Forum » Overige » Sim only of abonnement met telefoon

1. Plant54

Hoi,

Ik zit te twijfelen of ik een sim only of abonnement met telefoon zal nemen. Ik heb nu een s4 en die werkt nog redelijk goed en ik zou anders een s5 nemen. Ik heb op http://www.goedkoopstesimonly.net gekeken om de sim only prijzen te vergelijken. Het goedkoopste abonnement met wat ik wil is 500 voor 2 jaar en een abonnement met telefoon is 829. Is het prijsverschil met het waard om mijn s4 in te ruilen voor een s5.

Groetjes

do 18-02-2016 om 12:11
Reacties (5)

Reageren
  1. Mike

Mag ik je allereerst van harte welkom heten op deze extreem uitgestorven community. Wees niet bang, ik denk dat er nog wel wat mensen gaan reageren. Dit kan wel ongeveer een jaar duren omdat elke legende die wij in ons midden hebben zo 1 keer per 3 maanden online komt en dan voornamelijk gaat vertellen hoe cool Mastaline was vroegah. Want ja dat was het maar nu zijn wij allemaal oud, hebben geen hyves meer en we kunnen niet meer MSN-en met elkaar.

Neem een abonnement, 2 jaar met een S5 is te doen maar de aankomende tijd met een S4 niet. Dan gaat je S4 stuk en moet je voor een hoop geld weer een nieuwe kopen.

Bewerkt door Mike op do 25-02-2016 om 21:58
    do 25-02-2016 om 21:57
  2. Sarvice

Quote: mike

Mag ik je allereerst van harte welkom heten op deze extreem uitgestorven community. Wees niet bang, ik denk dat er nog wel wat mensen gaan reageren. Dit kan wel ongeveer een jaar duren omdat elke legende die wij in ons midden hebben zo 1 keer per 3 maanden online komt en dan voornamelijk gaat vertellen hoe cool Mastaline was vroegah. Want ja dat was het maar nu zijn wij allemaal oud, hebben geen hyves meer en we kunnen niet meer MSN-en met elkaar.

Neem een abonnement, 2 jaar met een S5 is te doen maar de aankomende tijd met een S4 niet. Dan gaat je S4 stuk en moet je voor een hoop geld weer een nieuwe kopen.

Dit is wel heel mooi verwoord

Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    do 10-03-2016 om 13:26
  3. Josvh88

Quote: mike

Precies dit

Bewerkt door Josvh88 op di 29-03-2016 om 20:26
    di 29-03-2016 om 20:25
  4. Aar

Oh, ik ben er ook nog
    Geweldig gezegd Mike

Bewerkt door Aar op wo 13-04-2016 om 18:47
    wo 13-04-2016 om 18:47
  5. Daydreamer

Hey hoi, ik ben hier al vanaf 2004 en kom eens in de 3 maando online, soms 6 maand. Kan iemand me vertellen waar ik MSN kan downloaden en patchen met de Universal Patcher?

btw neem lekker sim-only.

Groen Oldskool Lid
    do 18-08-2016 om 10:27
Reageren