02/01/2005 13:07

9 nieuwe vuurwerkfilmpjes!


Iedereen een gelukkig nieuwjaar! Het heeft even geduurd, maar gister hebben we zeker niet stil gezeten. Er zijn namelijk maar liefst 9 vuurwerk filmpjes in elkaar geflanst. Deze filmpjes zijn met oudjaarsdag en oud & nieuw door ons opgenomen.

Nieuwe vuurwerk filmpjes:
  • Saturn Missiles
  • Chainthunders
  • Super Vlinders
  • Blessing
  • Meteor Garden
  • Oudjaarsdag 2004
  • Stokloze lawinepijl
  • Thumping Thunders
  • Oud & Nieuw 2004-2005
Download ze hier
Door Webmaster In Site updates

Reacties (68)

Reageren
  1. Webmaster

    Quote: dot

    nice!!! hier houw ik van!

    met wat vor camera film je onno? met een tape of geheugen/kaart?
    want ik heb met tape en moet t digitaliceren maar me tv kaar zuigt nogal.... kan geen geluid opnemen wel video

    Canon MV500, digitale video camera (met miniDV bandjes)

    zeer goede kwaliteit (20 minuutjes aan materiaal is al gauw zo\'n 4 gb)

    Bewerkt door Webmaster op zo 02-01-2005 om 14:15
    zo 02-01-2005 om 14:15
  2. Aatje

    hebben ze bij die alpeco ook thumping thunders? en moet ik in die zaak van tevoren bestellen? en dan nog 1 vraag wat is het hardste knalvuurwerk wat ze hebben alvast bedankt

    zo 02-01-2005 om 14:25
  3. Dot

    Quote: aatje

    hebben ze bij die alpeco ook thumping thunders? en moet ik in die zaak van tevoren bestellen? en dan nog 1 vraag wat is het hardste knalvuurwerk wat ze hebben alvast bedankt

    wel de Nitrate Thunder... knalt even hard zie hier voor prijzenlijst... op pagina 4 en 5 voor de wat kleinere vuurwerk

    ook aanrader is verderop in de straat waar alpeco ook is Endruco en Ertband (allebij in 1 pand) daar hebben ze wel tt\'s enz.
    Quote: webmaster

    [..]
    Canon MV500, digitale video camera (met miniDV bandjes)

    zeer goede kwaliteit (20 minuutjes aan materiaal is al gauw zo\'n 4 gb)

    n1

    Bewerkt door Dot op zo 02-01-2005 om 14:34
    <!--
    zo 02-01-2005 om 14:32
  4. Aatje

    ok bedankt man en ik neem aan dat die geen site hebben?

    zo 02-01-2005 om 14:34
  5. Quest

    Quote: aatje

    ok bedankt man en ik neem aan dat die geen site hebben?
    Als je nou even goed gelezen had, onno postte de URL

    zo 02-01-2005 om 14:39
  6. Nitraat22

    heerlijk!!!

    zo 02-01-2005 om 14:48
  7. Ramboo

    check anders ffe dit http://www.mast...c&id=268316 topic

    zo 02-01-2005 om 14:55
  8. Cjlover

    coole filmpjes ook mooie kwaliteit allemaal

    zo 02-01-2005 om 15:07
  9. Softlocker

    Quote: rubbel

    [..]

    Jah da begrijp ik maar nu moet je ze allemaal apart gaan downe en da duurt zowe lang constant klikken enzowe dus kannen die 9 filmojes neit gewoon als 1 map downe??

    Dat kunnen de smallbanders onder ons vrees ik niet aan.
    Vet gave filmpjes

    zo 02-01-2005 om 15:58
  10. Poenzkie

    Saturn Missiles zijn vet...heb ik ook naast gestaan...wat een kut herriej


    Hier met die kudos bitches
    zo 02-01-2005 om 15:58
  11. Madmaniak

    nog opgepakt (ik hoorde een paar keer \"wegwezen, politie\")?


    my showroom Update 25-08-2005
    zo 02-01-2005 om 16:54
  12. Hurricane

    Quote: lightning

    nog opgepakt (ik hoorde een paar keer \"wegwezen, politie\")?

    da was onno die da riep ik herkende zen stem :\')


    Whatever, I do what I want
    zo 02-01-2005 om 16:58
  13. Wouterfreaky

    komen er nog meer filmpjes?

    zo 02-01-2005 om 17:41
  14. Allerleigames

    Quote: wouterfreaky

    komen er nog meer filmpjes?

    waarschijnlijk wel... ben nu mijn 16 filmpjes aan het filteren

    zo 02-01-2005 om 17:55
  15. Quest

    Quote: allerleigames

    [..]
    waarschijnlijk wel... ben nu mijn 16 filmpjes aan het filteren
    Hoe kan jij dat nou weten