22/03/2005 09:46

Exclusief: Dynamische schermafbeeldingen in actie!


Een tijdje geleden meldde we dat er een mogelijkheid was voor dynamische schermafbeeldingen. Tot op heden was deze optie uitgeschakeld, maar met de komst van MSN 7.0.0732 is hier verandering in gebracht. Daar kunnen namelijk wel deze dynamische schermafbeeldingen gebruikt worden.

Netzoals de Winks, zijn deze bewegende schermafbeeldingen tegen een klein bedrag te downloaden bij Blue Mountain. Maar zonder te betalen hebben wij deze dynamische schermafbeeldingen werkend gekregen in MSN Messenger 7! Zie hieronder de eerste dynamische schermafbeelding in actie:



Je kan de stemming van het bewegende plaatje veranderen door op het pijltje eronder te klikken. Later zal het wellicht mogelijk zijn om de stemming te veranderen, door in een gesprek :-) of :-( te typen. Nu is deze optie nog \"verstopt\".

De dynamische schermafbeeldingen zijn alleen zichtbaar met MSN Messenger 7, mensen die MSN Messenger 6.2 (of lager) gebruiken krijgen een \"kale\" schermafbeelding te zien.

UPDATE: Je kan hier een aantal betaalde Nederlandstalige Moods gratis downloaden!

Deze dynamische schermafbeeldingen zijn alleen te zien met MSN Messenger 7.0.0732 BETA, daar kan je ze ook alleen maar in gebruiken.

Download Mood \'Schattige beer\' (voorbeeld zie je hierboven)
Download Mood \'Narrige koe\'
Download Mood \'Strippoesje\'
Download Mood \'Baby vogel\'
Download Mood \'Super smileys\'
Download Mood \'Chihuahua\'
Download Mood \'Cool dude\'
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (255)

Reageren
  1. Mystic

    ja koel maar hoe krijg je die dan...?




    Jeeuhjj 630 posts.. Actieve Member hehe
    di 22-03-2005 om 10:18
  2. W00t

    zooo vet =D
    hebbe hebbe hebbe



    http://www.mast...c&id=512136 << LineageII ^^
    di 22-03-2005 om 10:47
  3. Mitchell89

    lache

    di 22-03-2005 om 10:53
  4. Dmxgangster

    Onno ben je weer te laat ik had het al lang gepost op deze site. Beter up-2-date wezen..gehehe..

    di 22-03-2005 om 10:56
  5. Webmaster

    keep dreaming

    di 22-03-2005 om 11:16
  6. Dmxgangster

    Quote: webmaster

    keep dreaming


    (L) u2 whaha..wat een blaat topic dit

    di 22-03-2005 om 11:18
  7. Vincentdevreede

    zouden jullie misschien net zoals de winks lekker veel van die dingen download paar kunnen maken???


    iPhone Platform - Mac Platform
    di 22-03-2005 om 11:33
  8. Twylight

    nice maar kan je aleen zon stomme kutbeer ? geen zelfgemaakte ?

    di 22-03-2005 om 12:20
  9. Vincentdevreede

    oja...

    De winks die werken ook niet meer op de nieuwe msn!!!
    De winks die van jullie bedoel ik dan he!


    iPhone Platform - Mac Platform
    di 22-03-2005 om 12:21
  10. Sanneke

    ik wil hebbe plieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

    di 22-03-2005 om 12:27
  11. Monkey

    -edit: Het is niet meer mogelijk om gratis muggins te downloaden, de onderstaande methode werkt het deel van downloaden dus niet meer.


    Maak je eigen muggin:
    Wat zijn muggins?
    Muggins zijn poppetjes net als meegoos en die andere shit, maar dan dynamisch, ze reageren op smileys als en .

    Op welke msn versies werken muggins?
    Muggins werken vanaf MSN Messenger 7.0.0732, mensen met oudere versies krijgen een standaard afbeelding van het hoofd van je muggin te zien, deze reageerd niet op verschillende moods.

    Hoe maak ik een muggin?
    Muggins kan je Hiero maken. (wel in internet explorer openen!)
    Je kiest eerst of je een jongetje of meisje wil maken en dan kan je daar gewoon gezicht en alles veranderen.
    Je kan de kleuren veranderen door eerst bovenaan te klikken het onderdeel wat je wilt veranderen, dan kies je rechts op een kleur en dan klik je bijvoorbeeld op je haar.
    Bij moods zijn er 3 standaard aangecheckt en drie mag je zelf kiezen, dit zijn de moods waarop je muggin kan reageren.
    Als je klaar bent klik je op finish(toch wel), dan vraagt ie nog of je t cker weet omdat je niet meer kan aanpassen en dan klik je op ok.
    Je komt nu in het betaalscherm, nu moet je Price: $3.00 betalen. Naja daar heb je geen zin in neej dus lees volgende kopje hoe je m handmatif kan downloaden.

    Hoe download ik mijn muggin?
    Klik op buy now en zeg dat je met telefoontje wilt betalen, vul dan bij je url in javascript:InstallContent(\'http://www.us.bmamessenger.com/download.pd?path=59405&prodnum=\' + document.getElementById(\'bmmProdNum\').value + \'&pdtype=a0\',0)
    En als het goed is wordt de avatar dan gemaakt, gedownload en ge?nstalleerd.

    Quote: dmxgangster

    Onno ben je weer te laat ik had het al lang gepost op deze site. Beter up-2-date wezen..gehehe..

    Neej jouwes was niet van dat het in de nieuwe versie kon maar gewoon van hoe ze eruit zagen enzow.

    Quote: mrgeeko

    nice maar kan je aleen zon stomme kutbeer ? geen zelfgemaakte ?

    Euh je kan wel zelf muggin maken en er zijn nog wat andere standaard dingen, eigen gemaakte is waarschijnlijk niet mogelijk ivm exploits.

    Moods:
    Most Popular
    Animals
    Objects
    People

    Bewerkt door Monkey op vr 25-03-2005 om 19:17
    MCTBrowser, WMP11 Skin, [] WMDBackupper
    Free Packs
    di 22-03-2005 om 12:32
  12. Gtaking

    oeps

    di 22-03-2005 om 12:32
  13. Dennisjuhh

    JA en nu nog nederlands

    di 22-03-2005 om 12:32
  14. Joostjuh

    oke as ik thuis ben zal ik wel ff kijken of het werkt bij mij..

    di 22-03-2005 om 12:33
  15. Spastje1

    werkt niet echt als je op ok moet klikken. laatste tijdens het maken kom ik hier op uit:

    Our Apologies

    We\'re fixing a small problem with the page you\'re trying to reach and should have it fixed shortly.
    Click here to see our other great products.

    Your friends at Blue Mountain!

    wat later nog eens geprobeert en kreeg toen dit
    \'MessengerContentInstaller\' is niet gedefineerd

    Bewerkt door Spastje1 op di 22-03-2005 om 12:51