03/12/2004 18:10

Windows Messenger 5.1 uitgebracht


Er is een nieuwe versie van Windows Messenger uitgebracht. Windows Messenger is de kantoorversie van MSN Messenger, met alleen de basis functies zonder toeters en bellen. Versie 5.1 heeft een verbeterde ondersteuning voor inktberichten, bestandsoverdrachten en een snellere login procedure. Daarnaast zijn er energiebesparende mogelijkheden bij laptops.

Windows Messenger werkt niet met oudere versies van Windows, zoals 95/98 en ME, wel kan je het programma naast MSN Messenger draaien.

Download Windows Messenger 5.1.0639 (Nederlandstalig)

Gemeld door Ricardo
Door Webmaster In Instant messaging Bron Mess.be

Reacties (44)

Reageren
  1. Goochem

    ik denk niet dat die populair wordt

    vr 03-12-2004 om 18:16
  2. Winterdream

    Quote: gochemattv

    ik denk niet dat die populair wordt

    net als sinterklaas hea bob
    die ga k egwel donen windows!!!

    vr 03-12-2004 om 18:21
  3. Woezo

    maar kijk binnenkort komt de nieuwe windows dus ik denk dat ze die erop gaan zetten

    vr 03-12-2004 om 18:26
  4. Vdesign109

    Quote: woezo

    maar kijk binnenkort komt de nieuwe windows dus ik denk dat ze die erop gaan zetten

    Nou, komt die zo binnenkort al dan?

    vr 03-12-2004 om 18:34
  5. Stijn

    ik ben tevreden met msn 7


    1 + 2 = 3!
    vr 03-12-2004 om 18:44
  6. Spastje1

    Quote: misterv

    [..]
    Nou, komt die zo binnenkort al dan?


    de volgende beta versie van windows, longhorn genoemt komt in de eerste helft van 2005 uit, dus ongeveer tegen mei, juni

    vr 03-12-2004 om 18:49
  7. Monkey

    Quote: woezo

    maar kijk binnenkort komt de nieuwe windows dus ik denk dat ze die erop gaan zetten

    Voor zover ik weet zit daar Windows Messenger 6 op.

    enneuh, \"Windows Messenger werkt niet met oudere versies van Windows, zoals 95/98 en ME\" dacht juist dat 95 alleen windows messengers aan kon.
    En is er wat nieuws aan ofzo? in vergelijking met 4.7 ofzo?


    MCTBrowser, WMP11 Skin, [] WMDBackupper
    Free Packs
    vr 03-12-2004 om 19:10
  8. Webmaster

    Quote: monkey

    [..]
    Voor zover ik weet zit daar Windows Messenger 6 op.

    enneuh, \"Windows Messenger werkt niet met oudere versies van Windows, zoals 95/98 en ME\" dacht juist dat 95 alleen windows messengers aan kon.
    En is er wat nieuws aan ofzo? in vergelijking met 4.7 ofzo?


    Quote

    Windows Messenger 5.1 has been updated with changes in the following areas:

    * Improvements in file transfer functionality for users with multiple network connections (such as configurations involving both wired and wireless network connections or users of VPN connections).
    * Improvements in Tablet PC and laptop support. Specifically, this includes improved support for ink as well as improved performance when using power saving features in portable computers such as standby or hibernation.
    * Improvements to presence integration with applications, including better presence integration when applications are in full-screen mode (to avoid unwelcome IM interruptions) and also quicker refresh of presence information in applications such as Microsoft Outlook or Windows SharePoint services.
    * Improvements to the sign-in process, enabling a quicker sign in.


    Quote
    Supported Operating Systems: Windows 2000 Service Pack 4, Windows Server 2003, Windows XP, Windows XP Home Edition , Windows XP Professional Edition , Windows XP Service Pack 2, Windows XP Tablet PC Edition

    vr 03-12-2004 om 19:13
  9. Hurricane

    leuk toch


    Whatever, I do what I want
    vr 03-12-2004 om 19:16
  10. Woezo

    er zit helemaal geen verschil in ik heb het gedownload maar is de zelfde

    vr 03-12-2004 om 19:16
  11. Maxized

    Quote: gochemattv

    ik denk niet dat die populair wordt

    Nou as msn zo door gaat met dat lopen kutten met msn 7 wordt hij zeker wel populair, is iig wel relaxede versie die windows messenger 5.

    vr 03-12-2004 om 19:17
  12. Mitchell89

    misgien een msn voor de oude mensen , worde ze nie gek van de smileys

    vr 03-12-2004 om 21:29
  13. Mijosoft

    Deze msn is echt wel populair hoor? Het is geen eens msn btw, gewoon Windows Messenger... gewoon voorop je werk, niet van die super geheugen trekkende shit met winks en buzzers enz.

    vr 03-12-2004 om 21:56
  14. Ornis

    best mooi |)