02/05/2005 20:44

MSN Messenger 7.0.0803 BETA beschikbaar


Er is een nieuwe beta versie voor de betatesters uitgebracht. Kort daarna is deze alweer uitgelekt op het internet. Het klinkt verwarrend maar dit is een wat oudere versie in tegenstelling tot de onlangs uitgelekte update. Versie 7.0.0803 bevat een functie om naar mobiele telefoons een bericht te sturen (SMS). Voor deze mogelijkheid moet je wel betalen.

Voor ? 3,99 koop je een bundel met 25 berichten die je naar mobiele telefoons kunt sturen.

Het heeft geen zin om deze versie te installeren wanneer je gebruik maakt van een versie die nieuwer is. Als je deze (oude) versie toch wilt installeren moet je de nieuwe versie eerst verwijderen.

Download MSN Messenger 7.0.0803 BETA (Nederlands)
Download MSN 7 Universal Patcher++ v0.5 (Meertalig, inclusief Nederlands)
Door Webmaster In Instant messaging Bron Beta-Place

Reacties (19)

Reageren
  1. Thaan

    wauw, vet koewl gaaf, er is een ouwe msn versie uitgelekt :\')

    ma 02-05-2005 om 20:54
  2. Webmaster

    Altijd nog nieuwer dan de offici?le versie

    ma 02-05-2005 om 20:55
  3. Daydreamer

    Cool
    ik heb nog 0777 mja ga deze installeren lijkt me leuker dan 0813


    Groen Oldskool Lid
    ma 02-05-2005 om 21:00
  4. Thaan

    Quote: webmaster

    Altijd nog nieuwer dan de offici?le versie
    waar, maar als je die andere uitgelekte versie al heb

    ma 02-05-2005 om 21:01
  5. Rickth64

    alees blijft tog hetzelfde alleen je kan sms sturen das alles

    ma 02-05-2005 om 21:48
  6. Fatihtjuh

    Het is eigenlijk niet de moeite waard ,maar toch morgen probere,

    ma 02-05-2005 om 22:13
  7. Zhenk

    IK ga em instalere sms e lijkt me wel leuk via tel vind ik het irrie

    ma 02-05-2005 om 23:06
  8. Kevtranslate

    aigt

    di 03-05-2005 om 07:40
  9. Eagle

    voorlopig houd ik het nog ff bij 7.0.0425 die ownt alle andere versies nog :\')

    di 03-05-2005 om 07:46
  10. Gamer112

    Quote: eagle

    voorlopig houd ik het nog ff bij 7.0.0425 die ownt alle andere versies nog :\')


    dat was idd de beste beta ja maar de hele versie is beter ik download hem niet deze beta omdat die update was nieuwer

    di 03-05-2005 om 08:32
  11. Stephen

    Oh, leuk...... Maar ik heb al de Versie 7 build 0813 duz.......
    Eigenlijk heb ik de 0820 (zelf bedacht) omdat ik zelf wat opties bij heb gevoegd met ResHacker.


    Windows 7 Centraal Topic | Microsoft Office 2010 Centraal Topic
    di 03-05-2005 om 08:42
  12. Rowan

    Quote: stephen

    Oh, leuk...... Maar ik heb al de Versie 7 build 0813 duz.......
    Eigenlijk heb ik de 0820 (zelf bedacht) omdat ik zelf wat opties bij heb gevoegd met ResHacker.




    Zet ff op het internet, ff teste

    di 03-05-2005 om 10:24
  13. Sjaak7

    fijn nog een verzie

    di 03-05-2005 om 10:30
  14. Bombay

    Er komen wel heel veel versies uit en elke keer kun je maar een ding meer ofzo dat weer geld gaat kosten. dat gebruik ik toch niet. blijf gewoon op de final msn 7

    di 03-05-2005 om 15:53
  15. Makkie88

    en dit is geen grap hoop ik?

    di 03-05-2005 om 18:48