02/01/2005 13:07

9 nieuwe vuurwerkfilmpjes!


Iedereen een gelukkig nieuwjaar! Het heeft even geduurd, maar gister hebben we zeker niet stil gezeten. Er zijn namelijk maar liefst 9 vuurwerk filmpjes in elkaar geflanst. Deze filmpjes zijn met oudjaarsdag en oud & nieuw door ons opgenomen.

Nieuwe vuurwerk filmpjes:
  • Saturn Missiles
  • Chainthunders
  • Super Vlinders
  • Blessing
  • Meteor Garden
  • Oudjaarsdag 2004
  • Stokloze lawinepijl
  • Thumping Thunders
  • Oud & Nieuw 2004-2005
Download ze hier
Door Webmaster In Site updates

Reacties (68)

Reageren
  1. Cootje13

    jeuj
    @ wm: staat die van mij erbij ofnie ??

    zo 02-01-2005 om 18:20
  2. Sandertjaaah

    Als we het dan toch over vuurwerk winkels hebben, weet iemand dr toevallig 1 vlak bij enschede ofzo inde buurt over de grens? PM aub


    w0ej xD U\'ve Just Been Pwnz0rred By T3h Biggest b00n Ev3r +)
    Bier rijmt niet voor niets op plezier
    HARDCORE
    IS NIET
    DOOD
    HARDCORE CS\'ER!!!!
    zo 02-01-2005 om 18:49
  3. Kazalting

    Quote: dot

    nice!!! hier houw ik van!

    met wat vor camera film je onno? met een tape of geheugen/kaart?
    want ik heb met tape en moet t digitaliceren maar me tv kaar zuigt nogal.... kan geen geluid opnemen wel video


    Geluid moet je soms apart aansluiten op je pc. Ik heb het zo gedaan (beetje omslachtig misschien maar werkt perfect):
    Videocamera heb ik via scart op mijn videorecorder aangesloten, van mijn videorecorder gaat een antenne kabeltje naar de TV IN in mijn tv kaart. Ook gaat er van de videorecorder een audiokabel naar de LINE IN van mijn geluidskaart. Als je nu gaat capturen (bijv. met Ulead Video Studio , captured ie het geluid van je line in (wel even je line in als standaard opneemding instellen ) ..zo gepiept

    Leuk die vuurwerkfilmpjes..ik ben ook een vuurwerkfreak: www.vuurwerkweb.nl

    zo 02-01-2005 om 19:11
  4. Mastergj

    Waarom doet m\'n plaatje het niet?
    beetje saaie filmpjes btw

    zo 02-01-2005 om 19:17
  5. Webmaster

    Quote: hurricanez

    [..]
    da was onno die da riep ik herkende zen stem :\')

    lol...

    Quote: mastergj

    Waarom doet m\'n plaatje het niet?
    beetje saaie filmpjes btw

    welk plaatje .. je avatar werkt iig

    Bewerkt door Webmaster op zo 02-01-2005 om 19:21
    zo 02-01-2005 om 19:18
  6. Kazalting

    Owja, even voor de mensen die winkels zoeken: www.arjanuitman.com .. daar kan je er heel veel vinden, ook moet je maar ff lid worden van t forum daar

    @onno:
    yo dude, ik heb je toegevoegd op mn nieuwe msn adres (je kent me vast niet meer ) maar je accepteerd me blijkbaar niet, ik ben kaz@tehpwn.nl..

    zo 02-01-2005 om 19:20
  7. Masteriks

    mooi zo


    lalalala
    zo 02-01-2005 om 19:28
  8. Mitchelvkmaster

    Quote: masteriks

    mooi zo


    Pffff wat is er nou leuk aan vuurwerk?

    zo 02-01-2005 om 20:01
  9. Mikeb

    HEHEHE eindelijk nieuw vuurwerkfilmpjes!!! de meeste zijn wel leuk maar sommige zijn ook saai :\'( iedereen nog een gelukkig nieuwjaar en nog iets.........weet iemand nog een site met filmpjes??????

    zo 02-01-2005 om 20:05
  10. Mike

    ga ze DOwne zo meer

    --edit--

    ziet er wel Chill uit!

    Volgend bericht ( Zondag 2-01-2005 om 20:42 ) :

    Quote: mikeb

    HEHEHE eindelijk nieuw vuurwerkfilmpjes!!! de meeste zijn wel leuk maar sommige zijn ook saai :\'( iedereen nog een gelukkig nieuwjaar en nog iets.........weet iemand nog een site met filmpjes??????


    ga op http://www.google.nl of http://www.onzin.com zoeken

    zo 02-01-2005 om 20:41
  11. Jungske

    wat is een leuke vuurwerk winkel in belgie waar ze 100.000 klappers hebben goede nitraten super of giga vlinders allemaal van da spul dus as iemand da wit segt ff ajb ..???

    zo 02-01-2005 om 21:22
  12. Computerboy112

    TE GEK

    zo 02-01-2005 om 22:15
  13. Ncgmaster

    rlx oudjaarsdag 2003 was al een topper 2004 rulez ook

    ma 03-01-2005 om 13:03
  14. Snorkelnerd

    oudjaarsdag 2003 was idd echt een toppertje, Oudjaarsdag 2004 is veel minder Er moet langer gefilmt worden Maarre.. ligt het aan mij of is er een hele andere moviecrew!?

    ma 03-01-2005 om 13:09
  15. Webmaster

    Een aantal waren er niet, en een paar nieuwe mensen..