18/03/2005 10:10

Exclusief: De eerste nieuwe winks!


MastaLine heeft ontdekt dat het in de laatst uitgebrachte publieke beta versie mogelijk is om nieuwe winks te installeren. Wel is het zo dat je alleen door Microsoft goedgekeurde Winks mag gebruiken (wegens veiligheidsredenen).

Waar zijn deze winks nou te halen? We gingen op onderzoek en kwamen bij de inmiddels bekende Blue Mountain uit. Er staat nog geen link naar de winks afdeling, maar hij bestaat wel. Want we hebben hem gevonden. Na even verder kijken zie je dat er ook gratis winks zijn, deze kan je gewoon installeren na het opgeven van een e-mailadres (werkt overigens alleen met Internet Explorer).

Wij wisten al (bedankt Monkey) hoe je de betaalde winks toch kan downloaden, om het te bewijzen hebben we een aantal betaalde winks omgetoverd in winks die je gratis bij ons kan downloaden.

Het installeren van de winks kan alleen op MSN Messenger 7.0.0429 BETA! Je contactpersonen kunnen deze winks alleen bezichtigen wanneer ze zelf ook deze MSN versie en winks ge?nstalleerd hebben.

Er zullen ongetwijfeld nog meer winks verschijnen.

Download wink \'Deze is voor jou\'
Download wink \'Bel snel\'
Download wink \'Bloemenwindje\'
Download wink \'Dansende muis\'
Download wink \'Hier en daar een bui\'
Download wink \'Teveel koffie\'
Screenshot
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (73)

Reageren
  1. Allert

    groots alleen zijn er ook patches voor msn 7.0.632 om daar die winks ook op te gooien

    vr 18-03-2005 om 10:35
  2. Jeroenikke

    Zaaalig,

    Altijd handig, een wink voor elke gelegenheid

    vr 18-03-2005 om 11:12
  3. Gerriedoldersum

    leuk , maar kan niet install. geeft aan kan niet install. probeer later nog eens .......
    Is dit bij jullie bekend????

    vr 18-03-2005 om 11:17
  4. Webmaster

    Quote: gerriedoldersum

    leuk , maar kan niet install. geeft aan kan niet install. probeer later nog eens .......
    Is dit bij jullie bekend????


    Quote

    Werkt alleen met MSN Messenger 7.0.0429 BETA!

    vr 18-03-2005 om 11:34
  5. Stuifie

    Als je gewoon het taal bestandje van de nederlandse msn 7 gebruikt in deze versie heb je deze versie ook in het nederlands

    heb k zelf nog geen problemen mee gehad


    dus als mastaline nou gewoon een patch maakt zodat het nederlands wordt

    Bewerkt door Stuifie op vr 18-03-2005 om 11:44
    vr 18-03-2005 om 11:41
  6. Stijn

    leuk die nieuwe winks, maar ik krijg dit:
    The content installation failed. Please try again later.

    ow, te nieuwe versie


    1 + 2 = 3!
    vr 18-03-2005 om 12:18
  7. Dot

    kan je ze ook zelf maken als een swf en dan inporteren?


    <!--
    vr 18-03-2005 om 12:55
  8. Joustertje

    wel geil

    maare kunnen de mensen met een andere beta hem ook zien dan?

    vr 18-03-2005 om 13:19
  9. Webmaster

    Quote: joustertje

    wel geil

    maare kunnen de mensen met een andere beta hem ook zien dan?

    nop

    vr 18-03-2005 om 13:44
  10. Marc13

    is best vet

    vr 18-03-2005 om 14:05
  11. Mcorbet

    Geweldig die nieuwe winks, Echter draai ik de nieuwste beta dus kan ze niet proberen. Wat ik me wel afvraag moet de persoon die ze ontvangt ook de wink moet hebben gedownload voordat hij hem kan zien ? Of Gebeurd dit automatisch ?? En kan je ze ze toevallig ook opslaan als iemand je er 1 stuurd ??

    Bewerkt door Mcorbet op vr 18-03-2005 om 14:19
    vr 18-03-2005 om 14:17
  12. Twylight

    winks zuigen maar wel koele ontdekintje heur

    vr 18-03-2005 om 14:25
  13. Webmaster

    Quote: mcorbet

    Geweldig die nieuwe winks, Echter draai ik de nieuwste beta dus kan ze niet proberen. Wat ik me wel afvraag moet de persoon die ze ontvangt ook de wink moet hebben gedownload voordat hij hem kan zien ? Of Gebeurd dit automatisch ?? En kan je ze ze toevallig ook opslaan als iemand je er 1 stuurd ??

    Downloaden gebeurd automatisch..

    Bewerkt door Webmaster op zo 17-04-2005 om 21:00
    vr 18-03-2005 om 14:40
  14. Struikiej

    ik heb die nieuwe publieke beta gedownload..en die winks ook..en ik heb ze nu bij mijn winks staan..maar als ik ze doe..dan zegt tiej int engels dat ik ze niet kan versturen probeer later nog eens..dan heb ik ook met de standaart winks.. hoe kan dat nou weer dan?

    Volgend bericht ( Vrijdag 18-03-2005 om 15:14 ) :
    hoow laat maar...ik heb me msn gerepareert bij sofware en nu doen ze het wel..




    ..Woef woeF..