06/04/2005 23:27

Definitieve MSN Messenger 7 uitgelekt!


Volgens betrouwbare bronnen word de definitieve MSN Messenger 7 morgen officieel uitgebracht. Er is 7 maanden aan gewerkt en morgen is het dan eindelijk zover. De lang verwachte versie word dan eindelijk definitief uitgebracht. Bepaalde MSN services zouden vandaag al gereed zijn gemaakt voor de lancering van MSN 7. Waaronder MSN Spaces, die uit de testfase is gestapt. Deze nieuwe versie is nu al te downloaden.

Veranderingen in deze versie
  • Welkomstvenster om je over de nieuwe functies te informeren
  • Verbeterde statusiconen in de contactenlijst (wanneer grote schermafbeeldingen zijn ingeschakeld)

Download de universele patcher om MSN 7 naar wensen aan te passen, deze tool is ondertussen al meer dan 130.000 keer gedownload!

UPDATE 07/04: MSN Messenger 7 is nu officieel online gebracht!

UPDATE 08/04: Er is een nieuwe versie van de universele patcher uitgebracht. Deze ondersteund nu meerdere talen (tot nu toe alleen nog Engels, Spaans en Nederlands) en heeft een herstel optie mocht MSN Messenger niet meer werken.

Download MSN Messenger 7.0.0777 (Nederlands)
Download MSN 7 Universal Patcher++ 0.4
Door Webmaster In Instant messaging Bron Mess.be, Neowin

Reacties (91)

Reageren
  1. Rvl

    pff werkt hier nog steeds niet hij loopt na ongvr. 10 sec vast

    Bewerkt door Rvl op do 07-04-2005 om 00:28
    wo 06-04-2005 om 23:43
  2. Sensei

    Werd tijd.
    Was die BETA\'s helemaal zat..


    --> Quick Reply for ML 0.5.1!!! <--
    Last update: 10-02-2009
    wo 06-04-2005 om 23:52
  3. Jojoba

    op mess.be is hij al te downloaden...

    wo 06-04-2005 om 23:55
  4. Webmaster

    hier nu ook, maar dan een stuk sneller

    wo 06-04-2005 om 23:58
  5. Jumpknuppel

    Mooi

    do 07-04-2005 om 00:14
  6. Daydreamer

    Eindelijk de definitieve msn7
    Werd eht wachten wel zo zat


    Groen Oldskool Lid
    do 07-04-2005 om 06:35
  7. Huisjehoekstra

    Dat werd tijd hoor
    aleen wacht nog wel een beetje langer
    op de nederlandse versie die zal
    binnenkort ook wel verschijnen
    hoop ik

    do 07-04-2005 om 06:46
  8. Mariette

    hij loopt een beetje erg vast tijdens het inloggen

    do 07-04-2005 om 07:35
  9. Iemanduitnede..

    Hey mense,

    leuk hoor...maar wanneer komt de nederlandse uiT ?

    Volgend bericht ( Donderdag 7-04-2005 om 08:04 ) :
    YEAHHH ik heb de nederlandse al...

    gewoon op http://messenger.msn.nl/ is MSN 7 al in het nederlands te downloaden....damn ...hoe lang heb ik hier op gewacht !...WEEEEEEEEEE

    do 07-04-2005 om 07:58
  10. Simmie

    Quote: iemanduitnederland

    Hey mense,

    leuk hoor...maar wanneer komt de nederlandse uiT ?


    Volgens mij vandaag, want gisteren schreef webmaster hier dat morgen de officiele ging uitkomen, dus is dat nu vandaag.
    Waarschijnlijk zal die dan ook in nl zijn

    do 07-04-2005 om 08:04
  11. Thaan

    Quote: iemanduitnederland

    Hey mense,

    leuk hoor...maar wanneer komt de nederlandse uiT ?
    zal vast niet lang duren :\'(


    thx btw

    do 07-04-2005 om 08:04
  12. Simmie

    Quote: iemanduitnederland

    Hey mense,

    leuk hoor...maar wanneer komt de nederlandse uiT ?

    Volgend bericht ( Donderdag 7-04-2005 om 08:04 ) :
    YEAHHH ik heb de nederlandse al...

    gewoon op http://messenger.msn.nl/ is MSN 7 al in het nederlands te downloaden....damn ...hoe lang heb ik hier op gewacht !...WEEEEEEEEEE



    Oh ok, ik ga ook snel kijken

    do 07-04-2005 om 08:04
  13. Odin

    whoehoeee!!!!!! eindelijk

    do 07-04-2005 om 08:07
  14. Gamer112

    yesss feestje viren ik heb hem

    do 07-04-2005 om 08:10
  15. Simmie

    Is dat de nieuwe msn site ofzo?
    http://www.imagine-msn.com/Messenger/Post/Default.aspx
    Of bestond die al?

    do 07-04-2005 om 08:13