Forum » Showroom » [CHECK] Event Surfer

1. Teardrops

Hallo iedereen!

Ik ben bezig met het maken van een smartphone app.
    Op dit moment wordt alleen android ondersteund. Tegen eind augustus zou er ook een iPhone / iPad / iPod touch versie moeten beschikbaar zijn.

Het werkt zo:

• Eerst log je in met je facebook account
    • Daarna krijg je alle evenementen (feestjes) te zien die op dit in jouw omgeving bezig zijn. De feestjes waar veel van je vrienden naartoe gaan, komen bovenaan in de lijst.

Daarnaast kan je ook gaan opzoeken wat er nu juist op een specifieke dag te doen is, of als er feestjes zijn die aan een bepaalde zoekterm voldoen (bijvoorbeeld 'hardcore', om maar iets te zeggen).

Ik laat jullie niet langer in spanning: hier zijn enkele afbeeldingen !

De applicatie staat nog maar sinds vandaag online, dus wees er als 1 van de eersten bij als je een android telefoon hebt !!!

Hier kan je hem downloaden
    Dit is mijn facebook pagina waar updates gepost zullen worden (druk op 'vind ik leuk' als je te weten wil komen wanneer er vernieuwingen zijn, zoals de iphone applicatie)

Wel? Wat vinden jullie ervan? En vooral: Hebben jullie nog leuke idee?n die ik erin kan verwerken?

Event Surfer: Vind feestjes in je buurt! - Facebook - Twitter
    do 12-07-2012 om 17:49
Reacties (6)

Reageren
  1. Sarvice

Het uiterlijk zit en prima en overzichtelijk uit.

De app ga ik zelf niet downloaden aangezien die evenementen op facebook hier in het ouderwetse drenthe niet heel veel gebruikt worden, en ik er dus hoogstwaarschijnlijk alleen maar extra troep bij op gooi.

Succes ermee verder

Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    za 14-07-2012 om 01:40
  2. Teardrops

Je gooit er eigenlijk niets bij hoor de app leest simpelweg de evenementen uit waar jij en je vrienden een RSVP- status voor hebben.

simpelweg: elk event waar een vriend voor uitgenodigd is, naartoe gaat, of misschien naartoe gaat, komt mogelijk in de lijst te staan

deze evenementen worden niet rechtstreeks gedeeld met andere gebruikers van de app

za 14-07-2012 om 16:04
  3. Frezo

Is het dan niet precies wat je op Facebook al in je evenementen lijst kunt terugvinden, zeker als je op 'suggested events' klikt? Of wat voegt het daar precies aan toe? *ik heb geen android ter beschikking*

zo 15-07-2012 om 10:04
  4. Teardrops

Facebook heeft inderdaad recent de eventpagina aangepast: je kan echter nog steeds niet (goed) zoeken op kernwoorden, en er worden slechts een deel van de events getoond die je op de app kan vinden.

Geen nood dat je geen smartphone hebt! Binnenkort komt er een flashwebsite uit !

ma 16-07-2012 om 10:45
  5. Kecin

Quote: teardrops

Facebook heeft inderdaad recent de eventpagina aangepast: je kan echter nog steeds niet (goed) zoeken op kernwoorden, en er worden slechts een deel van de events getoond die je op de app kan vinden.

Geen nood dat je geen smartphone hebt! Binnenkort komt er een flashwebsite uit !

Oja, want als je dan een iPhone hebt heb je alsnog pech ?

I A M T H E L A W .
    za 21-07-2012 om 20:09
  6. Teardrops

Ik ben van plan om de website in flash te maken - Flash laat me toe om het te exporteren als iOS-applicatie

2 vliegen in 1 klap

za 28-07-2012 om 18:56
Reageren