02/12/2004 10:48

MSN Messenger 7 beta publiek gebracht


Gisteravond merkte we op dat de pagina\'s op de website van MSN Messenger verschillende keren werden bijgewerkt. Later die avond werd MSN Messenger 7 b?ta publiek gebracht. De gepubliceerde b?taversie is niet nieuwer dan de versie die MastaLine al op de site had staan (7.0.0425). Er is dan ook geen reden om deze opnieuw te downloaden.

Softwaremaker MSN heeft nu een weblogdienst aan MSN Messenger gekoppeld. De nieuwe gratis dienst heeft de naam MSN Spaces.

Op een weblog publiceren internetters hun alledaagse belevenissen, overpeinzingen, foto\'s en ander informatie. Bijzonder aan MSN Spaces is dat de maker zelf kan bepalen wie er toegang heeft tot zijn dagboek.

De laatste weblog items van je MSN Space worden weergeven op je eigen \'visitekaartje\' bij MSN Messenger. Ook is er een nieuw item zichtbaar in het menu om je status te veranderen, hiermee kan je snel je MSN Space aanpassen.

Wanneer je een MSN Space hebt aangemaakt en weblog items hebt toegevoegd veranderd je statusicon.



Bezoek MSN Spaces

Laatst bijgewerkt om 13:53.
Door Webmaster In Instant messaging Bron MSN.nl, Nu.nl

Reacties (41)

Reageren
  1. Quest

    Met de Messenger Patch kun je de balk onderin gespreksvensters weghalen

    do 02-12-2004 om 11:42
  2. Nordin007

    op msn space kan je em niet meer downloaden waar dan wel

    do 02-12-2004 om 12:06
  3. Quest

    Quote: nordin007

    op msn space kan je em niet meer downloaden waar dan wel
    Op MastaLine of Mijn site

    do 02-12-2004 om 12:12
  4. Nordin007

    Dank je wel ik ga em downloaden vanaf jou site!
    p.s mooie site hoor!

    Groeten, Nordin

    do 02-12-2004 om 12:14
  5. Joostjuh

    Quote: quest

    Met de Messenger Patch kun je de balk onderin gespreksvensters weghalen

    welke balk die reclame balk bedoel je..??
    btw wrom kan ik niet handgeschreven berichten doen... \'k heb msn 7.0 nog wattes (de nieuwste) en MSN plus!... wat doe ik dan verkeerd..?

    do 02-12-2004 om 12:19
  6. Quest

    Quote: joostjuh

    [..]
    welke balk die reclame balk bedoel je..??
    btw wrom kan ik niet handgeschreven berichten doen... \'k heb msn 7.0 nog wattes (de nieuwste) en MSN plus!... wat doe ik dan verkeerd..?
    Dit effe installen

    do 02-12-2004 om 12:42
  7. Joostjuh

    Quote: quest

    [..]Dit effe installen

    hij is aan het downloaden..
    -edit- net bbinnen mogt tijd worden nu ff installen//

    Bewerkt door Joostjuh op do 02-12-2004 om 13:37
    do 02-12-2004 om 13:03
  8. Veldhuijzen

    Quote: quest

    [..]Dit effe installen


    ik heb ok de nieuwste versie van msn 7 maar kan ook geen handgeschreven berichten doen maar wat in die link staat is windows journaal viewer wat heeft dat er dan mee te maken niks dus

    do 02-12-2004 om 13:17
  9. Quest

    Quote: veldhuijzen

    [..]

    ik heb ok de nieuwste versie van msn 7 maar kan ook geen handgeschreven berichten doen maar wat in die link staat is windows journaal viewer wat heeft dat er dan mee te maken niks dus
    Wel Sjaak
    Lees dit maar

    do 02-12-2004 om 13:19
  10. Veldhuijzen

    Oeps sorry nu werkt het wel

    do 02-12-2004 om 13:24
  11. Masteriks

    jammer dat het geen nieuwere versie is


    lalalala
    do 02-12-2004 om 13:26
  12. Mike

    die space is wel tof ben er een aan het maken

    do 02-12-2004 om 13:47
  13. Tigroe

    ik heb een probleem als ik msn 7.0 beta heb gedownload kan ik my niet aanmelden en kryg ik \" het aanmelden by het net messenger service is mislukt probeer het later opnieuw \" en nog enkele cyfertjes en letterkes erachter.
    weet er iemand hoe ik da verhelpen en euhm.... ben een groentje op vlak van pc\'s
    groetjes

    do 02-12-2004 om 14:08
  14. Marcel700

    uhm saaiii ik hou het bij 6.2 maar wil 7.0 maar doet het niet bij mij :\'( :\'( :\'(