13/02/2005 01:53

Exclusief: MSN Messenger 7.0.0604 BETA download


Daar is hij dan! MSN Messenger 7.0.0604 BETA kan hier op MastaLine als eerste worden gedownload. De nieuwe versie heeft zoals verwacht alle functies die eerder al aan het licht zijn gebracht. De verbeterde universele patcher werkt nu ook met deze beta.

Veranderingen in deze versie:
  • Contactcards verschijnen nu naast het MSN hoofdvenster
  • Smilies zijn verkleind in de schermnamen
  • De optie om de tabs uit te schakalen is terug
  • Nieuwe knop aanwezig naast de zoek knop in het hoofdvenster, waarmee je kan instellen waarin je wilt zoeken (internet, afbeeldingen of nieuws).
  • Nieuw is de mogelijkheid om de tab van handgeschreven berichten in of uit te schakelen
  • In het opties scherm zijn twee nieuwe opties voor Offline Messages, dit zal waarschijnlijk worden gebruikt om berichten te kunnen sturen naar iemand die offline is! Alleen zijn deze opties nog uitgeschakeld.
  • Ook nieuw bij de opties, is de mogelijkheid om de schermafbeeldingen in de contactlijst te weergeven. Je kan kiezen tussen kleine en grote afbeeldingen of helemaal GEEN afbeelding, om te weergeven.
  • Er is een nieuwe knop aanwezig in het gespreksvenster waarmee je kan zoeken met MSN, de zoekresultaten worden naar het gesprek gekopieerd.
  • Vernieuwde statusiconen, het oranje sterretje geeft nu aan of iemand een MSN Space heeft.
  • Nieuwe functie om een persoonlijke bericht in te stellen (wat ook met Messenger Plus! kan). Het is mogelijk om het huidige liedje wat je op het moment aan het luisteren bent met Windows Media Player, te weergeven in je persoonlijke bericht.
  • Nieuwe emoticon van een geit, aan te roepen met (nah).
  • De emoticon met erop ASL (Age, Sex, Location) die aan te roepen was met (?), is uit deze versie gehaald.

LET OP: Het gaat hier om een interne BETA die is uitgelekt. Deze versie is niet bedoeld voor het grote publiek. Gebruik is op eigen risico. De wat oudere, publieke MSN 7 BETA kan hier worden gedownload.

Screenshot
Download MSN Messenger 7.0.0604 BETA (Engels)
Download MSN 7 Universal Patcher++ v0.3 (Nieuw!)
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (127)

Reageren
  1. Rvl

    nice

    zo 13-02-2005 om 02:09
  2. Kecin

    Had em al


    I A M T H E L A W .
    zo 13-02-2005 om 02:10
  3. Opheusden

    yes meteen downloaden
    Het werkt goed raad het iedereen aan om het te proberen
    slaap lekker jongens

    Bewerkt door Opheusden op zo 13-02-2005 om 02:31
    2004 Under the name Damnation.
    zo 13-02-2005 om 02:13
  4. Webmaster

    Quote: evilkecin

    Had em al

    ik had hem eerder dan jouw

    zo 13-02-2005 om 02:15
  5. Scandalous

    hehe cool zijn de meeste bugs ook weg in deze versie??

    zo 13-02-2005 om 02:16
  6. Kecin

    Quote: webmaster

    [..]
    ik had hem eerder dan jouw


    Niet
    hij ging hier met 450 kb sec, en ik had alleen geen HD ruimte meer over om te installen, dus ik had em eerder :\')
    OWNT !


    I A M T H E L A W .
    zo 13-02-2005 om 02:17
  7. Webmaster

    Als hij niet werkte, leeg je cache en download hem opnieuw

    Quote: evilkecin

    [..]

    Niet

    jaja

    Bewerkt door Webmaster op zo 13-02-2005 om 02:24
    zo 13-02-2005 om 02:20
  8. Kawaii

    ik heb hem bijna


    Kagai~ muts! stringding
    zo 13-02-2005 om 02:22
  9. Rammstein

    ziet er lijp uit. maar komt er ook nog een nederlandse versie van?? voor de wat minder goede engelsen onder ons


    wazaa
    zo 13-02-2005 om 02:28
  10. Sensei

    Vet, maar uh ik krijg een error bij de ++patcher, hij kan de patern niet vinden in banner en adbar.


    --> Quick Reply for ML 0.5.1!!! <--
    Last update: 10-02-2009
    zo 13-02-2005 om 02:33
  11. Computerboy112

    ff instaleren

    -Nice alleen nu nog goeie patch-er

    Bewerkt door Computerboy112 op zo 13-02-2005 om 02:51
    zo 13-02-2005 om 02:46
  12. Sjaak7

    sexy

    zo 13-02-2005 om 02:59
  13. Dmxgangster

    ik krijg steeds 2 msnmessenger vensters AAAAAAAH HELP

    zo 13-02-2005 om 03:33
  14. Pedros1960

    en komt er een nederlandse versie van anders blijf ik nog liever een versie achter (7.0.0425)

    zo 13-02-2005 om 05:56
  15. Simmie

    HUH????

    Als ik msn messenger open krijg ik een fout rapport!

    -EDIT- Ow, ik snap het! Je moet eerst msn plus verwijderen voor dat je die kunt installeren.

    Bewerkt door Simmie op zo 13-02-2005 om 08:38