03/11/2004 11:12

Messenger Plus 3.40 beta uitgebracht


Voor de mensen die MSN Messenger 7 beta gebruiken is er nu een speciale betaversie beschikbaar van Messenger Plus 3.40, deze nieuwe versie werkt namelijk met MSN 7. Deze beta van Plus! is nog lang niet perfect maar de maker is bezig met de definitieve versie.

Hier is een lijst van bekende fouten/beperkingen in Messenger Plus! 3.40 beta:
  • De mogelijkheid om de banner te verbergen is niet meer beschikbaar in MSN 7 (reden genoeg om de MSN Patcher++ te gebruiken).
  • Sommige mensen in je contactlijst hebben misschien een andere lettertype in hun schermnaam, dit komt door de nieuwe \"name multi-format\" functie, deze fout zal worden opgelost in de definitieve versie.
  • Geen Plus! icon meer in de contactlijst, er word nog gewerkt aan een oplossing.
  • De POP3 e-mail functie laat popups zien voor nieuwe e-mails maar ververst niet de e-mail teller, die bovenin de contactlijst staat (zal waarschijnlijk nog worden opgelost).
  • De commando /nick werkt niet meer, dit betekend dat je een andere manier moet vinden om je naam te veranderen.

Voor de rest moet alles gewoon werken netzoals in de vorige versie, alleen jammer dat je sommige functies zal moeten missen met de komst van MSN 7.

Download Messenger Plus! 3.40 beta
Scroll naar beneden voor de link \"Click here to download Messenger Plus! 3.40 Beta\"
aangezien we geen download links mogen plaatsen.

Sweady17 bedankt voor het melden!
Door Webmaster In Instant messaging Bron MastaLine Forum

Reacties (28)

Reageren
  1. Eagle

    mooi op tijd Onno

    hijs wel geing...

    Bewerkt door Eagle op wo 03-11-2004 om 11:35
    wo 03-11-2004 om 11:35
  2. Evo

    Voortaan wat eerder wakker wordne Onno


    Facebook
    wo 03-11-2004 om 11:40
  3. Webmaster

    Quote: facke

    Voortaan wat eerder wakker wordne Onno

    STFU

    wo 03-11-2004 om 11:44
  4. Ironeagle

    Hij is cool,
    Ik gebruik hem al een tijdje vandaag.
    Moet alleen nog het een en ander worden vernieuwd er missen ten opsichte van de oude nog een paar dingen.

    Groetjes |FlaB| Iron_Eagle



    Bezig met Cursus MCSA ...
    wo 03-11-2004 om 11:53
  5. Stefluyten2

    Hij werkt niet , steeds als ik msn open , komt er een fout op van Sent of Dont sent


    |sc| Clansite xD..
    wo 03-11-2004 om 12:09
  6. Ironeagle

    Heb je de juiste versie van Msn Messenger geinstalleerd ??
    Versie 7.0.0.332
    Want hij moet werken !!!



    Bezig met Cursus MCSA ...
    wo 03-11-2004 om 12:17
  7. Webmaster

    hier werkt hij prima

    wo 03-11-2004 om 12:18
  8. Dmxgangster

    Wat is er nieuw aan deze msn plus, behalve dat ie de naam BETA erbij heeft gekregen, dat ie op msn 7 werkt en waarschijnlijk een hoop bugs bevat.

    Bewerkt door Dmxgangster op wo 03-11-2004 om 14:00
    wo 03-11-2004 om 13:53
  9. Webmaster

    Nu zie je o.a. kleurtjes in namen van mensen (in je contactlijst)

    wo 03-11-2004 om 14:25
  10. Ovtim

    yes eindelijk msg plus voor msn 7

    wo 03-11-2004 om 14:46
  11. Ironeagle

    Mits ze de kleuren hebben natuurlijk



    Bezig met Cursus MCSA ...
    wo 03-11-2004 om 14:47
  12. Masteriks

    mooi


    lalalala
    wo 03-11-2004 om 15:02
  13. Stefluyten2

    Nu hebek MSN + verwijderd en heeft die MSN da nog steeds.

    Ik heb 7.0 al geuninstaleerd en opnieuw geinstaleerd enz... maar het haalt niets uit (En hij heeft gewerkt!)


    |sc| Clansite xD..
    wo 03-11-2004 om 15:38
  14. Badboy4ever

    jeuj
    eindelijk !

    wo 03-11-2004 om 17:00
  15. Maxized

    Hier werkt hij ook prima. Geen fouten of andere ongein.

    wo 03-11-2004 om 17:20