Forum » Overige » Mobiele provider veranderen

1. Larsbaas

Beste mensen hiero

het zijn in Nederland nogal skeere tijden
    en ik vind mijn mobiele provider nogal duur (Vodafone) met bellen en sms'en enzo
    weet iemand hoe je van je mobiele provider kan veranderen

m.v.g. Lars

wo 07-08-2013 om 16:20
Reacties (2)

Reageren
  1. Chielt

Quote: larsbaas

Beste mensen hiero

het zijn in Nederland nogal skeere tijden
    en ik vind mijn mobiele provider nogal duur (Vodafone) met bellen en sms'en enzo
    weet iemand hoe je van je mobiele provider kan veranderen

m.v.g. Lars

Ik ben niet bekend met het begrip skeere tijden, maar ik vermoed dat je financieel lastige tijden bedoelt.

Om te weten hoe (en of) je kan overstappen is het nodig om te weten in welke situatie je nu zit. Heb je prepaid of een abonnement? Als je een abonnement hebt, hoe lang loopt deze al? En, voor hoe lang is dat abonnement dan afgesloten? Als we dit niet weten kunnen we je ook niet helpen.

wo 07-08-2013 om 18:45
  2. Ieuan

Prepaid:
    Koop 'n nieuwe simkaart bij gewenste provider. Nummerbehoud is in meeste gevallen mogelijk maar een beetje omslachtig. Meer info hierover

Abonnement:
    Een maand voor het aflopen van je abonnement kun je nummerbehoud aanvragen. Veel providers kan dit via de website, anders klantenservice of in de winkel. Hierbij moet je waarschijnlijk een contract opzegging + nummerbehoud formulier ondertekenen, en bij je nieuwe provider zul je een contract + nummerbehoud formulier moeten tekenen. Je nieuwe provider regelt dan dat je oude nummer overgezet wordt.

In elk geval is het zo dat aan het begin van de contractperiode ze vaak even je abonnement stop kunnen zetten (4 maanden oid), dus een nieuw abonnement afsluiten voordat je je huidige be?indigt kan slim zijn. Je zult dan sowieso moeten wachten tot je huidige contract afloopt voor je deze op kunt zeggen.

Klik hier niet!
    wo 07-08-2013 om 21:46
Reageren