28/04/2005 21:44

Uitgelekt: MSN Messenger 7.0.0813 Update


Er is nu echt een offici?le update beschikbaar om MSN Messenger 7 op te waarderen naar een nieuwere versie (7.0.0813). Deze update is eigenlijk alleen bedoeld voor betatesters. Dit is de eerste keer in de geschiedenis van MSN dat er een update word uitgebracht voor MSN Messenger. Veel zichtbare veranderingen heeft deze nieuwe versie niet, maar het schijnt toch een aantal verbeteringen te hebben. Deze update kan je hier al downloaden.

Veranderingen in deze versie:
  • MP3- en JPG bestanden worden niet meer automatisch geblokkeerd bij het versturen ervan
Gebruik de universele patcher om MSN Messenger 7 naar wensen aan te passen (hiermee kan je o.a. banners weghalen en meerdere keren inloggen inschakelen).

Let op: Deze update is niet bedoeld voor het publiek, gebruik is op eigen risico.

Dit is niet zoals gewoonlijk een volledige installatie maar een update, dat wil zeggen hiermee kan je de huidige versie van MSN 7 opwaarderen naar deze nieuwe versie. Een oude versie is dus noodzakelijk.

Download MSN Messenger 7.0.0813 Update (Engelstalig) 757 KB
Download MSN 7 Universal Patcher v0.4
Door Webmaster In Instant messaging Bron MsgrBlog, Beta-Place

Reacties (50)

Reageren
  1. Poenzkie

    sjilll!!!!!

    alleen link doet het niet


    Hier met die kudos bitches
    do 28-04-2005 om 21:50
  2. Aapienet

    http://www.true...post&id=956 die werkt als goed is wel...

    Quote: webmaster

    [..]
    Link bovenaan werkt ook weer .

    Bewerkt door Aapienet op do 28-04-2005 om 21:59
    do 28-04-2005 om 21:54
  3. Webmaster

    Quote: aapienet

    http://www.true...post&id=956 die werkt als goed is wel...

    Link bovenaan werkt ook weer .

    do 28-04-2005 om 21:57
  4. Tristan

    btw bij mij issie nederlands... ik had hem van msnblog.stuffplug.com geplukt

    do 28-04-2005 om 22:09
  5. Scandalous

    wat zijn de verbeteringen?

    do 28-04-2005 om 22:20
  6. Dennisjuhh

    niet weer een grap hoop ik

    do 28-04-2005 om 22:25
  7. Ledje

    lol geen grrapp nee..
    nja vind het hetzelffde

    do 28-04-2005 om 22:48
  8. Dmxgangster

    stond bij Mess.be al sinds gister d8 ik..en als je gewoon Stuffplug gebruikt of een patch kan je die blokering van die bestanden ook verwijderen..en deze versie is Engels, ik wil Nederlands, en dit is weer niet officieel duz..word weer niks..

    do 28-04-2005 om 23:59
  9. Rtl4

    is ie ook in het nederlands stuur maar even een prive bericht

    vr 29-04-2005 om 07:07
  10. Daydreamer

    En wat heb je aan deze nieuwe versie? Hij geeft trouwens weer bij installatie dat hij 2 bestanden mist..


    Groen Oldskool Lid
    vr 29-04-2005 om 08:00
  11. Tristan

    dit is multilanguage dus wel nederlands...

    vr 29-04-2005 om 08:15
  12. Nix

    Als hij niet werkt moet je MSN Messenger 7.0.0814
    er af gooien
    en dan 7.0.777 ofzo er op gooien en dan die update

    vr 29-04-2005 om 08:23
  13. Simmie

    Ik hoef het niet te hebben. 7.0.0777 is goed genoeg.

    vr 29-04-2005 om 08:28
  14. Webmaster

    Quote: dmxgangster

    stond bij Mess.be al sinds gister d8 ik..

    Niet als download

    Quote: tristan

    dit is multilanguage dus wel nederlands...

    Hier niet hoor