27/10/2012 21:12

WhatsApp meer dan 5,5 miljoen Nederlandse gebruikers


Telecompaper heeft een rapport gepubliceerd over de trends in de Nederlandse Apps markt. Daaruit komt naar voren dat de groei van WhatsApp niet meer te stoppen is: maar liefst 75% van de smartphonegebruikers heeft WhatsApp op de telefoon staan. Maar actief zijn deze ook, want meer dan 80% gebruikt de chatapp ??n of meerdere keren per dag. Verder toont het rapport dat de Hyves-app inmiddels op 20% van de telefoons staat ge?nstalleerd. De Facebook-app is populairder met een viervoud in het aantal downloads.
Door Webmaster In Mobile devices Bron Telecompaper

Reacties (6)

Reageren
  1. Frezo

    Toch blijf ik het volstrekt idioot vinden dat WhatsApp zoveel andere apparaten blijft uitsluiten omdat ze er een 3G/sim check in hebben gebouwd. Is dit server ruimte sparen ofzo? Want die app vereist eigenlijk helemaal heen 3G/sim kaart, maar slechts een internetconnectie.


    ma 29-10-2012 om 19:06
  2. Crimineeltj

    Het vereist het opzich aangezien je een telefoon nummer moet invoeren, Deze heb je meestal niet in een tab al zijn er omwegen om toch erop te krijgen.


    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    wo 31-10-2012 om 13:52
  3. Frezo

    Tel nr. is alleen een authenticatie manier, net als dat jij Crimineeltj heet hier en ooit een link in een activeringsmail heb aangeklikt.. mobiele netwerk wordt verder niet gebruikt bij mijn weten, want anders zou het ook niet kunnen gratis zijn toch (in de zin van maar 1x 0,89 betalen)?


    wo 31-10-2012 om 15:16
  4. Crimineeltj

    Quote: frezo

    Tel nr. is alleen een authenticatie manier, net als dat jij Crimineeltj heet hier en ooit een link in een activeringsmail heb aangeklikt.. mobiele netwerk wordt verder niet gebruikt bij mijn weten, want anders zou het ook niet kunnen gratis zijn toch (in de zin van maar 1x 0,89 betalen)?


    WHatsapp is gratis alleen bij apple betaal je, Maar goed het kan idd alleen voor activering zijn.


    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    wo 31-10-2012 om 19:15
  5. Frezo

    Heb m'n apparaat nu gejailbreakt en WhatsApp loopt er prima op. Gewoon met m'n telefoonnummer van m'n mobieltje.


    za 10-11-2012 om 21:29