10/11/2004 22:03

Nieuwe Messenger Plus! 3.40 beta


Afgelopen maandag zijn er weer een paar nieuwe betaversies uitgebracht van Messenger Plus! versie 3.40. Zo zijn er een aantal verbeteringen doorgevoerd, nu werkt de commando /nick weer, hiermee kan je vanuit gespreksvensters je naam veranderen.

Ook zal MSN Messenger nu niet meer crashen wanneer de optie om aangepaste schermnamen te weergeven is ingeschakeld. Daarnaast is er een nieuwe optie waarmee je aan kan geven of je de opmaak in schermnamen wilt weergeven. Mensen hadden met de eerste betaversie last van geheugenlekken (waardoor de computer erg traag word), ook dit is nu ook opgelost.

Download Messenger Plus! 3.40 beta
Scroll naar beneden voor de link \"Click here to download Messenger Plus! 3.40 Beta\"
aangezien we geen download links mogen plaatsen.
Door Webmaster In Instant messaging Bron MsgPlus Forum

Reacties (28)

Reageren
  1. Goochem

    ow die had ik al n tijdje

    wo 10-11-2004 om 22:24
  2. Vdesign109

    Komt tegenwoordig om de 2 dagen een nieuwe msg plus! uit

    wo 10-11-2004 om 22:31
  3. Rvl

    me is downloading

    wo 10-11-2004 om 22:45
  4. Madmaniak

    allemaal updates (kword er een beetje gek van mja vooruit dan maar weer 0

    Volgend bericht ( Donderdag 11-11-2004 om 01:24 ) :
    allemaal updates (kword er een beetje gek van mja vooruit dan maar weer )


    my showroom Update 25-08-2005
    do 11-11-2004 om 01:23
  5. Sensei

    Quote: lightning

    allemaal updates (kword er een beetje gek van mja vooruit dan maar weer 0

    Volgend bericht ( Donderdag 11-11-2004 om 01:24 ) :
    allemaal updates (kword er een beetje gek van mja vooruit dan maar weer )
    OMG, wat ben je nog laat op? Voor jou doen.
    Ben \'m aan \'t installen.
    Btw: patchou heeft vette banner.

    Bewerkt door Sensei op do 11-11-2004 om 06:44
    --> Quick Reply for ML 0.5.1!!! <--
    Last update: 10-02-2009
    do 11-11-2004 om 06:43
  6. Simmie

    Ik ben blij dat dit ook is opgelost:

    Quote
    Mensen hadden met de eerste betaversie last van geheugenlekken (waardoor de computer erg traag word), ook dit is nu ook opgelost.


    Want mijn pc ging soms erg sloom

    do 11-11-2004 om 09:16
  7. Beertjesosweet

    Alle verbeteringen zijn welkom!

    do 11-11-2004 om 10:11
  8. Twylight

    Quote: sensei

    [..]OMG, wat ben je nog laat op? Voor jou doen.
    Ben \'m aan \'t installen.
    Btw: patchou heeft vette banner.
    [afbeelding]

    vond ik ook al

    do 11-11-2004 om 10:32
  9. Badboy4ever

    vet