Forum » Showroom » [sitecheck]

1. Simmie

Hoi, nu Simcity eraan zit te komen heb ik opnieuw een sims website ontworpen! Ik wil deze graag via mastaline laten checken.

Als je graag kennis wil maken met De Sims en Simcity, dan ben je van harte welkom in ons forum.

Wees dus 1 van de eerste actieve leden zou ik zeggen!

Hints en tips zijn zeker welkom! Daar dient het topic immers voor!

Bewerkt door Simmie op vr 30-08-2013 om 18:53
    za 16-02-2013 om 21:16
Reacties (3)

Reageren
  1. Frezo

'Simsplace presenteert'

Presenteren, stam+t, presenteert.

Ziet er simpel uit, kan vinden wat ik wil vinden. Moet alleen wat aan de teksten gewerkt worden, maar daarvoor is het natuurlijk een beta/check Staat onderin bijvoorbeeld ook 'pre-oder'

Het lijkt me handig om de plaatjes van de homepage te linken naar het nieuws. Nu moet je alles zelf nog uitzoeken. Maakt het makkelijker en de kans groter dat mensen langer op je site rondsurfen =)

zo 17-02-2013 om 14:52
  2. Shaun

Voor zo ver ik mij kan herinneren zijn template checks niet toegestaan.
    Jou wordpress template:http://wordpres...themes/simplify
    Voor de rest, probeer je site wat dynamischer te maken. (FB/Twitter integratie, slider in het midden en probeer iets meer met bijv. het oranje van je logo te doen met de rest van de website)

EDIT:

Bij nader inzien, mag eigenlijk wel blij zijn dat er nog word gepost hier.

Bewerkt door Shaun op ma 18-02-2013 om 01:41

KINOOZ.NL
    KINOOZ VOOR: VIDEOCLIPS, WEBSITES, CONCEPT DEVELOPMENT, DOCU?S, PROMO?S, COMMERCIALS, AFTERMOVIES, STORYBOARDS, PRODUCTIES, SOCIAL MEDIA OPTIMIZATION EN BRANDING.
    ma 18-02-2013 om 01:39
  3. Simmie

Bedankt voor de tips frezo, over de template betreft klopt helemaal! Ik heb die template gekozen om vervolgens te bewerken, volgende dag kreeg ik toevallig een update van die template waardoor ik als een dwaas gewoon op de knop 'update' klikte en helaas zijn al mijn bewerkingen door de nieuwe update verdwenen. Ik moet opnieuw gaan beginnen, want ik heb geen backup, in ieder geval heb ik toen wel veel gevloekt

Ik ga zo snel mogelijk alles regelen wat er is vermeld!

Bewerkt door Simmie op ma 18-02-2013 om 19:32
    ma 18-02-2013 om 19:31
Reageren