19/12/2004 23:51

Wordt gewerkt aan Messenger Plus! 3.50


Momenteel word er nog steeds gewerkt aan een nieuwe versie van Messenger Plus!, de maker ervan meld dat er iets nieuws gaat komen om ervoor te zorgen dat iedereen zal overstappen op deze versie. Er word daarom dan ook de komende weken hard gewerkt aan een nieuwe functie die iedereen zal aanspreken.

Naar verwachten zijn de eerste screenshots halverwege januari te bewonderen en zal versie 3.50 (dus niet 3.40) begin februari verschijnen, waarschijnlijk na de definitieve MSN Messenger 7.0 release.
Door Webmaster In Instant messaging Bron MsgPlus Forum

Reacties (64)

Reageren
  1. Styx

    ng zo lang wachten zulle we dan vorige versies ni meer kunne gebruike? Moja, so what, wie gebruikt nu nog de vorige... msgplus rocks ! w00t heb eerste reactie

    ma 20-12-2004 om 00:01
  2. Twylight

    lol, wat zou dat nieuwe zijn?

    ma 20-12-2004 om 07:56
  3. Mitchell89

    welke functie wille ze er nog meer bij doen
    ze hebbe er al zoveel

    ma 20-12-2004 om 08:39
  4. Moesh

    huh? in de titel staat 3.50 en in de text staat 2.50 waarom??

    ma 20-12-2004 om 09:03
  5. Webmaster

    Quote: moesh

    huh? in de titel staat 3.50 en in de text staat 2.50 waarom??

    fixed

    ma 20-12-2004 om 09:50
  6. Xytrii

    Mja, Ik wacht maar op MSN 7 en dan neem ik lekker MSN Plus erbij...
    Hopelijk zit die countdown ook in die nieuwe

    ma 20-12-2004 om 10:08
  7. Eagle

    cool maar hopelijk maken ze Plus! niet te log.. Zoals MSN een btje aant worden is..

    ma 20-12-2004 om 11:55
  8. Xeon

    iedereen zal overstappen?

    dacht het niet mot die amateur troep niet op me pc
    irri troep

    ma 20-12-2004 om 12:00
  9. Zhenk

    ik hoop dat ie snel komt en hij moetw el beroemd woorden kunne ze hem niet meteen in msn 7.0 doen das handiger

    ma 20-12-2004 om 13:41
  10. Sensei

    Quote: ive

    lalalala vorwa diee is toch goe genoeg [smiley flood]
    Flooden is niet stoer.
    Wel vet! Met of zonder nieuwe functie, ik zou toch wel overstappen. Mja, nieuwe functie zijn altijd welkom! Alleen duurt nog wel fucked lang. En hopelijk worden ze idd niet TE commercieel...


    --> Quick Reply for ML 0.5.1!!! <--
    Last update: 10-02-2009
    ma 20-12-2004 om 13:42
  11. Gtaking

    owkee dan ben benieuwd naar die nieuwe functie

    ma 20-12-2004 om 13:44
  12. Madmaniak

    jeuj


    my showroom Update 25-08-2005
    ma 20-12-2004 om 15:50
  13. Masteriks

    Quote: zhenk

    ik hoop dat ie snel komt en hij moetw el beroemd woorden kunne ze hem niet meteen in msn 7.0 doen das handiger

    doet microbagger toch niet...
    vinden ze msn \"te goed\" voor denk ik


    lalalala
    ma 20-12-2004 om 15:53
  14. Sandertjaaah

    Naja, nieuwe versie afw88 dan maar


    w0ej xD U\'ve Just Been Pwnz0rred By T3h Biggest b00n Ev3r +)
    Bier rijmt niet voor niets op plezier
    HARDCORE
    IS NIET
    DOOD
    HARDCORE CS\'ER!!!!
    ma 20-12-2004 om 16:06
  15. Saven

    ben ook wel benieuwd naar die nieuwe functie