02/01/2005 13:07

9 nieuwe vuurwerkfilmpjes!


Iedereen een gelukkig nieuwjaar! Het heeft even geduurd, maar gister hebben we zeker niet stil gezeten. Er zijn namelijk maar liefst 9 vuurwerk filmpjes in elkaar geflanst. Deze filmpjes zijn met oudjaarsdag en oud & nieuw door ons opgenomen.

Nieuwe vuurwerk filmpjes:
  • Saturn Missiles
  • Chainthunders
  • Super Vlinders
  • Blessing
  • Meteor Garden
  • Oudjaarsdag 2004
  • Stokloze lawinepijl
  • Thumping Thunders
  • Oud & Nieuw 2004-2005
Download ze hier
Door Webmaster In Site updates

Reacties (68)

Reageren
  1. Quest

    Ben ze nu aan het kijken

    -edit-
    Vet strak

    Bewerkt door Quest op zo 02-01-2005 om 13:30
    zo 02-01-2005 om 13:16
  2. Ramboo

    me 2, meeste zijn wel vet

    zo 02-01-2005 om 13:20
  3. Doggy

    YES
    downloaden maar

    zo 02-01-2005 om 13:24
  4. Rubbel

    Kunnen ze niet gewoon allemaal in 1 map??

    zo 02-01-2005 om 13:26
  5. Aatje

    Wie weet waar die jongens uit het filmpje hun vuurwerk vandaan halen? wie zou het adres even kunnen geven misschien ben op zoek naar goede zaak in belgie een beetje aan de grens

    zo 02-01-2005 om 13:26
  6. Silencee

    VET!


    DeviantART || BDekker

    Portfolio & Weblog
    zo 02-01-2005 om 13:31
  7. Webmaster

    Quote: rubbel

    Kunnen ze niet gewoon allemaal in 1 map??

    euh?

    je kan ze zelf in een map zetten

    zo 02-01-2005 om 13:32
  8. Rubbel

    Quote: webmaster

    [..]
    euh?

    je kan ze zelf in een map zetten


    Jah da begrijp ik maar nu moet je ze allemaal apart gaan downe en da duurt zowe lang constant klikken enzowe dus kannen die 9 filmojes neit gewoon als 1 map downe??

    zo 02-01-2005 om 13:39
  9. Aatje

    Wie weet waar die jongens uit het filmpje hun vuurwerk vandaan halen? wie zou het adres even kunnen geven misschien ben op zoek naar goede zaak in belgie een beetje aan de grens

    zo 02-01-2005 om 13:40
  10. Webmaster

    Quote: rubbel

    [..]

    Jah da begrijp ik maar nu moet je ze allemaal apart gaan downe en da duurt zowe lang constant klikken enzowe dus kannen die 9 filmojes neit gewoon als 1 map downe??


    Nee dat kost nog meer dataverkeer, nu is het een beetje te overzien wat je wilt downloaden. Als je alles in ??n ZIP bestand zet, downloaden de mensen verplicht ook movies die ze eigenlijk niet willen, dus zonde van het dataverkeer


    Quote: aatje

    Wie weet waar die jongens uit het filmpje hun vuurwerk vandaan halen? wie zou het adres even kunnen geven misschien ben op zoek naar goede zaak in belgie een beetje aan de grens

    Je valt in herhaling

    zo 02-01-2005 om 13:49
  11. Aatje

    ja ging beetje fout, maar wie weet dat adres of internet site?

    zo 02-01-2005 om 13:51
  12. Rubbel

    Quote: webmaster

    [..]

    Nee dat kost nog meer dataverkeer, nu is het een beetje te overzien wat je wilt downloaden. Als je alles in ??n ZIP bestand zet, downloaden de mensen verplicht ook movies die ze eigenlijk niet willen, dus zonde van het dataverkeer



    okuj

    zo 02-01-2005 om 13:52
  13. Hurricane

    cool ik d8 dat je gisteren aant slapen was


    wrom linkt ie naar be? .com is cooler


    Whatever, I do what I want
    zo 02-01-2005 om 13:54
  14. Webmaster

    Quote: aatje

    ja ging beetje fout, maar wie weet dat adres of internet site?

    Alpeco

    zo 02-01-2005 om 14:02
  15. Dot

    nice!!! hier houw ik van!

    met wat vor camera film je onno? met een tape of geheugen/kaart?
    want ik heb met tape en moet t digitaliceren maar me tv kaar zuigt nogal.... kan geen geluid opnemen wel video


    <!--
    zo 02-01-2005 om 14:10