03/11/2004 13:02

MSN 7: Meer betaalde services


Microsoft schijnt bezig te zijn met MSN 7, vandaag zijn er weer wat nieuwe verschijnselen van betaalde services. Mensen uit andere landen kregen een tijd geleden allerlei nieuwe extra\'s waar je voor moet betalen. Nu lijkt Nederland aan de beurt te zijn.

Zo staan er nieuwe dingen in het menu, om zogenaamd \"meer\" uit je emoticons/achtergronden te halen, oftewel voor moet betalen.



Naast deze nieuwe items in het menu is de knop \"Download pakketjes\" terug, alleen met meer geschikte naam \"Thema\'s\". Hier zou je dan tegen een vergoeding, bundels voor MSN Messenger kunnen downloaden.

Ook is het emoticons lijstje wat veranderd, zo staat er onderin een nieuw kader met daarin \"Wat is er in\", met eronder verschillende emoticonpacks die je kunt downloaden.



Nog iets vreemds is er bij gekomen, in gespreksvensters zit er nu een witte, lege bar. Wat hier in komt te staan is nog niet duidelijk.




UPDATE: Bij nader onderzoek door MastaLine, blijkt dat de bar onderaan, de naam \"adbannercont(ent)\" heeft. Dat dus iets met een reclame banner heeft te maken. Het is ons gelukt om een patch te maken om deze adbar weg te halen.

Download AntiAdBar Patch v0.2
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (53)

Reageren
  1. Quest

    K vind het maar dom dat we moeten gaan betalen voor zooi

    wo 03-11-2004 om 13:07
  2. Kecin

    dom


    I A M T H E L A W .
    wo 03-11-2004 om 13:14
  3. Tttommeke

    hebbe die mensen nog geen geld genoeg

    wo 03-11-2004 om 13:15
  4. Dmxgangster

    ik ook, vind et zo dom, naja die pakketten kan je op ten duur vast wel ergens downloaden, en als je op ten duur helemaal voor msn moet dokken komen er vast wel cracks voor, of ik ga over naar een ander programma en als je op ten duur helemaal moet dokken voor msn zal et zeker weten minder populair worden en site\'s zoals deze zullen ook minder populair worden. Jammer

    wo 03-11-2004 om 13:18
  5. Jgjtpw

    Je kunt datzelfde menu ook bereiken door op dat cadeautje te klikken. Een emoticon pack kost ongeveer ?1,10. Schandalig vind ik het gewoon.

    wo 03-11-2004 om 13:30
  6. Faraleth

    nja rustig jonge msn7.nl.FULLinc.all.patches.rar is al bezig denk hehe lol

    Neeh ff seri...wel zielig dat ze hier geld voor gaan vragen...er zullen denk wel veel alternatieve komen? Strax moet je nog voor elke contactpersoon een euro betalen

    wo 03-11-2004 om 13:34
  7. Qualityslider

    ja bijvoorbeeld 1 euro per contactpersoon

    edit. oh dat zei je al

    Bewerkt door Qualityslider op wo 03-11-2004 om 13:38
    wo 03-11-2004 om 13:37
  8. Fanaticx

    Dom

    wo 03-11-2004 om 13:42
  9. Vinne

    junge ARME microsoft kan ook niks gratis he

    wo 03-11-2004 om 14:02
  10. Ledje

    ik heb de nederlandse versie van
    msn 7.0 beta afgehaald, hier op mastaline,
    en ik zie nu pas dat er iets staan van handgeschreven en typen,
    wel ik ging nu ff naar teken je berichten en daar staat dat ie al in MSN 7.0 is!
    bij mij staat hij er helemaal niet!
    ik heb het programmake nu geinstaleerd en nog steeds staat hij er niet .. ???
    wie kan me helpen ???

    wo 03-11-2004 om 14:20
  11. Monkey

    Had het zelf al lange tijd, weet ook al hoe je t weg kan halen, zal t zo wel ff opzoeken, kan met reshack...

    Quote: xstreem

    ik heb de nederlandse versie van
    ...
    wie kan me helpen ???

    http://www.micr...;displaylang=en
    Quote: webmaster

    [..]
    Had al een patch online gezet

    oww owkeuj.
    -edit: neuj die haalt alleen dat gare ding weg, niet die commerciele shit.
    Quote
    UIFILE->940->1033:
    <element id=atom(contentgrp) layout=verticalflowlayout(0, 3, 3, 0) background=ifhc(menu, rgb( 238, 243, 250 ))>
    <element id=atom( PremiumEmoticons)
    layout=FillLayout()/>
    </element>
    kan weg als je die emoticonpacks weg wil

    UIFILE->920->1033:
    <cmdbutton cmdid=40614
    id=atom(themesbtn)
    class=\"ToolbarBtn\"
    layout=flowlayout(0,2,0,2)
    AccName=rcstr(60013)
    AccRole=57
    AccDesc=rcstr(44082)
    ShortcutString=rcstr(60013)>
    <png flip=false idres=1012 class=\"ToolbarIcon\" />
    <element id=atom(suppress) padding=rect(2,0,0,0) content=rcstr(60013) />
    <element class=\"ToolbarCaret\"/>
    </cmdbutton>
    kan weg als je packs weg wil hebben.


    waarom 3x dezelfde emoticonpack.

    Bewerkt door Monkey op wo 03-11-2004 om 14:55
    MCTBrowser, WMP11 Skin, [] WMDBackupper
    Free Packs
    wo 03-11-2004 om 14:27
  12. Webmaster

    Quote: monkey

    Had het zelf al lange tijd, weet ook al hoe je t weg kan halen, zal t zo wel ff opzoeken, kan met reshack...

    Had al een patch online gezet

    wo 03-11-2004 om 14:30
  13. Ironeagle

    Om handgeschreven berichten te kunnen maken, moet je ook eerst de Ink installeren en daarna de patch pas installeren.
    Heb je dat gedaan dan moet het eigenlijk werken

    Gr.

    Beide programma\'s staan onder Teken je bericht in MSN Stuff



    Bezig met Cursus MCSA ...
    wo 03-11-2004 om 14:36
  14. Ovtim

    belachelijk! wie wil er nu betalen voor zooi !

    Volgend bericht ( Woensdag 3-11-2004 om 14:46 ) :
    heb ik die patch gedownload om die witte balk weg te halen ....
    doet die het niet

    wo 03-11-2004 om 14:43
  15. Masteriks

    Quote: ovtim

    belachelijk! wie wil er nu betalen voor zooi !

    Volgend bericht ( Woensdag 3-11-2004 om 14:46 ) :
    heb ik die patch gedownload om die witte balk weg te halen ....
    doet die het niet

    msn restarten?
    mwja microsoft is arm


    lalalala