09/02/2005 11:47

Beveiligingsupdate: MSN Messenger 6.2.0205


Microsoft heeft een nieuwe versie van MSN Messenger 6.2 uitgebracht waarin het veiligheidslek is gedicht. Het is aanbevolen om de update te downloaden als je gebruik maakt van MSN Messenger 6.1 of 6.2. MastaLine heeft al een nieuwe MSN Patcher++ uitgebracht die nu ook werkt met deze nieuwe MSN Messenger.

MSN Messenger 7.0 BETA heeft deze veiligheidslek niet, hiervoor hoef je dan ook geen update voor te downloaden.

Download MSN Messenger 6.2.0205
Download MSN Patcher++ v0.7
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (38)

Reageren
  1. Mistertjuh

    ohw jeuj ofzo


    Chek mijn website www.vulcanokid.nl!!
    wo 09-02-2005 om 12:03
  2. Gebruiker

    ow hehe
    ben ik blij dat ik 7 heb

    Bewerkt door Gebruiker op wo 09-02-2005 om 12:12
    wo 09-02-2005 om 12:06
  3. Doom1nator

    MSN7 = poep himselff...

    wo 09-02-2005 om 12:09
  4. Psvfan

    ik gebruik gewoon MSN Messenger 7.0b hoor binnenkort komt de definietieve versie van msn messenger 7.0

    wo 09-02-2005 om 12:21
  5. Mikenuun

    feest


    Mastaliner Since 13-05-2005
    wo 09-02-2005 om 12:25
  6. Daydreamer

    Msn 6.2 rulez bij msn 7.0 zit veel te veel shit bij in!


    Groen Oldskool Lid
    wo 09-02-2005 om 12:41
  7. Hurricane

    joepie de poepie


    Whatever, I do what I want
    wo 09-02-2005 om 12:43
  8. Pimpo

    jah ben ook blij dat ik 7.0 heb ahahah geen moeite mee zelfs een beta is nog beter dan die 6.1 en 6.2 **** en weetje wat ik ook HARD vind dat hotmail er geen bericht of zow geeft gewoon relaz en als er niks is gebeurt of zow jammer voor de mensen die 6.2 hebben en die het niet eens weten hier over

    Bewerkt door Mortalkombat op wo 09-02-2005 om 14:00
    wo 09-02-2005 om 13:49
  9. Dot

    jeuj


    <!--
    wo 09-02-2005 om 14:30
  10. Simmie

    Ik heb ook msn 7.0, ik vind die veel leuker, in het begin moest je wel wat wennen.
    Nu wil ik 6.2 nooit meer hebben

    wo 09-02-2005 om 14:41
  11. Opheusden

    Konden ze net zo goed msn 7.0 uitbrengen maarja dat komt nog wel .
    ik zou ook nooit meer trug willen naar msn 6.2 die is saai vergeleken msn 7


    2004 Under the name Damnation.
    wo 09-02-2005 om 14:52
  12. Blauwzwart4ever

    Als je dan msn 6.2 opnieuw gedownload hebt, kan het dan zijn dat het precies hetzelfde hoofdvenster is?

    wo 09-02-2005 om 15:06
  13. Sensei

    Quote: daydreamer

    Msn 6.2 rulez bij msn 7.0 zit veel te veel shit bij in!
    Meeste troep haalt die ++patch van ML wel weg.
    Quote: blauwzwart4ever

    Als je dan msn 6.2 opnieuw gedownload hebt, kan het dan zijn dat het precies hetzelfde hoofdvenster is?
    Hehe, ja. Ze hebben alleen een lek gedicht dus verder is aan de layout warschijnlijk niks nieuws aan te merken.
    Alleen ff via [help > info over msn messenger] checken of je wel 6.2.0205 heb!


    --> Quick Reply for ML 0.5.1!!! <--
    Last update: 10-02-2009
    wo 09-02-2005 om 15:19
  14. Blauwzwart4ever

    Quote: sensei

    Hehe, ja. Ze hebben alleen een lek gedicht dus verder is aan de layout warschijnlijk niks nieuws aan te merken.
    Alleen ff via [help > info over msn messenger] checken of je wel 6.2.0205 heb!


    thx, heb nagekeken en heb de msn waar het lek gedicht is.

    Maar \'k heb nog een vraag, zoals ik in de vorige berichten van mastaline al geschreven heb heb ik alle schermafbeeldingen uitgeschakeld, mag \'k dat nu weer allemaal aanschakelen?

    Bewerkt door Blauwzwart4ever op wo 09-02-2005 om 16:12