Forum » Showroom » gratis webhosting vernieuwd

1. Potloodjes

Hallo,

sinds 2 weken is mijn website vernieuwd. Nu wil ik hem ook graag hier laten keuren. De vorige template was niet strak, en echt niet overzichterlijk. Heb nu een andere web template die beter staat. Hij is strakker en zeer overzichterlijk, enkel vind ik hem aan de lege kant.

zijn er mensen met ideeen wat ik erbij kan maken? Wilde eerst een twitter api doen van onze twitter account zodat de laatste tweets gepost werden, maar denk dat dit iets te overbodig zal zijn. Onze twitter account heeft 471 followers btw

http://www.xlwebs.nl voor de index pagina,

http://www.xlwebs.nl/forum voor de forum pagina,

Beiden zijn vernieuwd. Eerste draaide het forum op het EERos forum systeem, dit heb ik vervangen naar myBB omdat dit iets simpeler is.

Vinden jullie dit beter dan de oude template?

di 24-05-2011 om 16:39
Reacties (17)

Reageren
  1. Sarvice

ik zie alleen wit..
    Ctrl F5 made it work..

hij is zeker wel beter!

is die ook sneller?

Bewerkt door Sarvice op di 24-05-2011 om 16:41

Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    di 24-05-2011 om 16:41
  2. Potloodjes

Quote: sarvice

ik zie alleen wit..
    Ctrl F5 made it work..

hij is zeker wel beter!

is die ook sneller?

Vind hem sneller laden dan eerst, tevens werkt hij niet perfect in internet explorer. Dit word binnenkort nog verholpen. Wel werkt hij perfect in Firefox.

Zit eraan te denken om domeinnamen zoals .nl, .be en .com aan te bieden voor een prikje, zou dit een meerwaarde worden of?

di 24-05-2011 om 16:56
  3. Martijnmm

Ziet er goed uit
    Heb nog wel een paar ideeën/ verbeterpunten

-Misschien is het leuk om bij de 3 blokken op de homepage als mouseover een randje te laten verschijnen, of de achtergrondkleur te veranderen.
    -Op contactpagina krijg ik een vraagteken ipv. é (Firefox 4) foutje met htmlentities oid.
    -Gebruik .php bestanden ipv. .html dat geeft een professionelere indruk

di 24-05-2011 om 17:00
  4. Windows7

Quote: martijnmm

-Gebruik .php bestanden ipv. .html dat geeft een professionelere indruk

Yeah right! Websites waarbij ik complete CMS achter gebouwd heb handhaaf ik de volgende link indeling:

http://www.website.nl/[pagina_id]/paginanaam.html

Pagina_id is puur om uit te zoeken welke pagina de bezoeker heeft opgevraagd.
    De pagina naam is voor google.nl Google vindt immers .html links leuker dan ?waarde=

.html of .php maakt dus geen reed uit.

di 24-05-2011 om 17:22
  5. Yorin

Ik heb ook nog een paar verbeterpunten:

• basic is zonder hoofdletter, maar Medium en Pro zijn wel met hoofdletters.
    • Je geeft aan 99,9 uptime te hebben. Heb je het hier over koeien, varkens of uren?
    • Het forum wil niet naar een categorie of topic toe.
    • XLwebs is met een hoofdletter, maar xlwebs forum is met alleen maar kleine letters.
    • Registratie-formulier is in het Engels, terwijl de rest van de site gewoon Nederlands is.
    • Inloggen geeft een blanco-screen, zowel in FF als in Chromium DEV. Ook na een CTRL+F5 blijft dit zo.
    • Bij contactgegevens is een e-mailadres of een contactformulier wel handig. Nu moeten mensen zich eerst registreren voordat ze een simpele vraag kunnen stellen aan jou persoonlijk.

Graag gedaan,

Yorin

di 24-05-2011 om 17:26
  6. Loller1

waarom zou je basic nemen als Pro veel beter is? Het ziet er al mooier uit dan eerst maar in IE krijg ik het niet eens te zien, doe er wat aan!

di 24-05-2011 om 17:34
  7. Martijnmm

Quote: windows7

[..]

Yeah right! Websites waarbij ik complete CMS achter gebouwd heb handhaaf ik de volgende link indeling:

http://www.website.nl/[pagina_id]/paginanaam.html

Pagina_id is puur om uit te zoeken welke pagina de bezoeker heeft opgevraagd.
    De pagina naam is voor google.nl Google vindt immers .html links leuker dan ?waarde=

.html of .php maakt dus geen reed uit.

Zie je dat op zijn site dan?

di 24-05-2011 om 18:42
  8. Windows7

@martijn,

Nee maar een extensie zegt niks.

di 24-05-2011 om 19:10
  9. Martijnmm

Quote: windows7

@martijn,

Nee maar een extensie zegt niks.

Klopt maar het voelt professioneler aan voor een webhoster als er .php wordt gebruikt, maar dat is mijn persoonlijke mening.

di 24-05-2011 om 19:14
  10. Theutne

Een afbeelding van een server of van je logo zou ook een frisse look geven, in je 3 pakketten zou ik ook werken met een kleine afbeelding, en een andere achtergrond(kleur).

di 24-05-2011 om 20:01
  11. Potloodjes

Quote: loller1

waarom zou je basic nemen als Pro veel beter is? Het ziet er al mooier uit dan eerst maar in IE krijg ik het niet eens te zien, doe er wat aan!

Simpel, als je beter had gelezen bij de algemene voorwaarden: De basic en de medium zijn zonder reclame, bij de pro zit een kleine advertentie tekstje met ; Deze website is gratis gehost bij xlwebs.nl

Wordt nog aan gewerkt met dat IE.

di 24-05-2011 om 21:50
  12. Loller1

Quote: potloodjes

[..]

Simpel, als je beter had gelezen bij de algemene voorwaarden: De basic en de medium zijn zonder reclame, bij de pro zit een kleine advertentie tekstje met ; Deze website is gratis gehost bij xlwebs.nl

Wordt nog aan gewerkt met dat IE.
    een waarom zou je dan de basic nemen ipv de medium?

di 24-05-2011 om 22:54
  13. Alexxx

Quote: loller1

[..]een waarom zou je dan de basic nemen ipv de medium?

Omdat er eerlijke gebruikers zijn die ook basic kunnen nemen inplaats van medium als ze de extra functies niet gebruiken.

di 24-05-2011 om 23:01
  14. Fifa06

Waarom zijn er zoveel formulieren engels?
    De forum link in het menu werkt niet
    bij contact staan er rare tekentjes
    99.9 uptime... 99.9 wat?

En serieus.. geen gezond persoon die het medium pakket zal nemen, als die beter is dat het basic pakket en ook gratis...
    Zodra het gratis is, boeit het mensen echt niet of ze het nodig hebben of niet, vooral met iets als een website (Waarvoor ze thuis geen plaats hoeven te hebben).

"illegale of onwenselijke praktijken" like what? Als mensen uit afrika, usa, afghanistan webhosting bij jou afnemen gelden er in dat land hele andere regels...
    bij punt 9 staat ook punt 1? waarom?
    En volgens mij ben je verplicht om je klanten in te lichten over evt. wijzigingen in je av.

En hoe zit het met domeinnamen? Iets wat ik nergens terug kan vinden.

wo 25-05-2011 om 07:32
  15. Daydreamer

Zou het woord "C-panel" ook nog even wijzigen in "cPanel" staat wat netter aangezien je het origineel ook zo schrijft.

Groen Oldskool Lid
    wo 25-05-2011 om 09:46
Reageren