Forum » Overige » GTA IV EFLC PS3

1. Jordoff

Hallo allemaal,

Ik heb een paar dagen terug in de PlayStation Store GTA IV EFLC en NFS Hot Pursuit gekocht.
    Allemaal gedownload en geinstalleerd. Ik wilde weten of ze het allemaal deden dus ik ging ze testen maar GTA IV EFLC staat helemaal nergens alleen Game > Hulpprogramma voor game data staan ze.
    Alleen NFS staat tussen de games.

Hebben jullie enig idee waar deze games moeten staan en dat ik ze kan spelen?
    Ik heb GTA IV zelf niet gekocht.

Groetjes,
    Jordoff

GadgetsKampioen.nl <-- Check ff
    Mijn Posts:

za 25-08-2012 om 22:48
Reacties (6)

Reageren
  1. Crimineeltj

Ik heb GTA IV EFLC dan op schijfje vind ik fijner dan digitaal scheelt ook extra ruimte op de schijf, Maar misschien dat je via de gedownloade versie wel gta 4 zelf nodig heb maar durf ik niet zelf te zeggen.

Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    zo 26-08-2012 om 11:29
  2. Jordoff

Tnx voor je reatie maar bij de beschrijving stond "GTA IV is niet nodig om dit content te spelen"

dus ik denk het niet

Mijn Posts:

zo 26-08-2012 om 12:48
  3. Tim

Je moet em altijd eerst installeren voordat die onder games terecht komt? Misschien dat die ergens in een map terecht is gekomen?
    Anders even opnieuw downloaden...

zo 26-08-2012 om 17:01
  4. Jordoff

ja heb ik al 3x gedaan

Mijn Posts:

ma 27-08-2012 om 10:40
  5. Crimineeltj

Quote: jordoff

ja heb ik al 3x gedaan

Na downloaden ook wel ge?nstalleerd als je een spel of demo download van de ps store komt die onder games icoon waar ook je bluray schijf in zit.
    Hier onder staan al je gedownloade games en als je er op klikt gaat die eerst nog installeren, En dan zou die dus onderaan bij het gameicoon moeten blijven staan.

Bewerkt door Crimineeltj op di 28-08-2012 om 18:34
    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    di 28-08-2012 om 18:34
  6. Jordoff

ja daar staat hij dus niet

Mijn Posts:

do 30-08-2012 om 15:44
Reageren