07/06/2011 14:25

Storing Skype opgelost (Update)


Rond het middaguur begonnen nieuwe problemen bij het inloggen op Skype, waarna er een stroom aan reacties ontstond op Twitter. Skype kwam pas laat met een update op haar officiƫle status pagina. Op de site stond dat "een klein aantal mensen" last heeft van problemen met het inloggen. Omstreeks 14:30 uur werd gemeld dat binnen een uur de problemen opgelost moeten zijn. Opvallend genoeg lijkt Skype na de overname door Microsoft, steeds vaker last te hebben van netwerkproblemen.

Vaker problemen

Nog geen twee weken geleden, had Skype ook al te kampen met inlogproblemen. Toen leek het erg aannemelijk dat de storing het gevolg was door de overname van Microsoft.

Skype statusupdate
Door Webmaster In Social media

Reacties (6)

Reageren
  1. Aar

    Ligt het aan mij of mist er een alinea in het begin ? Ikzelf heb overigens geen last hiervan gehad, heb zelfs nog een heel gesprek gehouden met iemand in Amerika .

    Bewerkt door Aar op di 07-06-2011 om 20:27
    di 07-06-2011 om 20:26
  2. Loller1

    Quote: aar

    Ligt het aan mij of mist er een alinea in het begin ? Ikzelf heb overigens geen last hiervan gehad, heb zelfs nog een heel gesprek gehouden met iemand in Amerika .
    Er mist volgens mij idd iets in de tekst.

    En waaruit concludereed men toch steeds dat iedere storing plots aan MS ligt?

    di 07-06-2011 om 20:54
  3. Roboo

    Quote: loller1

    [..]Er mist volgens mij idd iets in de tekst.

    En waaruit concludereed men toch steeds dat iedere storing plots aan MS ligt?

    Misschien omdat de storingen voornamelijk ontstaan zijn na de overname door Microsoft?

    di 07-06-2011 om 21:43
  4. Loller1

    Quote: roboo

    [..]
    Misschien omdat de storingen voornamelijk ontstaan zijn na de overname door Microsoft?
    Alsof Skype (of andere producten) nooit eerder last heeft gehad van storingen.

    wo 08-06-2011 om 16:12
  5. Loller1

    Quote: roboo

    [..]
    Misschien omdat de storingen voornamelijk ontstaan zijn na de overname door Microsoft?
    Alsof Skype (of andere producten) nooit eerder last heeft gehad van storingen.

    wo 08-06-2011 om 16:17
  6. Roboo

    Quote: loller1

    [..]Alsof Skype (of andere producten) nooit eerder last heeft gehad van storingen.

    Hoor je mij dat zeggen? Ik geef alleen antwoord op je vraag. Overigens heeft Skype relatief gezien weinig storingen gehad voor een netwerk waar dagelijks miljoenen gebruikers wereldwijd gebruik van maken. Ik blame Microsoft er niet voor, het kan natuurlijk voorkomen dat bij overname niet alles gesmeerd loopt.

    do 09-06-2011 om 10:35