig hebt ligt er aan of je op de een of andere manier geld gaat verdienen (d.m.v recalme of andere diensten). Ik vind et ook vooral leuk dat je bij jou alleen maar met paypal kunt betalen voor gratis hosting. Wat ook lelijk is, is dat die schuifdingen allemaal geen tekst hebben behalve de eerste en de laatste. En de tekst is een afbeelding. Vooral op die oranje tab istie lelijk...

Quote: potloodjes

Tevens waarom geen gratis hosting? omdat er al zoveel betaalde hosting\'s zijn en het ook echt gratis kan (mijn manier) .

Ik ben toch benieuwd hoe je gratis hosting van dat formaat kan aanbieden zonder reclame oid.

Bewerkt door Chielt op za 26-02-2011 om 16:27
    za 26-02-2011 om 13:08
  4. Potloodjes

Aan het forum zal ik vanavond of morgen even werken en de zelfde kleuren maken zoals de index van de website. De tab 2 & 3 wist ik niks, maar ik zal even kijken wat ik hiervan maak!

Tevens waarom geen gratis hosting? omdat er al zoveel betaalde hosting\'s zijn en het ook echt gratis kan (mijn manier) . Ik ga ook geen geld vragen nadat je een hosting pakket heb aangevraagt en reclame opzetten. heb geen verdiensten nodig bij deze website.

za 26-02-2011 om 15:47
  5. Dabruno

Waarom heb je \'m nu al online staan?
    Hij is nog lang niet af..

Maar verder, leuk dat je dit concept bent begonnen. Veel succes verder! ik denk dat je dat vooral nodig hebt. Aangezien ik niet weet hoe jij zoveel ruimte op internet gratis aan wilt bieden.

150 Klanten? Als het toch gratis is neemt iedereen 10gb.

150 x 10 = 1500
    Dus al 1,5 TB aan gratis ruimte weggeven.

za 26-02-2011 om 16:49
  6. Potloodjes

die 150 klanten klopt niet, dat is een tekst en geen script. Wil ik wel een script van maken die de klanten automatisch telt. Heb momenteen 43 klanten. Heb ook de inlog pagina opnieuw gemaakt, die 2 en tab 3 worden morgen gemaakt ivm ik geen photoshop hierop heb. Hoezo zou het niet gratis kunnen? Alles kan.

za 26-02-2011 om 17:02
  7. Fifa06

Je meld zo te zien ook niks over domeinnamen?

Volgend bericht ( zaterdag 26-02-2011 om 18:44 ) :

die 150 klanten klopt niet, dat is een tekst en geen script. Wil ik wel een script van maken die de klanten automatisch telt. Heb momenteen 43 klanten. Heb ook de inlog pagina opnieuw gemaakt, die 2 en tab 3 worden morgen gemaakt ivm ik geen photoshop hierop heb. Hoezo zou het niet gratis kunnen? Alles kan.

serverkosten?

Ik ga vandaag de algemene-voorwaarde opstellen.

Ik raad je aan iemand in te huren om dat voor je te doen, aangezien je echt wel wilt dat je AV goed in elkaar steken.

Bewerkt door Fifa06 op za 26-02-2011 om 19:08
    za 26-02-2011 om 18:43
  8. Peterbin1

Je hebt hier geen KvK nummer voor nodig aangezien je geen inkomsten hebt.
    Je mag wel google adsense bijvoorbeeld erop zetten zonder KvK nummer.

Bij registreren vind ik het erg irritant dat ik de invul vakjes niet zie.
    Ook zie ik dat \"Voordelen XLwebs?\" en \"Onze service:\" een beetje te hoog staat (Google Chrome).

Als ik op Forum klik gaat hij naar het bestand forum.html.
    Dit moet waarschijnlijk /forum/ zijn?
    Als ik op contact klik krijg ik mailto: .
    Vind ik een beetje irritant.

za 26-02-2011 om 20:09
  9. Potloodjes

Quote: peterbin1

Je hebt hier geen KvK nummer voor nodig aangezien je geen inkomsten hebt.
    Je mag wel google adsense bijvoorbeeld erop zetten zonder KvK nummer.

Bij registreren vind ik het erg irritant dat ik de invul vakjes niet zie.
    Ook zie ik dat \"Voordelen XLwebs?\" en \"Onze service:\" een beetje te hoog staat (Google Chrome).

Als ik op Forum klik gaat hij naar het bestand forum.html.
    Dit moet waarschijnlijk /forum/ zijn?
    Als ik op contact klik krijg ik mailto: .
    Vind ik een beetje irritant.

Registreren zou ik morgen even aanpassen en simpeler maken. Als ik op forum klikt linkt hij gewoon naar xl**webs.nl/forum. Ligt mischien aan jou? Met die contact pagina zal ik ook wel even morgen kijken, denk dat ik een simpele contact pagina aanmaak.

EDIT: Ben nu bezig geweest met registreren. Heb niks te doen daarom. dit is het script:
    Code
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11

method=\"post\">
    <p class=\"element\">
    <label for=\"email\">Email address</label><br/>
    <input type=\"text\" name=\"email\" id=\"email\" value=\"\"></p>
    <p class=\"element\">
    <label for=\"first_name\">Name</label><br/>
    <input type=\"text\" name=\"first_name\" id=\"first_name\" value=\"\"></p>
    <p class=\"element\">
    <label for=\"last_name\">Last Name</label><br/>
    <input type=\"text\" name=\"last_name\" id=\"last_name\" value=\"\"></p>
    <p class=\"element\">

dan ziet het er zo uit: http://bitURL.net/a74v
    Maar nu wil ik het zo; Email-adress [========]
    Dat het invoer hokje er langs komt, hoe doe je dat? Want van boven naar beneden word het zolang en niet mooi. hopelijk kan iemand me helpen.

Bewerkt door Potloodjes op zo 27-02-2011 om 00:21
    za 26-02-2011 om 23:39
  10. Fifa06

[..]

Registreren zou ik morgen even aanpassen en simpeler maken. Als ik op forum klikt linkt hij gewoon naar xl**webs.nl/forum. Ligt mischien aan jou? Met die contact pagina zal ik ook wel even morgen kijken, denk dat ik een simpele contact pagina aanmaak.

EDIT: Ben nu bezig geweest met registreren. Heb niks te doen daarom. dit is het script: [..]

dan ziet het er zo uit: http://bitURL.net/a74v
    Maar nu wil ik het zo; Email-adress [========]
    Dat het invoer hokje er langs komt, hoe doe je dat? Want van boven naar beneden word het zolang en niet mooi. hopelijk kan iemand me helpen.

Gast, alsjeblief! Waarom ga je hosting aanbieden als je niet eens html/css snapt...
    Google -> 3de resultaat (2de stiekem ook al hoor)

zo 27-02-2011 om 10:06
  11. Potloodjes

Sorry, was middennacht & terug van een avond naja \'\'ouwehoeren\'\' met wat drank. Maar ben lekker uitgeslapen en ben net begonnen.

Registreren is aangepast, de onnodige dingen weggehaald en je moet nu minder dingen in te vullen. Het zelfde met inloggen. Registeren & inloggen zitten nog niet in een layout, daarvoor heb ik geen mooie bijpassende layout. Die laat ik later deze tijd wel aanmaken en stop ik hem daar in. De tab 2 & 3 worden vandaag of morgen gemaakt en direct toegevoegd. Forum weet ik hoe ik de background kan aanpassen en de zelfde kleuren kan geven als de index van XL**webs.nl . Weet wel hoe je de lettertyp, tekst kleur achtergrond van content kan aanpassen maar nog niet de achtergrond. maar dat kijk ik vanavond of morgen nog weg even. Hopelijk ziet het er dan beter uit!

De hostings zijn komen gratis en zonder advertentie\'s. Denk dat ik mijn eventuele inkomsten uit banner verhuren op het forum behaal ect.

als er nog meer tips zijn, hoor ik die graag!

EDIT: Heb forum aangepast, maar vind het eigelijk niet de juiste kleur achtergrond. Welke kleur zouden jullie doen?

Bewerkt door Potloodjes op zo 27-02-2011 om 17:26
    zo 27-02-2011 om 16:17
  12. Loller1

Als je op sommige pagina\'s op de tab \'forum\' klikt ga je naar

www.xlwebs.nl/forum.html ipv
    www.xlwebs.nl/forum/

de eerste werkt niet (is al eerder gezegt) ben benieuwd hoelang je gratis gaat volhouden...

zo 27-02-2011 om 21:23
  13. Potloodjes

Quote: loller1

Als je op sommige pagina\'s op de tab \'forum\' klikt ga je naar

www.xlwebs.nl/forum.html ipv
    www.xlwebs.nl/forum/

de eerste werkt niet (is al eerder gezegt) ben benieuwd hoelang je gratis gaat volhouden...
    Heb het aangepast ( de links).

Volgend bericht ( maandag 28-02-2011 om 15:17 ) :
    hij is nu ofline. Evt leden kunnen nog wel inloggen om hun website\'s aan te passen. We krijgen een nieuwe en betere layout van meer kwaliteit.

Heb ergens een contest gestart, en zijn al aardig wat mensen bezig.
    Hopelijk zijn we voor 10 maart terug.

zo 27-02-2011 om 23:15
  14. Loller1

[..]Heb het aangepast ( de links).

Volgend bericht ( maandag 28-02-2011 om 15:17 ) :
    hij is nu ofline. Evt leden kunnen nog wel inloggen om hun website\'s aan te passen. We krijgen een nieuwe en betere layout van meer kwaliteit.

Heb ergens een contest gestart, en zijn al aardig wat mensen bezig.
    Hopelijk zijn we voor 10 maart terug.
    dat noemd men dan service :\')

ma 28-02-2011 om 19:04
  15. Potloodjes

Jep. omdat, de hosting pakketten worden aangepast. De mensen die al een hosting pakket hadden aangevraagd, blijven deze gewoon behouden.

ik ben een layout contest gestart.
    dit was mijn voorbeeld indeling hoe hij moest worden :
    http://www.plaa...en/3561127.html

Deze 3 layout\'s zijn al ingezonden:
    - 1 http://i51.tinypic.com/wqyr9l.png
    - 2 http://i55.tinypic.com/2ikwiti.png
    - 3 http://www.plaa...98914162-80.jpg
    - 4 http://www.plaa...8993740-570.png ( streepjes dienen voor copyright)
    - 5 http://i55.tinypic.com/2ldwuv7.png

De laatste houd zich helemaal aan de indeling. dit lijstje bewerk ik ook steeds met de layout. Er komen steeds meer bij. Hopelijk kunnen jullie helpen met de juiste keuze te maken. Contest loopt tot 5 maart, gister gestart en al 3 layout\'s ingezonden.

Bewerkt door Potloodjes op di 01-03-2011 om 21:27
    di 01-03-2011 om 09:42
Reageren