10/06/2012 12:02

Screenshots nieuwe interface Hotmail uitgelekt


Nieuwe screenshots van Hotmail zijn net voor het weekend uitgelekt en gepubliceerd door LiveSide. Deze screenshots laten een ge?pdatet versie zien van de gebruikersinterface van 's werelds bekendste maildienst. De look is ge?nspireerd op de Metro-interface van Windows 8, welke op de planning staat om uit te brengen door Microsoft. Opvallend is het gebruik van de naam "Newmail" welke zichtbaar is op de schermafbeeldingen. Dit hoeft echter niet te betekenen dat ze de dienst van naam gaan veranderen.

Voor menig Hotmail-gebruiker zal de nieuwe interface een verademing zijn, gezien het feit dat Hotmail al een lange tijd gebruikmaakt van een onoverzichtelijke indeling met onnodige functionaliteiten. Onbekend is overigens wanneer de nieuwe interface zijn intrede doet.



Meer screenshots hier
Door Webmaster In Internet Bron LiveSide

Reacties (5)

Reageren
  1. Webmaster

    Dan rest mij alleen nog de vraag waar ze de advertenties gaan tussen proppen.

    zo 10-06-2012 om 12:03
  2. Frezo

    Ik vind Hotmail eigenlijk we helemaal prima zoals het nu in elkaar zit. Dit doet me nog niet heel erg verlangen naar die update..


    zo 10-06-2012 om 13:37
  3. Aar

    Quote: webmaster

    Dan rest mij alleen nog de vraag waar ze de advertenties gaan tussen proppen.

    Rechts kan prima een skyscraper?

    zo 10-06-2012 om 22:25
  4. Webmaster

    Quote: aar

    [..]
    Rechts kan prima een skyscraper?

    True story

    zo 10-06-2012 om 23:26
  5. Tim

    Quote: frezo
    Ik vind Hotmail eigenlijk we helemaal prima zoals het nu in elkaar zit. Dit doet me nog niet heel erg verlangen naar die update..
    Gebruik het al jaren niet meer, indeling/layout is de laatste jaren steeds veranderd maar nooit echt verbeterd. Meerdere werkbalken onder elkaar, je loopt je helemaal suf te zoeken.

    Overigens zal dit wel weer op de nieuwe 'Metro' interface moeten doen lijken.

    Edit: Ow, had het nieuwsbericht nog niet gelezen, het verwoord eigenlijk precies hoe ik er over denk.

    Bewerkt door Tim op ma 11-06-2012 om 19:27