02/11/2004 20:25

Skinner v1.2 uitgebracht


Skinner, h?t programma om de achtergrond in MSN Messenger te veranderen is toe aan versie 1.2. Deze nieuwe versie werkt nu ook met MSN 7 en kan zich in het Explorer menu zetten waardoor je makkelijk een GIF bestand als achtergrond in MSN kunt zetten.

Met de komst van MSN 7 b?ta was het voorheen niet meer mogelijk om de achtergrond in de contactlijst van MSN Messenger te veranderen. Maar in de laatste MSN 7 b?ta (7.0.0332) kan dit weer, reden genoeg om het programma Skinner eens op te krikken.

Wanneer je een oude MSN 7 b?ta gebruikt zie je dus geen achtergrond verschijnen, download hier de laatste b?ta.

Vernieuwingen:
  • Mogelijkheid om vanuit de Explorer GIF bestanden als achtergrond te zetten
  • Verbeterde update functie
  • Aantal fouten opgelost
  • Update server gewijzigd (nu geen SkinnerFix nodig)
  • Twee nieuwe talen toegevoegd (Frans en Spaans)

Download Skinner v1.2
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (27)

Reageren
  1. Quickwolf

    werkt nie

    di 02-11-2004 om 20:28
  2. Webmaster

    Quote: freshboy

    werkt nie

    geef eens de fout die je ook al weer kreeg..

    Bewerkt door Webmaster op di 02-11-2004 om 20:31
    di 02-11-2004 om 20:31
  3. Quickwolf

    Quote: webmaster

    [..]
    geef eens de fout die je ook al weer kreeg..

    ---------------------------
    Skinner
    ---------------------------
    Run-time error \'372\':

    Failed to load control \'CommonDialog\' from comdlg32.ocx. Your version of comdlg32.ocx may be outdated. Make sure you are using the version of the control that was provided with your application.
    ---------------------------
    OK
    ---------------------------

    di 02-11-2004 om 20:42
  4. Webmaster

    Kopieer het bestand \"comdlg32.ocx\" eens van

    c:\\program files\\mastaline software\\skinner\\
    naar
    c:\\windows\\system32\\

    en restart daarna je pc.
    (maak eerst ff een backup van het oude bestand)

    di 02-11-2004 om 20:51
  5. Vites

    Ik had het al hoor! Toen ik msn 7.0 Bet? instaleerde kreeg ik dat er gelijk ook bij!

    di 02-11-2004 om 20:56
  6. Jordiej

    ik heb nergens problemen mee hij doet het gewoon

    di 02-11-2004 om 20:57
  7. Dabilohelly

    de oude skinner werkte ook op me msn 7 beta dus wrrm een nieuwe als het niet nodig was ?



    is geslaagd
    di 02-11-2004 om 21:10
  8. Badboy4ever

    hehe
    leuk

    di 02-11-2004 om 21:13
  9. Quickwolf

    Quote: webmaster

    Kopieer het bestand \"comdlg32.ocx\" eens van

    c:\\program files\\mastaline software\\skinner\\
    naar
    c:\\windows\\system32\\

    en restart daarna je pc.
    (maak eerst ff een backup van het oude bestand)


    Werkt niet

    di 02-11-2004 om 21:17
  10. Webmaster

    Quote: dabilohelly

    de oude skinner werkte ook op me msn 7 beta dus wrrm een nieuwe als het niet nodig was ?

    Hij werkte er niet goed mee (zo sluitte hij het venster niet af, kan je zelf ook doen maarja) en nu heb je geen SkinnerFix nodig om skinner te laten werken

    Volgend bericht ( Dinsdag 2-11-2004 om 21:20 ) :
    Quote: freshboy

    [..]

    Werkt niet

    Zoek dan bij Google naar een nieuwere versie van het bestand

    di 02-11-2004 om 21:19
  11. Hurricane

    Quote
    Skinner, h?t programma


    h?t :\')

    maar als da da zelfde versie is als ik net al had geprobeerd is ie nogal scheef maar da hak al gezegd hihi

    Quote
    Twee nieuwe talen toegevoegd (Frans en Spaans)

    fijn want ik kan alleen maar spaans


    Whatever, I do what I want
    di 02-11-2004 om 21:45
  12. Webmaster

    Quote: hurricanez

    h?t :\')

    maar als da da zelfde versie is als ik net al had geprobeerd is ie nogal scheef maar da hak al gezegd hihi

    nee die er nu op staat is nieuwer :\')

    Quote: hurricanez

    fijn want ik kan alleen maar spaans

    di 02-11-2004 om 21:52
  13. Ive

    da macheert langs geen kante (guns) NIE DOWNLOADE E !!!!!!!!!!!!!!

    Volgend bericht ( Dinsdag 2-11-2004 om 22:08 ) :
    bla bla bla wa een rommel seg !

    di 02-11-2004 om 22:05
  14. Webmaster

    Quote: ive

    da macheert langs geen kante (guns) NIE DOWNLOADE E !!!!!!!!!!!!!!

    Volgend bericht ( Dinsdag 2-11-2004 om 22:08 ) :
    bla bla bla wa een rommel seg !



    1. onnodig veel bbcodes gebruiken is niet cool
    2. praat ABN en geen poep
    3. onderbouw je kritiek
    4. en anders

    di 02-11-2004 om 22:15
  15. Dmxgangster

    Sorry ik vind et programmatje echt niks, geen leuke plaatjes had er meer van verw8, maja..