31/10/2004 12:35

MsgPlus! 3.40 (publieke beta) aangekondigd


Met genoegen wil Patchou, de maker van Messenger Plus! mededelen dat MSN Frankrijk hem heeft uitgenodigd voor een speciaal Messenger 7 evenement dat op 5 november in Parijs zal plaatsvinden. Het kan een valstrik zijn, maar toch wil Patchou hiervoor een uitzondering maken om een publieke b?taversie uit te brengen van Plus! versie 3.40. Deze versie zal werken met MSN 7.

Patchou houd er eigenlijk niet van om publieke b?taversies uit te brengen, maar aangezien MSN 7 ook in een b?tastadium is, maakt het toch al niet uit om twee half afgemaakte producten te gebruiken. Hij kan geen exacte datum geven wanneer de nieuwe versie zal worden uitgebracht, als sommige belangrijke fouten niet kunnen worden opgelost voor dinsdag, zal je nog iets langer moeten wachten.

UPDATE: \"Ik heb besloten om de publieke b?taversie van Messenger Plus! 3.40 uit te brengen voordat ik woensdag vertrek\", aldus Patchou.
Door Webmaster In Instant messaging Bron MsgPlus Forum

Reacties (39)

Reageren
  1. Ledje

    Yeahhh Nu gaan ze plots alemaal Beta\'s Makeennn,
    Loll
    Hopelijk komt ie snel Plus & 7.0
    Yeahh Thattt\'sss Funnn

    zo 31-10-2004 om 12:38
  2. Doomslayer

    Geweldig


    Nitrate in putte FTW!
    zo 31-10-2004 om 12:41
  3. Phantomeke

    Wat bedoel je met valstrik? Ze gaan hem toch niet gaan uitnodigen en hem dan opsluiten of zo omdat ie een prog maakt dat werkt op messenger?

    zo 31-10-2004 om 12:49
  4. Webmaster

    Quote: phantomeke

    Wat bedoel je met valstrik? Ze gaan hem toch niet gaan uitnodigen en hem dan opsluiten of zo omdat ie een prog maakt dat werkt op messenger?


    Dat het dus misschien fake is

    (ze hebben ook mensen van Mess en Neowin uitgenodigd..)

    zo 31-10-2004 om 12:51
  5. Misterc

    ik kan nie meer wachten!!!


    °|°
    :0
    zo 31-10-2004 om 12:55
  6. Struikiej

    Dus je kan hem nu nog niej downloaden?? das wel jammer dan... :\'(




    ..Woef woeF..
    zo 31-10-2004 om 12:55
  7. Kecin

    uuhm, overal waar wilt staat moet wil zijn onno

    Webmaster: fixed
    Kecin: oke

    Bewerkt door Evilkecin op zo 31-10-2004 om 13:51
    I A M T H E L A W .
    zo 31-10-2004 om 12:56
  8. Misterc

    Quote: struikiej

    Dus je kan hem nu nog niej downloaden?? das wel jammer dan... :\'(
    spijtig genoeg nie nee


    °|°
    :0
    zo 31-10-2004 om 12:56
  9. Floop

    Als het echt was hadden ze Mastaline uit moeten nodigen nee mij lijktut wel gaaf


    Website maken tips. Wil je een relevante link ruilen?
    zo 31-10-2004 om 13:00
  10. Struikiej

    ey ik ben hier nieuw... maaruh hoe krijg je zown plaatjuh ??? ik weet waar je dan heen moet..naar forum instellingen enzo..maar als ik dan er 1 upload..maakt niej uit wat..dan zegt die of pixels tegrot of bestand tegroot hoe moek nou weten welk plaatjuh wel goed is? pleasee helpp deze stakker




    ..Woef woeF..