22/10/2004 19:31

MSN Messenger ontwerp wedstrijd


Microsoft heeft net een wedstrijd op de website \"iLoveMessenger\" geplaatst, ze vragen mensen schermafbeeldingen, achtergronden, en emoticons te ontwerpen voor MSN Messenger. Hiermee zijn er dan prijzen te winnen. Vijf finalisten zullen uit elk land worden geselecteerd, die allemaal een Logitech Webcam ontvangen.

De finalisten die eerste worden in hun land, zullen een Xbox ontvangen. De hoofdprijs gaat naar de gene die de meeste stemmen krijgt, deze persoon kan samen met nog iemand gratis een reis boeken naar keuze.

iLoveMessenger wedstrijd (Engelstalig)
Door Blammo In Instant messaging Bron Neowin

Reacties (45)

Reageren
  1. Kecin

    OMG, zwak

    ik vind dat echt lomp, want ze hebben zelf zeker geen geld over voor designers

    1ste post


    I A M T H E L A W .
    vr 22-10-2004 om 19:53
  2. Quest

    Wel grappig, doe toch niet mee

    vr 22-10-2004 om 19:56
  3. Ornis

    leuk als die dingen nou in de nieuwe msn 7 werden gestopt helemal veel roem =)

    vr 22-10-2004 om 19:56
  4. Muzzie

    Al deed iemand van Mastaline mee zou toch niemand winnen denk ik ML Designer zijn niks vergleken met die lui van GFX Prof\'s

    vr 22-10-2004 om 20:01
  5. Hypemaster

    Ik heb al een logitech Webcam!
    Een Xbox zie ik wel zitten

    Bewerkt door Hypemaster op vr 22-10-2004 om 20:13
    FusionBroz.com
    vr 22-10-2004 om 20:13
  6. Sandertjaaah

    Waar gaan ze op beoordelen dan?


    w0ej xD U\'ve Just Been Pwnz0rred By T3h Biggest b00n Ev3r +)
    Bier rijmt niet voor niets op plezier
    HARDCORE
    IS NIET
    DOOD
    HARDCORE CS\'ER!!!!
    vr 22-10-2004 om 20:22
  7. Ledje

    lol alemaal,
    MSN Messenger goed noobing

    vr 22-10-2004 om 20:31
  8. Redlizard

    Wel grappig, ik ga het gewoon proberen. Niet dat ik een kans maak

    En woe de fok is Blammo ?

    Bewerkt door Redlizard op vr 22-10-2004 om 20:49
    vr 22-10-2004 om 20:48
  9. Allerleigames

    zal tog niet zo moeilijk zijn als iedereen denkt : \"ik doe niet mee want die GFX ontwerpers winne tog\"

    vr 22-10-2004 om 21:05
  10. Dmxgangster

    weetje wat ze mogen maken, een tool om emoticons in je naam te gebruiken die niet standaard zijn van msn *sorry beetje offtopic..*

    vr 22-10-2004 om 21:12
  11. Thaan

    Quote: redlizard

    En woe de fok is Blammo ?

    ja idd...yo blammo meld je ff!

    @nieuws: leuk maar wat willen ze ermee? de mooiste dan betaald maken bij msn 7? *whatever*

    vr 22-10-2004 om 21:16
  12. Ayhampiej

    Quote: thaan

    [..]
    ja idd...yo blammo meld je ff!

    @nieuws: leuk maar wat willen ze ermee? de mooiste dan betaald maken bij msn 7? *whatever*


    vr 22-10-2004 om 21:20
  13. Messengerfan

    leuk =)


    A GameServers.net admin. Rent your own server now!

    www.leiden112.nl - Het laatste 112 nieuws uit Leiden e.o.
    vr 22-10-2004 om 21:31
  14. Mitchell89

    wat een prijs zeg , een logitech webcam