22/03/2005 08:58

Uitgelekt: MSN Messenger 7.0.0732 BETA


Er is weer een nieuwe beta versie uitgelekt. Deze versie was eigenlijk alleen bedoeld voor een aantal selecteerde testers om te kijken of de problemen met de tekenpen zijn verholpen. De wijzigingen zijn hier niet bij gebleven, want er zijn nieuwe standaard winks, ondersteuning voor dynamische schermafbeeldingen en er zijn een aantal grafische verbeteringen doorgevoerd!

Veranderingen in deze versie:
  • Nieuwe standaard winks (7 stuks)
  • Ondersteuning voor dynamische schermafbeeldingen
  • Kaders om de schermnaam en het persoonlijke bericht
  • Problemen met de tekenpen mogelijk verholpen
  • Uitvoerbare bestanden worden vanaf nu geblokkeerd om virussen tegen te gaan (exe, pif, vbs etc)

Gebruik de universele patch om MSN Messenger naar eigen wensen in te richten.

Download MSN Messenger 7.0.0732 BETA (Engelstalig)
Download MSN 7 Universal Patcher++

UPDATE: Bmxonline heeft een Nederlandse vertaling gemaakt voor deze versie. Het enigste wat je hoeft te doen is MSN Messenger af te sluiten en de volgende update te installeren.

Download MSN 7.0.0732 Nederlandse vertaling
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (61)

Reageren
  1. Thavini

    zow lekker mooi maarkan het niet in het nederlands is iets makkelijker

    di 22-03-2005 om 09:05
  2. Explo

    yoepie


    Only the dead have seen the end of war.
    di 22-03-2005 om 09:22
  3. Gijz

    leuk.. maar ik hou het nog gewoon bij msn 6.2!


    Els .
    di 22-03-2005 om 09:23
  4. Freeloader

    wann komt die msn nou eig. uit?

    di 22-03-2005 om 09:45
  5. W00t

    jay, cool ga ik als ik thuis ben meteen downloaden!!



    http://www.mast...c&id=512136 << LineageII ^^
    di 22-03-2005 om 09:47
  6. Mystic

    Ja hijs best gaaf niej veel veranderd 3 of 4 winks erbij maar hijs wel koel..




    Jeeuhjj 630 posts.. Actieve Member hehe
    di 22-03-2005 om 10:13
  7. Vincentdevreede

    *download hem*


    iPhone Platform - Mac Platform
    di 22-03-2005 om 11:31
  8. Stefluyten2

    Werkt msn + daar ook op,.?


    |sc| Clansite xD..
    di 22-03-2005 om 11:54
  9. Vincentdevreede

    ja!

    Ik heb hem al in het nederlands gemaakt!!!
    Na wie van Mastaline moet ik hem sturen???

    Volgend bericht ( Dinsdag 22-03-2005 om 12:29 ) :
    Ik misschien een ideetje voor een patchje!

    Als je msn opent dan zie je contactpersonen he.
    Maar da lettertype is veel kleiner dan eerst altijd en daardoor zijn de emoticons vervormd!
    Misschien kunnen jullie met een patch dit verhelpen?
    Ik heb zelf ook al gezocht maar kon het niet vinden alvast bedankt


    iPhone Platform - Mac Platform
    di 22-03-2005 om 12:16
  10. Joostjuh

    hmmz zre moeten toch beter op hun beta\'s letten.. in 1 week al 2 beta\'s uitgelekt naja zal hem thuis wel weer ff installen.
    oh ja die gast die hem heeft vertaald geef ff een download linkie dan... want in engels zuigt idd..

    di 22-03-2005 om 12:35
  11. Vanmook

    download gewoon de oude nl patcher van 70632 werkt ook gewoon en ja plus werkt er ook gewoon op

    di 22-03-2005 om 13:03
  12. Moesh

    ok dan vet mensen

    di 22-03-2005 om 13:56
  13. Gamer112

    cool ik ben hem nu aan het downloaden

    nou ik heb hem gedownload ik heb die bewegende display pictures nog niet die optie zie ik ook niet bij het pijltje en die teken pen werkt nog steeds niet hij zegt dat ik iets moet instaleren kan ik op oke drukken doet die niks of op help

    Bewerkt door Gamer112 op di 22-03-2005 om 15:43
    di 22-03-2005 om 14:55
  14. Thaan

    yesssssssss


    -edit-
    ow wacht, hij werkt niet :\')

    Bewerkt door Thaan op di 22-03-2005 om 16:02