06/05/2005 15:41

MSN Messenger 7.0.0813 nu officieel uitgebracht!


De versie die wij vorige week al wisten te bemachtigen, is nu officieel uitgebracht. Deze keer niet in de vorm van een update, maar als een volwaardig installatie programma. Er zijn aardig wat fouten opgelost en het programma draait een stuk stabieler. Het is aanbevolen deze nieuwe versie te installeren wanneer je nog gebruik maakt van versie 7.0.0777.

Veranderingen in deze versie:
  • MP3, JPG en PNG bestanden worden niet meer automatisch geblokkeerd bij het versturen ervan
  • Geen vastlopers meer met bepaalde NATs
  • Verbeterde \"Laat zien naar welke nummers ik luister\" functie
  • Fout R6025 opgelost (\"pure virtual function call\")
  • Fout opgelost in de \"Aanmelden als\" functie
  • FotoSwap crasht niet meer bij het opstarten
  • Crash bij het afsluiten na het blokkeren van een contactpersoon opgelost

Download MSN Messenger 7.0.0813 Nederlands
Download MSN 7 Universal Patcher v0.5
Door Webmaster In Instant messaging Bron MSN, Mess.be

Reacties (50)

Reageren
  1. Mothzone

    downloade!!!!

    vr 06-05-2005 om 15:43
  2. Blaze

    JEUJ! hoeveel andere \"officiele\" msn 7\'s kome er nog?

    vr 06-05-2005 om 15:44
  3. Ruuddebruud

    jeeuj... eindelijk gewoon bestandjes uitwisselen

    vr 06-05-2005 om 15:50
  4. Rowan

    Jeuj
    Maar zijn er nog andere dingen aangepast ofzo ?
    Want me laptop heeft maar 128mb geheugen en daarom draait msn 7 niet al te soepel (nog wel versie 0.777).
    Draait 0.813 sneller / stabieler ?

    vr 06-05-2005 om 15:51
  5. Dp

    Quote: feris

    JEUJ! hoeveel andere \"officiele\" msn 7\'s kome er nog?

    geen id maar ben blij dat deze versie weer een stuk stabieler is

    vr 06-05-2005 om 15:51
  6. Suma

    had hem al een tijdje wel gaaf
    maar ook vervelend dat er steeds weer een nieuwe msn 7.dinges.nogwat uit komt


    dat is mode.
    vr 06-05-2005 om 15:51
  7. Jelleu

    als ik hem opnieuw installeer, moetik hem dan ook weer patchen?



    Iedereen heeft recht op mijn mening.
    vr 06-05-2005 om 15:57
  8. Hurricane

    goed zo onno


    Whatever, I do what I want
    vr 06-05-2005 om 15:58
  9. Bombay

    bij de msn messenger 7 pagina staat nog 7.0.0803

    Bewerkt door Bombay op vr 06-05-2005 om 16:56
    vr 06-05-2005 om 16:55
  10. Zhenk

    BIJ MIJN MELD IE NIE LEKKER AAN OF KOMT DAT GEWOON DOOR IETS ANDERS>????

    vr 06-05-2005 om 16:57
  11. Struikiej

    whoo..msn is wel beter nu ja maaruh..er staat tog dat je nu met deze versie standaard winks kan verwijderen? dat gaat niet bij mij..? is dat alleen bij mij of zijn er meerdere die dat ook hebben?

    Volgend bericht ( Vrijdag 6-05-2005 om 17:02 ) :

    Quote: struikiej

    whoo..msn is wel beter nu ja maaruh..er staat tog dat je nu met deze versie standaard winks kan verwijderen? dat gaat niet bij mij..? is dat alleen bij mij of zijn er meerdere die dat ook hebben?


    HOOOW STOP!!
    ik snap al..(beetjuh dom)
    er is 1 wink verwijderd..ahah ik d8 dat je zelf standaart winks kon verwijderen..maja...jmmr..




    ..Woef woeF..
    vr 06-05-2005 om 17:01
  12. Drieslauryssen

    Een standaard wink verwijderd: welke dan?

    vr 06-05-2005 om 17:44
  13. Dreadlord

    sms dienst zit er ook niet meer in ?


    <-( * * )--<<
    ...
    vr 06-05-2005 om 18:15
  14. Jezzpaahh

    als ik muziek luister in Windows media player ...(nieuwste versie) zie ik niet dat ik muziek luister in mijn msn naam... en ik kan geen emoticons meer toevoegen van anderen die mij sturen