25/06/2011 20:12

Jongen (13) opgepakt bij Hilversum Alive na dreigtweet


De politie heeft in Hilversum, bij het muziekfestival Hilversum Alive een 13-jarige jongen opgepakt wegens een ernstige bedreiging via Twitter. Dat heeft een woordvoerster zaterdag gezegd. Wat de aard van de dreigtweet is en om welke artiest het gaat wil de zegsvrouw in verband met het onderzoek niet zeggen. Hoogstwaarschijnlijk gaat het om een tweet richting de eveneens 13-jarige rapper Monsif. Eerder op de middag was op Twitter publiekelijk te lezen dat iemand tomaten wilde gooien naar deze rapper.
Door Webmaster In Social media Bron Twitter, Politie Gooi & Vechtstreek

Reacties (7)

Reageren
  1. Fransjuhh

    Aanpakken die handel, ook al is die 13 jaar.
    Je weet nooit waar toe ze in staat kunnen zijn. Ze kunnen makkelijk aan wapens komen.

    za 25-06-2011 om 22:23
  2. Zzgg038

    Quote: fransjuhh

    Aanpakken die handel, ook al is die 13 jaar.
    Je weet nooit waar toe ze in staat kunnen zijn. Ze kunnen makkelijk aan wapens komen.


    En zo is dat! Schavuiten! Dat zijn het!


    What's money? A man is a success if he gets up in the morning and goes to bed at night and in between does what he wants to do.
    zo 26-06-2011 om 11:09
  3. Joostjuh

    Quote: zzgg038

    [..]

    En zo is dat! Schavuiten! Dat zijn het!

    zo 26-06-2011 om 19:00
  4. Razr

    Rappers moet je ook bekogelen

    ma 27-06-2011 om 00:20
  5. Patje

    HAHAHAHA TOMATEN , werd die nou echt opgepakt door dat , kan die net zo goed zeggen dat het een grap was , hebben ze bewijs dat hij tomaten bij zich had?.... Nederland.... gelukkig woon ik in USA

    ma 27-06-2011 om 03:28
  6. Tim

    Quote: patje
    HAHAHAHA TOMATEN , werd die nou echt opgepakt door dat , kan die net zo goed zeggen dat het een grap was , hebben ze bewijs dat hij tomaten bij zich had?.... Nederland.... gelukkig woon ik in USA
    In USA hebben ze figuren als Justin Bieber lopen, die zou ik maar al te graag met tomaten willen bekogelen.

    Shit, wat zeg ik nou, dadelijk wordt ik nog opgepakt door de CIA...

    wo 29-06-2011 om 01:19
  7. Chrissj

    Quote: tim

    [..]In USA hebben ze figuren als Justin Bieber lopen, die zou ik maar al te graag met tomaten willen bekogelen.


    Volgende bericht op di. 12-07-2011 om 14:55:
    Quote: tim

    [..]In USA hebben ze figuren als Justin Bieber lopen, die zou ik maar al te graag met tomaten willen bekogelen.

    di 12-07-2011 om 14:55