18/11/2004 14:36

Eindversie Web Messenger uitgebracht


Microsoft heeft de offici?le versie van MSN Web Messenger in het Nederlands uitgebracht. Web Messenger heeft het uiterlijk van MSN Messenger 7 meegekregen. Met Web Messenger is het mogelijk om op elke pc met internetverbinding in te loggen op MSN Messenger. Installatie van software is niet nodig.

De b?taversie van Web Messenger werd eind juli al vrijgegeven. Het programma werkt met alle gangbare browser, Internet Explorer 5.0 of hoger, Netscape 7.0 en hoger en Mozilla 1.6 of hoger.

De standaard MSN Messenger verschilt wel van de Web Messenger. Zo ontbreekt een webcamfunctie in de webgebaseerde-versie evenals de mogelijkheid om spelletjes te spelen. Wel is het bij beide versies mogelijk om smileys te gebruiken.

In Nederland zijn volgens Microsoft maandelijks ruim 4,8 miljoen MSN Messenger-gebruikers.

MSN Web Messenger
Door Webmaster In Instant messaging Bron Webwereld

Reacties (32)

Reageren
  1. Rvl

    jeuj

    do 18-11-2004 om 14:50
  2. Peterbeks

    restricted op school majaa wel vet zeg zal et thuis meteen proberen maare hoe zit et met de snelheid?

    do 18-11-2004 om 14:52
  3. Doggy

    zal wel weer net zo sloom zijn
    en dat is heeeel sloom

    do 18-11-2004 om 14:58
  4. Masteriks

    gebruik liever die van e-messenger


    lalalala
    do 18-11-2004 om 14:59
  5. Nc

    Ow vet kunne we eindelijk weer met een mooie Web-Messenger op scool chatte!!!

    do 18-11-2004 om 15:39
  6. Turki

    k vind e-messenger nog steeds beter mja..hoe meer hoe beter

    do 18-11-2004 om 15:46
  7. Vuhuy

    da sloom valt wel mee, 1 seconde vertraging hier

    do 18-11-2004 om 16:23
  8. Rubbel

    Wanneer komt die bij msn stuff tu staan dus dat je gelijk op een linkjes op de hoofdpagina drukt en dan je kan aanmaleden bij web msn??

    do 18-11-2004 om 18:46
  9. Dmxgangster

    nou geweldig, als ik em wil gebruiken kan ik em niet gebruiken op school omdat ie alles blokt met de naam msn of messenger duz kep er niks aan en voor thuis gebruik ook niet

    do 18-11-2004 om 18:55
  10. Webmaster

    Quote: rubbel

    Wanneer komt die bij msn stuff tu staan dus dat je gelijk op een linkjes op de hoofdpagina drukt en dan je kan aanmaleden bij web msn??

    Een link erna zou kunnen, maar ik heb het liever direct zichtbaar in een popup maar dat kan niet met die MSN Web Messenger.

    De MSNger die nu word gebruikt op ML werkt ook goed en is heel wat sneller (is bovendien vertaald door mij ).

    do 18-11-2004 om 19:03
  11. Basta

    Quote: webmaster

    [..]
    De MSNger die nu word gebruikt op ML werkt ook goed en is heel wat sneller (is bovendien vertaald door mij ).

    opschepper

    vr 19-11-2004 om 08:35
  12. Webmaster

    Quote: basta

    [..]
    opschepper

    vr 19-11-2004 om 12:08
  13. Mitchell89

    mense die probleme met msn hebbe , ga hier naartoe

    vr 19-11-2004 om 15:25
  14. Kroeka

    Sow beter!! eindelijk op sgoowl msn!!

    vr 19-11-2004 om 16:58
  15. Dmxgangster

    Quote: webmaster

    [..]