01/06/2012 23:26

MastaLine vannacht offline


MastaLine gaat aankomende nacht klokslag om 5:00 uur offline. De reden hiervoor is een verhuizing naar een nieuwe fysieke server. Dit tijdstip is niet gekozen omdat de mannetjes zo vroeg gereed staan om de vrachtwagens vol te laden en de files te vermijden. Nee, de data moet een tijdje invriezen zodat we morgenochtend de laatste gegevens hebben. Rond 12:00 uur mag je van ons aannemen dat de site weer operationeel is. Alhoewel de downtime relatief lang zal zijn: in de praktijk zal de overzetting van de gegevens niet langer dan 5 minuten duren. Op Twitter houden we je up to date!

Update:
De site is sinds 10:30 uur weer online op de nieuwe server. Het kan even duren voordat de DNS update bij iedereen is doorgevoerd.
Door Webmaster In Site updates

Reacties (24)

Reageren
  1. Webmaster

    Quote: sarvice

    Wat is dat Cheetah Communications dan?

    Say what?

    zo 03-06-2012 om 23:19
  2. Sarvice

    http://178.21.116.102/



    Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
    ma 04-06-2012 om 16:49
  3. Webmaster

    Dat IP is niet van ML, al de range wel overeenkomt. Zal waarschijnlijk een buurman-VPS zijn .

    Bewerkt door Webmaster op ma 04-06-2012 om 23:25
    ma 04-06-2012 om 23:20
  4. Frezo

    Leuk joh, mensen van marketing communication die geen Engels kunnen!

    (Er staat in het logo Marketingcommunication terwijl Engelsen nevernooitniet woorden aan elkaar schrijven. Nederlands taalfaaltje richting Engels dus...)


    vr 08-06-2012 om 00:24
  5. Webmaster

    [bashmodus=still on]

    Qua communicatie laat de site ook al te wensen over. Contact information in 6pt is geen hoogstandje in communiceren c.q. informeren.

    Bewerkt door Webmaster op vr 08-06-2012 om 10:38
    vr 08-06-2012 om 10:37
  6. Tim

    Ach joh, er zijn ook nog steeds genoeg mensen hier die geen fatsoenlijk Nederlands kunnen, misschien moet je je daar, als moderator, eerst druk over maken Freek .

    vr 08-06-2012 om 17:45
  7. Loller1

    Ruik ik nog steeds leven hier?

    Onno, wanneer komt er nog eens een update aan de site?

    vr 08-06-2012 om 20:07
  8. Webmaster

    Er staat een hoop op het programma, maar we doen het rustig aan (lees: tijd schiet tekort) .

    Cryptische onthulling: toevoegingen komen eerder dan veranderingen zullen plaatsvinden.

    za 09-06-2012 om 12:36
  9. Frezo

    Quote: tim

    Ach joh, er zijn ook nog steeds genoeg mensen hier die geen fatsoenlijk Nederlands kunnen, misschien moet je je daar, als moderator, eerst druk over maken Freek .

    En ook iemand die wat kortzichtig is door te denken dat de schrijfstijl van mijn hier voorgaande bericht universeel is voor de rest van door mij, in alle situaties buiten het internet om, geschreven berichten.

    Zo kunnen we nog wel even doorgaan toch, Timmie ?


    za 09-06-2012 om 17:04