18/11/2004 12:54

Dynamische schermafbeeldingen ontmaskerd


Er is een nieuwe verborgen optie ontdekt waarmee je dynamische schermafbeeldingen kan inschakelen. Deze houden wij tegen het licht. De kans is er dat deze optie zichtbaar zal zijn in de definitieve versie.



Een tijdje geleden vonden we in de helpdocumentatie het volgende:
\"Indruk maken op je vrienden met een aangepaste, bewegende avatar.\"

Maar nu vinden we ook een beschrijving hoe je een dynamische schermafbeelding kunt instellen (dit is nog niet mogelijk). Er staat ook dat dynamische schermafbeeldingen zich automatisch aanpassen aan je stemming (door middel van emoticons).

Bij het zoeken in de bestanden van MSN Messenger zelf, vinden we de tekst:
\"Je hebt de nieuwste versie van de Macromedia Flashspeler nodig om deze dynamische schermafbeelding te bekijken.\"

Waardoor het vrijwel zeker is dat er flashanimaties kunnen worden gebruikt in (dynamische) schermafbeeldingen.

Nog niet zeker is of dit een betaalde dienst zal worden, we zullen nog even moeten wachten op deze optie.
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (49)

Reageren
  1. Struikiej

    ja en dat houd in? wat is een dynamische schermafbeelding??




    ..Woef woeF..
    do 18-11-2004 om 12:59
  2. Gerriedoldersum


    . We gaan maar weer afwachten h?!! :\'(

    do 18-11-2004 om 13:01
  3. Webmaster

    Quote: struikiej

    ja en dat houd in? wat is een dynamische schermafbeelding??

    Zoals je kunt lezen, een (bewegende) schermafbeelding die zich automatisch aanpast op je stemming (via emoticons).

    do 18-11-2004 om 13:06
  4. Dmxgangster

    Joooo eindelijk wat leuks over msn 7 naja als het gratis is tenminste

    do 18-11-2004 om 13:17
  5. Ornis

    cool

    do 18-11-2004 om 13:35
  6. Vites

    Waarom moet het nou weer gekocht worden dat slaat toch helemaal nergens op snap ik niet.. omdat ze verdient willen krijgen?? msn is toch voor de lol of tegenwoordig niet meer?

    do 18-11-2004 om 13:43
  7. Masteriks

    lol


    lalalala
    do 18-11-2004 om 13:47
  8. Struikiej

    Quote: webmaster

    [..]
    Zoals je kunt lezen, een (bewegende) schermafbeelding die zich automatisch aanpast op je stemming (via emoticons).

    Och nu zie k ut ja
    DOM VAN ME!!!
    Naja als ut gratus is dan benk blij..\"
    Als je daar OOK voor moet betalen dan vink ut nutteloos




    ..Woef woeF..
    do 18-11-2004 om 13:54
  9. Fanaticx

    Nice

    do 18-11-2004 om 13:58
  10. Messengerfan

    lol leuk


    A GameServers.net admin. Rent your own server now!

    www.leiden112.nl - Het laatste 112 nieuws uit Leiden e.o.
    do 18-11-2004 om 14:00
  11. Kecin



    ik m oest btw msn updaten


    I A M T H E L A W .
    do 18-11-2004 om 14:06
  12. Madmaniak

    hopen dat et niet betaald word anders is et nie leuk


    my showroom Update 25-08-2005