04/02/2005 22:21

MSN kondigt werkzaamheden aan


MSN kondigt aan dat er op zaterdag 5 februari 2005 onderhoud zal plaatsvinden aan de Messenger servers. Als gevolg hiervan kan het voorkomen dat gebruikers niet kunnen aanmelden op MSN Messenger. Ook Microsoft maakt melding van een belangrijke update, er zullen volgende week belangrijke patches worden uitgebracht voor o.a. MSN Messenger.

Misschien zijn ze de servers gereed aan het maken voor de lancering van de definitieve MSN Messenger 7, wie zal het weten .

De werkzaamheden zullen tussen 4:00 uur \'s nachts en 12:00 uur \'s middags uitgevoerd worden.
Door Webmaster In Instant messaging Bron ML Forum, Microsoft

Reacties (39)

Reageren
  1. Dot

    mooi tnx for the waring


    <!--
    vr 04-02-2005 om 22:40
  2. Lexwitte

    Jah ik denk dat MSN Messenger 7.0 nu uit komt zou wel is tijden worden ben namelijk best wel benieuwd hoe die wordt

    vr 04-02-2005 om 23:22
  3. Rvl

    okej ben morgen toch niet voor 12 uur me bed uit

    Bewerkt door Rvl op vr 04-02-2005 om 23:47
    vr 04-02-2005 om 23:46
  4. Creative

    :\'( Ik kan toch morguh niet op msn komen!! :\'( maar ik ben wel blij dat de nieuwe msn er eindelijk is

    za 05-02-2005 om 00:03
  5. Bmw

    Quote: creative

    :\'( Ik kan toch morguh niet op msn komen!! :\'( maar ik ben wel blij dat de nieuwe msn er eindelijk is
    wie zegt dat die final uitkomt het is maar een vermoeden maar hoop wel dat die final uitkomt

    za 05-02-2005 om 00:51
  6. Kecin

    tegen 4 uur ben ik er toh nog niet uit, maar er nog niet in


    I A M T H E L A W .
    za 05-02-2005 om 01:06
  7. Styx

    goed dak ut weet zal ik dus toch moete gaan slapen

    za 05-02-2005 om 01:09
  8. Dmxgangster

    nice nice nice

    za 05-02-2005 om 07:41
  9. Simmie

    Ik kan wel gewoon op msn!!!

    za 05-02-2005 om 08:45
  10. Twylight

    ik ben ook gewoon @ msn

    za 05-02-2005 om 08:53
  11. Ovtim

    ik kan gewoon op msn


    Volgend bericht ( Zaterdag 5-02-2005 om 09:44 ) :
    er zijn nu wel veel mensen met een probleem:

    de kleurcodes werken niet !!!!!!!!

    Volgend bericht ( Zaterdag 5-02-2005 om 09:46 ) :
    iets later .....


    kleurcodes werken weer bij iedereen !!!

    za 05-02-2005 om 09:17
  12. Dabilohelly

    arrgh, kan ik dan weer niet op msn, dan zet ik skype wel ff aan



    is geslaagd
    za 05-02-2005 om 10:25
  13. Thaan

    Quote: ovtim

    ik kan gewoon op msn


    Volgend bericht ( Zaterdag 5-02-2005 om 09:44 ) :
    er zijn nu wel veel mensen met een probleem:

    de kleurcodes werken niet !!!!!!!!

    Volgend bericht ( Zaterdag 5-02-2005 om 09:46 ) :
    iets later .....


    kleurcodes werken weer bij iedereen !!!

    ooit het bericht wijzigen knopje gezien?
    en dat ligt trouwens aan msg plus! en niet aan MSN Messenger

    heb btw ook geen probs.

    za 05-02-2005 om 10:31
  14. Dabilohelly

    kan gewoon nog op msn verder nog geen probs, maar er staat bij pas rond 4 uur dus je kan nu nog geen probby\'s hebben



    is geslaagd