13/04/2005 19:12

Beveiligingsupdate: MSN Messenger 6.2.0208


Microsoft heeft een nieuwe versie van MSN Messenger 6.2 uitgebracht waarin een lek met GIF afhandelingen is opgelost. Met dit lek was het mogelijk om code uit te voeren op het systeem. Het is aanbevolen om de update te downloaden als je gebruik maakt van MSN Messenger 6.2. MastaLine heeft al een nieuwe MSN Patcher++ klaar staan die werkt met deze nieuwe versie.

MSN Messenger 7.0 heeft deze veiligheidslek niet, hiervoor hoef je dan ook geen update voor te downloaden.

Download MSN Messenger 6.2.0208 (Nederlandse versie)
Download MSN Patcher++ v0.8 (Nieuw)
Door Webmaster In Instant messaging Bron Mess.be

Reacties (31)

Reageren
  1. Caspar

    Ik heb die nie nodig. Ik heb 7.0
    Maar waarom zouden mensen nog msn 6.2 willen???

    wo 13-04-2005 om 19:19
  2. Poenzkie

    Quote: caspar

    Ik heb die nie nodig. Ik heb 7.0
    Maar waarom zouden mensen nog msn 6.2 willen???

    umh..omdat ze alle extra\'s in msn 7 bagger vinden


    Hier met die kudos bitches
    wo 13-04-2005 om 19:52
  3. Glipy

    msn 7.0 is egt zow veel extra s msn 6.2 is relax gewoon praten met elkaar niet buzzen en weet ik veel wat

    wo 13-04-2005 om 20:06
  4. Mijosoft

    Lol, ook gewoon omdat msn 7.0 niet goed draait bij iedereen. Bij mij ook niet . Na iedere install van een wink, dp, mood, muggin krijg ik een Niet verzenden fout, verder wordt het wel gewoon ge?nstalleerd .

    En ik moet me perse aanmelden met \'Offline weergeven\', als ik met online aanmeldt begint iedereen gelijk al te praten, krijg ik ook niet verzenden foutje. DP\'s in de contactlijst heb ik ook uit, vreet geheugen, vooral die mongolen met van die 1-minute-DP-changers .

    wo 13-04-2005 om 20:41
  5. V1p3r

    wat is dp?

    wo 13-04-2005 om 21:36
  6. Psvfan

    wie gebruitk nog msn 6.2 ik gebruik msn 7

    wo 13-04-2005 om 21:55
  7. Blaze

    Quote: v1p3r

    wat is dp?
    display picture
    maarja ik gebruik 7

    wo 13-04-2005 om 22:36
  8. Uktobias666

    Jee tenminste werken ze nog aan 6.2

    do 14-04-2005 om 16:42
  9. F1boy007

    ff deze downloaden beter dan msn7 krijg je niet elke een scherm als iemand mij wat verzend dat geblok ist om een beveilingsreden terwel ik zeker dat daar geen virus inzit..
    Ik wil chatten op msn niet allemaal die extra functies

    do 14-04-2005 om 16:47
  10. Juaniii

    Quote: jamiepeeters

    wie gebruitk nog msn 6.2 ik gebruik msn 7


    6.2 is veel overzichtelijker en handiger en sneller

    do 14-04-2005 om 22:32
  11. Gamer112

    msn 7 is eht relax die winks zijn wel lachen endie buzzer ook wel en voor die gene die dat iritant vinden dat die winks automatisch afspelen dat kan je ook uitzetten daar voor hoef je niet gelijk 6.2 voor teinstaleren bij de opties kan je dat uitzetten

    vr 15-04-2005 om 09:44
  12. Daydreamer

    Het is dat msn 6.2 geen bewegende smileys heeft maar anders had ik allang weer 6.2


    Groen Oldskool Lid
    vr 15-04-2005 om 20:32
  13. Glipy

    6.2 draaid weer bij mij maar bij 7.0 ken ik sommige dingen niet en een meer instaleren zow als die atvataar dingen dan crasht me msn egt zwaar lame gewoon dus weer relax aan de 6.2

    za 16-04-2005 om 01:16
  14. Vincentdevreede

    Ik hou het op msn 7 heb nu lekker veel gratis dingen ervoor dus sonde om terug te gaan en mijn pc is tog nog pas 1 jaar oud dus kan het makelijk aan


    iPhone Platform - Mac Platform
    za 16-04-2005 om 14:25
  15. Bertjevl

    Wie wil er nu nog msn6? Das ouwe brol h?

    7 is zo cool!

    grtzzz

    za 16-04-2005 om 14:37