21/01/2005 12:16

Virus via MSN Messenger


Er is een nieuw virus actief dat slachtoffers infecteerd op MSN Messenger, zonder dat je er iets van merkt, via de contacten in je lijst. Het virus heet Bropia.A. Wanneer de worm MSN Messenger infiltreert, wordt een Trojaans paard geinstalleerd dat de deuren van je computersysteem opengooit. Heb je de bestandsnamen naked_party.pif, love_me.pif, drunk_lol.pif of webcam_004.pif op je computer staan, dan ben je slachtoffer.

Anderen kunnen van alles van je harde schijf halen en er troep opzetten. Je loopt vooral kans op besmetting als je actief aan het MSN\'en bent. Let dus goed op op voordat je een bestand aanneemt van iemand via MSN Messenger.

Bij Virusalert.nl lees je hoe je de worm kunt verwijderen.

Gemeld door Tim.
Door Webmaster In Instant messaging Bron Planet

Reacties (81)

Reageren
  1. Sothink

    Cool

    Bewerkt door Error op vr 21-01-2005 om 12:24
    vr 21-01-2005 om 12:23
  2. Doomslayer

    strak nog nix gehad...


    Nitrate in putte FTW!
    vr 21-01-2005 om 12:27
  3. Eagle

    tsja,
    zulke zielepoten hou je altijd..

    vr 21-01-2005 om 12:33
  4. Axe

    omg wat sneu van de makers


    Nicht zuviel gas! Wheely-gefahr!
    Slapen is voor apen, mop mop gas der op
    Met je kin op de teller gaat het net een tikje sneller
    Waar een wil is is een weg, en waar een weg is is een wheely
    vr 21-01-2005 om 12:51
  5. Peterbeks

    dit is zeker weer van dat zwak gelul krijg ik oowk altijd in m\'n mail van die ketting brieven. dat jullie daar in trappen

    vr 21-01-2005 om 13:47
  6. Webmaster

    Quote: peterbeks

    dit is zeker weer van dat zwak gelul krijg ik oowk altijd in m\'n mail van die ketting brieven. dat jullie daar in trappen

    Dit is geen bullshit.

    vr 21-01-2005 om 14:06
  7. Maxized

    Moet je nou wel of niet iets accepteren voordat je het hebt? Eerst staat er dat het ongemerkt gebeurd en dan staat er dat je niet zomaar iets moet accepteren

    vr 21-01-2005 om 14:15
  8. Twylight

    ff scannen

    vr 21-01-2005 om 14:17
  9. Huisjehoekstra

    Zielig hoor er zijn altijd wel weer personen die denken dat ze lollig zijn!!
    tot de bedenkers van die virusen zelf es getroffen worden

    vr 21-01-2005 om 14:18
  10. Rvl

    hmm klote ja, mja ben zelf iig niet ge?nfecteerd

    vr 21-01-2005 om 14:19
  11. Vorbius

    ksnap niet echt waarom ze dat doen , mss van die nerds die wraak willen nemen op de buitenwereld

    vr 21-01-2005 om 14:30
  12. Thavini

    neem het maar van mij aan het verwijderen was niet echt simpel voor mij dan ik had het al weerhoor mijn broer neemt alesd aan

    vr 21-01-2005 om 14:36
  13. Dot

    en is t ook bekent waar die .pif kan zijn?
    in msn map of versprijt over je comp

    Bewerkt door Dot op vr 21-01-2005 om 15:05
    <!--
    vr 21-01-2005 om 15:04
  14. Ledje

    ja vind ik onduidelijk hoe kan ik die dan binnen krijgen? voor dat ik ene mail ga leze ? of moet ik dit eerst kunnen acepteren?

    vr 21-01-2005 om 15:07
  15. Masteriks

    ik pas altijd op


    lalalala