28/10/2004 10:45

MSN Messenger 7.0.0332 uitgebracht


Microsoft heeft vandaag een nieuwe b?taversie van MSN Messenger uitgebracht. In deze versie zijn de meest opvallende fouten opgelost. Bij deze versie heb je nu geen plugin meer nodig voor het versturen van handgeschreven berichten! De winks zijn in deze versie nog steeds uitgeschakeld aangezien dit nog geen publieke b?taversie is.

Gebruik de MSN Patcher++ om de banner weg te halen en meerdere keren in te loggen.

De tot nu toe gevonden vernieuwingen in deze versie zijn:

  • Namen in de contactlijst worden nu goed weergeven (dus niet helemaal tegen de bovenkant geplakt dat wel eens gebeurde).
  • Fout bij het rechtsklikken op een (Premium) emoticon die afkomstig is van Blue Mountain, opgelost
  • Spellingscorrectie in de Engelse versie (sent ipv. send)
  • Huilende emoticon en teleurgestelde emoticon worden nou apart weergeven in het menu
  • \"Mijn Emoticons\" weergeeft nu het aantal emoticons (60/60)
  • Sluit en minimaliseer knoppen zijn nu verborgen wanneer het MSN hoofdscherm het kleinste formaat heeft
  • Nieuw pictogram voor buzzer op de werkbalk.
  • Handgeschreven berichten (geen extra plugins nodig!)
  • Status pictogram voor MSN Web Messenger is weer terug.
  • De knop \"Download pakketjes\" is weggehaald!
  • De Winks-knop heeft een vernieuwde knipoog emoticon (ondanks dat hij nog steeds is uitgeschakeld).
  • Bewegende emoticons worden nu wel goed weergeven (oneindige loops zijn nu mogelijk).
  • Schermafbeelding nu ook zichtbaar in popupscherm wanneer iemand je een e-mail stuurt.


Download MSN Messenger 7.0.0332 Nederlands
Download MSN Patcher++ v0.5

R-Style bedankt voor het melden!
Door Webmaster In Instant messaging Bron Mess

Reacties (46)

Reageren
  1. Messengerdude

    Tegek.

    vr 29-10-2004 om 10:36
  2. Dreadlord

    nij mij doet hij het nu ook

    maar bij ene klas genoot nog niet
    hij heeft win 98 en daar kan die jornaal ding niet op wat moet hij er aan doen ??


    <-( * * )--<<
    ...
    vr 29-10-2004 om 13:54
  3. Relaxekerel

    Quote: dreadlord

    nij mij doet hij het nu ook

    maar bij ene klas genoot nog niet
    hij heeft win 98 en daar kan die jornaal ding niet op wat moet hij er aan doen ??


    win xp dr op

    vr 29-10-2004 om 15:41
  4. Vanish

    tov

    za 30-10-2004 om 08:08
  5. Beertjesosweet

    Ik gebruik hem en hij is supertof!

    za 30-10-2004 om 11:25
  6. Snoeckj

    wacht wel tot echte uitkomtdan benk zeker dan der niemeer zoveel fouten inzitten en anders moet je dees toch nog maar keer ereinstaleren voor die dingen die nog nie werken

    za 30-10-2004 om 13:08
  7. Joep

    poep

    za 30-10-2004 om 19:50
  8. Veldhuijzen

    Msn messenger werkt niet met linux dus kan het niet gebruiken ja me pc opstarten met windows xp maar ja ik vind linux leuker dus werk ik met msn die in linux is geinstalleerd die is ook fijn

    zo 31-10-2004 om 07:46
  9. Xytrii

    Dankzij die *(*&*(&*( patch kan ik mn MSN messenger main window niet meer openen

    ma 01-11-2004 om 14:38
  10. Sandertjaaah

    die bewegende smileys zijn wel leuK


    w0ej xD U\'ve Just Been Pwnz0rred By T3h Biggest b00n Ev3r +)
    Bier rijmt niet voor niets op plezier
    HARDCORE
    IS NIET
    DOOD
    HARDCORE CS\'ER!!!!
    ma 01-11-2004 om 15:36
  11. Vdesign109

    Juiisst. Handgeschreven berichten ruleren.

    ma 01-11-2004 om 16:20
  12. Loeki

    Huh ? Wat is er mis ik kan niet inloggen!
    Kan iemand me helpen ?

    Bewerkt door Loeki op ma 01-11-2004 om 16:33
    ma 01-11-2004 om 16:32
  13. Robin112

    hallow ik heb een vraag ik heb op mijn computter al windows journal viewer geinstaleerd en als ik dan msn 7 download dan vraagt hij daar overal bij naar en dan lukt dat istallen niet MAAR IK HEB HEM al wie ken mij helpe :\'( :\'( :\'(

    ma 01-11-2004 om 18:45
  14. Lightly

    Ik heb het er een tijdje opgehad
    maar heb het er alweer verwijderd
    hij wou geen bestanden meer verzenden en geen games meer doen

    groeten Lightly

    di 02-11-2004 om 21:27
  15. Ironeagle

    MSN Messenger 7.0 is erg Cool,
    Gebruik hem al vanaf het begin.
    Krijg alleen steeds bij het hoofscherm een fout Melding
    Fout in regel 44.

    En het opslaan van gespreks geschiedenis is ook nog niet optimaal bij vreemde tekens



    Bezig met Cursus MCSA ...
    wo 03-11-2004 om 12:09