28/10/2004 10:45

MSN Messenger 7.0.0332 uitgebracht


Microsoft heeft vandaag een nieuwe b?taversie van MSN Messenger uitgebracht. In deze versie zijn de meest opvallende fouten opgelost. Bij deze versie heb je nu geen plugin meer nodig voor het versturen van handgeschreven berichten! De winks zijn in deze versie nog steeds uitgeschakeld aangezien dit nog geen publieke b?taversie is.

Gebruik de MSN Patcher++ om de banner weg te halen en meerdere keren in te loggen.

De tot nu toe gevonden vernieuwingen in deze versie zijn:

  • Namen in de contactlijst worden nu goed weergeven (dus niet helemaal tegen de bovenkant geplakt dat wel eens gebeurde).
  • Fout bij het rechtsklikken op een (Premium) emoticon die afkomstig is van Blue Mountain, opgelost
  • Spellingscorrectie in de Engelse versie (sent ipv. send)
  • Huilende emoticon en teleurgestelde emoticon worden nou apart weergeven in het menu
  • \"Mijn Emoticons\" weergeeft nu het aantal emoticons (60/60)
  • Sluit en minimaliseer knoppen zijn nu verborgen wanneer het MSN hoofdscherm het kleinste formaat heeft
  • Nieuw pictogram voor buzzer op de werkbalk.
  • Handgeschreven berichten (geen extra plugins nodig!)
  • Status pictogram voor MSN Web Messenger is weer terug.
  • De knop \"Download pakketjes\" is weggehaald!
  • De Winks-knop heeft een vernieuwde knipoog emoticon (ondanks dat hij nog steeds is uitgeschakeld).
  • Bewegende emoticons worden nu wel goed weergeven (oneindige loops zijn nu mogelijk).
  • Schermafbeelding nu ook zichtbaar in popupscherm wanneer iemand je een e-mail stuurt.


Download MSN Messenger 7.0.0332 Nederlands
Download MSN Patcher++ v0.5

R-Style bedankt voor het melden!
Door Webmaster In Instant messaging Bron Mess

Reacties (46)

Reageren
  1. Gtaking

    maareh gaan die emo\'s nog steeds weg als juh die msn 7 installeerd?

    do 28-10-2004 om 16:53
  2. Rvl

    nice
    ff installen...

    do 28-10-2004 om 17:09
  3. Quentin

    nice

    do 28-10-2004 om 17:29
  4. Tristan

    hij is ook al op microsoft zelf te downloaden

    http://download...n_messenger.exe

    -edit-
    gebruik ajb url-tags

    Bewerkt door Webmaster op do 28-10-2004 om 18:46
    do 28-10-2004 om 18:00
  5. Simmie

    Ik wacht wel op de f*ck*ng msn 7

    do 28-10-2004 om 18:42
  6. Webmaster

    Quote: tristan

    hij is ook al op microsoft zelf te downloaden

    http://download...n_messenger.exe

    Daar heb ik hem ook van, maar aangezien de downloadservers nooit gelijk allemaal bijgewerkt worden, kreeg je begin op de middag soms gewoon de oude versie binnen via die link.

    Dus ik heb hem op de ML server gezet

    do 28-10-2004 om 18:48
  7. Monkey

    Quote: webmaster

    [..]
    Daar heb ik hem ook van, maar aangezien de downloadservers nooit gelijk allemaal bijgewerkt worden, kreeg je begin op de middag soms gewoon de oude versie binnen via die link.

    Dus ik heb hem op de ML server gezet

    hmja, had ik ook last van, dat ik ouwew had via link van ms, toen maar ergens anders gedownt.

    maareuh ik wist niet dat die nudge en wink icoontjes nog lelijker konden, maar blijkbaar dus wel.:\')
    en waar slaat het op dat ze minimale resize hebben weggehaald, nou klopt er geen aars meer van, op kleinste verticaal komt de schaduw van je ava over je ava heen.


    MCTBrowser, WMP11 Skin, [] WMDBackupper
    Free Packs
    do 28-10-2004 om 19:17
  8. Webmaster


    :\')

    do 28-10-2004 om 19:26
  9. Masteriks

    Quote: webmaster


    lalalala
    do 28-10-2004 om 20:14
  10. Sensei

    Lol @ wm.
    Btw, ik heb \'m geinstald.. Maar die teken functie werkt niet en bij info staat toch echt 7.0.0332.


    --> Quick Reply for ML 0.5.1!!! <--
    Last update: 10-02-2009
    do 28-10-2004 om 20:20
  11. Dreadlord

    ik kan niet tekene in deze msn
    mense zege dat er tabs onder de knop vezende zite
    maar bij mij staat dat er helemaal niet tewel het wel de nieuwe beta is


    <-( * * )--<<
    ...
    do 28-10-2004 om 20:21
  12. Monkey

    heb dat probleem van nie kunnen tekenen ook. moe je dat ergens aanzetten, of is het taalafhankelijk ofzo?

    Bewerkt door Monkey op do 28-10-2004 om 20:42
    MCTBrowser, WMP11 Skin, [] WMDBackupper
    Free Packs
    do 28-10-2004 om 20:41
  13. Webmaster

    Staat standaard ingeschakeld hierzo (er zijn geen opties voor ..)

    do 28-10-2004 om 22:34
  14. Monkey

    jeuj lvback.gif is terug (zet gif-afbeelding bij C:\\Program Files\\MSN Messenger genaamd lvback.gif)

    en klik hier als dat schrijven het niet doet, op mess.be gelezen dat je dat moet hebben, waarom zou ik ook nie weten.


    MCTBrowser, WMP11 Skin, [] WMDBackupper
    Free Packs
    do 28-10-2004 om 22:49
  15. Relaxekerel

    Quote: monkey

    jeuj lvback.gif is terug (zet gif-afbeelding bij C:\\Program Files\\MSN Messenger genaamd lvback.gif)

    en klik hier als dat schrijven het niet doet, op mess.be gelezen dat je dat moet hebben, waarom zou ik ook nie weten.


    This accessory enables users who do not have a computer running Microsoft? Windows? XP Tablet PC Edition to view files that were created in Microsoft? Windows? Journal on a Tablet PC

    dit ding geeft gebruikers die geen Microsoft? Windows? XP Tablet PC Edition op hun pc hebben toegang om bestanden te lezen die gemaakt zijn in Microsoft? Windows? Journal

    daarom ofzowiet??

    naja ik heb ut gedownload en ut werkt nu wel

    vr 29-10-2004 om 00:40