Forum » Showroom » Check Liveblog?

1. Skyzone

Wat vinden jullie van het nieuwe WK Liveblog tijdens de WK wedstrijden?

Liveblog

De leukste kindervakanties boek je via ons!!
    zo 15-06-2014 om 21:46
Reacties (3)

Reageren
  1. Chielt

Als ik de wedstrijd niet kan kijken dan kijk ik de liveblog op nos. Daar gebruiken ze namen van spelers en kan ik ook makkelijk de statistieken van de wedstrijd bekijken. Ook kan ik makkelijk zien hoe ver der wedstrijd is (hoeveelste minuut).

ma 16-06-2014 om 08:01
  2. Ieuan

Hey dude kun je iets voor ons allemaal doen?

Kijk eens naar het afgelopen jaar. Kijk naar iedere website die jij hebt 'gemaakt' en wat het je heeft gekost (domeinnaam, hosting en uren die je eraan hebt besteed). Als je zo graag geld uit wil geven, koop dan een auto of een huis. Verdoe je tijd niet aan nutteloze websites die op een eerste blik een leuk idee lijken maar nooit iemand zou gebruiken. Wij hebben geen behoefte aan de spam hier en het is voor jou beter als je gewoon in de supermarkt gaat werken..

Bewerkt door Kecin op do 19-06-2014 om 16:14

Modbreak
    Dat valt ook wel weer mee. Hij mag gewoon een topic aanmaken voor een sitecheck. Dit jaar slechts twee websites.

Klik hier niet!
    di 17-06-2014 om 11:38
  3. Skyzone

Quote: ieuan

Hey dude kun je iets voor ons allemaal doen?

Kijk eens naar het afgelopen jaar. Kijk naar iedere website die jij hebt 'gemaakt' en wat het je heeft gekost (domeinnaam, hosting en uren die je eraan hebt besteed). Als je zo graag geld uit wil geven, koop dan een auto of een huis. Verdoe je tijd niet aan nutteloze websites die op een eerste blik een leuk idee lijken maar nooit iemand zou gebruiken. Wij hebben geen behoefte aan de spam hier en het is voor jou beter als je gewoon in de supermarkt gaat werken..

Inderdaad dit valt wel mee en gelukkig hoef ik niet bij een supermarkt te werken maar verdien ik dit in de ICT en heb ik een eigen huis en zelfs 2 auto's dus daar hoef ik het niet meer aan uit te geven. Beetje jammer dat Mastaline zo is gezonken en er niks meer mee gebeurd. Ik ken Mastaline al vanaf het begin toen het nog Ewpzone hete en bij Homestead zat dus jammer maar ik blijf hier nog even

De leukste kindervakanties boek je via ons!!
    ma 23-06-2014 om 15:21
Reageren