17/11/2013 17:12

Site aanpassingen


Het is op het moment onzeker hoe MastaLine in de toekomst wordt vormgeven qua inhoud en karakter. Wat wel duidelijk is, is dat de volledige focus op Messenger verdwijnt. Om dit te ondersteunen hebben we per vandaag de links naar de Messenger pagina's voorgoed uit de pagina structuur gehaald. Wel is het zo dat we de achterliggende pagina's nog een tijdje laten bestaan totdat Windows Live Messenger voorgoed van de aardbodem is verdwenen.
Daarnaast zijn ook de SMS Center en Oja status updates verwijderd van de site. Ook verwijzingen naar Hyves zijn ongedaan gemaakt aangezien deze binnenkort verdwijnt. Ook willen we aankondigen dat MastaMessenger op den duur zal verdwijnen.
Door Webmaster In Site updates

Reacties (34)

Reageren
  1. Simmie

    Idd, er moet snel iets nieuw komen waar mastaline op moet richten. Of anders moet mastaline wat meer op het forum focussen? Een Tweakers.net n?2 zou ook wel leuk zijn

    di 19-11-2013 om 22:30
  2. Vuhuy

    Simmie ouwe lul, jij nog steeds hier. Owja, en sinds wanneer moet ik mijn virusscanner uitzetten om deze site te bereiken. Doe daar maar wat aan .

    wo 20-11-2013 om 20:30
  3. Aar

    Quote: simmie

    Idd, er moet snel iets nieuw komen waar mastaline op moet richten. Of anders moet mastaline wat meer op het forum focussen? Een Tweakers.net n?2 zou ook wel leuk zijn

    Tweakers is vrij globaal, het kent echt tientallen mogelijkheden:
    vraag & Aanbod, BenchmarkDB, Pricewatch, Nieuws etc....

    Waar dacht jij dan aan?

    wo 20-11-2013 om 22:28
  4. Thaan

    Hello Simmie/Vuhuy. Wat een bazen zijn jullie dat jullie hier nog kijken.

    di 26-11-2013 om 22:31
  5. Djvg

    Mastaline bestaat nog steeds! Wajo
    Long time no see guys!

    wo 27-11-2013 om 23:02
  6. Infinite

    Ik zie potentie voor een website waar ondertiteling wordt aangeboden

    do 28-11-2013 om 19:37
  7. Loller1

    Wat leuk, als je nu inlogt, krijg je een 404 error...

    za 30-11-2013 om 10:27
  8. Kecin

    Druk hier


    I A M T H E L A W .
    za 30-11-2013 om 14:38
  9. Trick

    Wat meer uitbreiden op het gebied van graphics en webdesign / webdevelopment.

    za 30-11-2013 om 18:36
  10. Explo

    terug naar vroeger.


    Only the dead have seen the end of war.
    zo 01-12-2013 om 20:31
  11. Qaox

    Leipe sjit.

    di 03-12-2013 om 19:04
  12. Frezo

    Ik voel me een ouwe lul die na 60 jaar weer z'n stamkroeg instapt en allemaal bekende gezichten ziet.


    za 07-12-2013 om 17:44
  13. Qaox

    Quote: frezo

    Ik voel me een ouwe lul die na 60 jaar weer z'n stamkroeg instapt en allemaal bekende gezichten ziet.


    Dag ouwe lul, ken het gevoel haha.

    di 10-12-2013 om 23:06
  14. Quickwolf

    heb nu precies hetzelfde

    zo 15-12-2013 om 02:19
  15. Draust

    Terug na vroegahhhh!

    ma 16-12-2013 om 15:56