20/01/2005 23:40

Nieuwe MSN Messenger 7 onthullingen


Vanavond was er een MSN 7 BETA chat, waar je kon deelnemen om vragen te stellen aan de makers van MSN Messenger. Wat je kan verwachten in de definitieve versie van MSN Messenger 7, die volgende maand uitkomt: meer Winks, verbeterde bewegende emoticons en vele verbeteringen.

Hieronder een overzicht van de belangrijkste gestelde vragen in de chat (vertaald door MastaLine):

V: MSN Messenger 7 cracht heel vaak, is dit probleem opgelost in de definitieve versie?
A: We zijn actief bezig de crashes te onderzoeken en ze op te lossen voor de definitieve versie!

V: Zal er een manier komen dat je meer contactpersonen in je lijst kan hebben?
A: We zijn ermee bezig.

V: Er is een vertraging met het scrollen in de contactpersonenlijst, word dit opgelost?
A: Met het verbeterde hoofdscherm in de definitieve versie zullen de meeste bugs zijn opgelost.

V: Is het in de definitieve versie mogelijk om zelf winks toe te voegen?
A: Je kan meer winks verwachten met de komst van MSN 7 final.

V: Word MSN Messenger ooit nog betaalde software?
A: Nee, voorlopig staat er op de planning dat het gratis zal zijn.

V: Er zijn alweer (fake) screenshots van MSN Messenger 8 in omloop, terwijl MSN 7 nog geen eens is uitgebracht?
A: We denken altijd over wat we hierna gaan maken, maar we werken nu alleen aan MSN Messenger 7.
Door Webmaster In Instant messaging Bron Mess

Reacties (44)

Reageren
  1. Eagle

    grappig..
    hopelijk gaan ze msn niet zo log maken..
    eigenlijk is ie zo qua functies wel best

    vr 21-01-2005 om 07:59
  2. Peterbeks

    jah zeer leersaam eigenlijk moet er een msn light komuh!!

    vr 21-01-2005 om 10:34
  3. Dot

    stoer!!!


    <!--
    vr 21-01-2005 om 11:04
  4. Maxized

    Msn Light? Gewoon windows messenger dus. Die zouden ze moeten verbeteren dat die file transfer goed zou lopen, dan was windows messenger perfect.

    vr 21-01-2005 om 11:28
  5. Sothink

    Quote: msnstuff

    Msn Light? Gewoon windows messenger dus. Die zouden ze moeten verbeteren dat die file transfer goed zou lopen, dan was windows messenger perfect.


    ja,idd. je ken niks versturen / ontvangen met windows messenger

    vr 21-01-2005 om 12:28
  6. Vorbius

    buh, voor mij moete ze msn 7.0 final nie uitbrenge ik ben tevrede met msn 7.0 b?ta , nooit problemen gehad , of misschien 1 keer (twas men eige schuld, ik en men vriend zate elkaar te peste met die winks, en dan had ik de bomberman gebruikt en de nickpopups constant gebruikt, alletwee ons msn gecrashed ) da was echt wel grappig

    vr 21-01-2005 om 13:26
  7. Rvl

    hmm aan die crashes mogen ze wel werken ja,
    wordt er elke dag wel aantal x uitgegooid

    vr 21-01-2005 om 14:20
  8. Masteriks

    heb nooit last van crashes


    lalalala
    vr 21-01-2005 om 15:22
  9. Jojoba

    waar vind je die msn 8 fake screen shots ?

    vr 21-01-2005 om 15:50
  10. Drieslauryssen

    Eindelijk nog nieuws over MSN MESSENGER 7.0!

    vr 21-01-2005 om 16:46
  11. Sandr

    ze zeggen niet egt veel boeiends alleen maar: er word aan gewerkt kortom ze doen maar wa

    vr 21-01-2005 om 18:10
  12. Styx

    Quote: eagle

    grappig..
    hopelijk gaan ze msn niet zo log maken..
    eigenlijk is ie zo qua functies wel best
    volledig mee eens

    vr 21-01-2005 om 18:19
  13. Bunneh

    Quote: sannie

    ze zeggen niet egt veel boeiends alleen maar: er word aan gewerkt kortom ze doen maar wa


    groot gelijk

    vr 21-01-2005 om 18:24
  14. Frietketeltje

    ik hoop dat ze wat doen aan de CPU load
    MSN 7 vreet cpu
    in vergelijking met msn 6.2


    \"There is always some madness in love. But there is also always some reason in madness.\"
    Friedrich Nietzsche (1844 - 1900)
    vr 21-01-2005 om 19:22
  15. Sandr

    het enige waar ik last van heb is dat als er iemand in m\'n lijst van status wijzigt kan ik gelijk geen een smiley in namen zien behalve in m\'n eigen en dan moet ik weer drukken op contactpersonen weergeven op sch