10/05/2005 17:23

Nieuwe MastaLine komt eraan!


Achter de schermen zijn we al een tijdje bezig geweest met de nieuwe MastaLine! Sommige zullen het wellicht al ergens hebben gelezen, zoals in de nieuwsbrief die eind vorig jaar werd gestuurd. Na 2 jaar krijgt MastaLine dan eindelijk een nieuw jasje en een gloednieuw logo! Niet alleen het uiterlijk krijgt een grote beurt maar ook het achterliggende gedeelte zal aanzienlijk zijn verbeterd.

Naar verwachting zal MastaLine op vrijdag 13 mei plat worden gelegd, om de site klaar te maken voor de lancering op zaterdag 14 mei.
Door Webmaster In Site updates

Reacties (118)

Reageren
  1. Bombay

    eindelijk zeg. nu nog hopen dat het lange wachten het waar was

    di 10-05-2005 om 17:28
  2. Deathismydest..

    coool! word vast fantasties

    di 10-05-2005 om 17:28
  3. Psvfan

    leuk
    maar het logo vind ik eigenlijk zo goed
    maar voor het logo een kleur is wel goed
    of een regenboog kleur voor het logo
    maarja wel VET!!!!!!!!!!
    hij komt eindelijk

    di 10-05-2005 om 17:28
  4. Sensei

    Eindelijk.
    Alleen ik kanmaar 2 dagies genieten. =( Moet daarna een week op kamp..
    En ik moet zaterdag ook nog is werken, dus nog minder plezier. =(


    --> Quick Reply for ML 0.5.1!!! <--
    Last update: 10-02-2009
    di 10-05-2005 om 17:28
  5. Silencee

    YES!!!! eindelijk hoop dat tie nu wat professioneler is..


    DeviantART || BDekker

    Portfolio & Weblog
    di 10-05-2005 om 17:36
  6. Twylight

    pooneetsj

    di 10-05-2005 om 17:38
  7. Degeestster

    heuj...werd tijd!
    deze begon te vervelen... :\') al dat groen...
    Hoop dat de nieuwe er favantastisch uit zal zien

    di 10-05-2005 om 17:41
  8. Twylight

    Quote: roy92

    heuj...werd tijd!
    deze begon te vervelen... :\') al dat groen...
    Hoop dat de nieuwe er favantastisch uit zal zien

    Forum posts: 56

    di 10-05-2005 om 17:42
  9. Webmaster

    Quote: mrgeeko

    [..]
    Forum posts: 56

    Daarom kan hij wel deze site al langer bezoeken .

    di 10-05-2005 om 17:43
  10. Dunax

    Khoop echt dat hij goed word

    di 10-05-2005 om 17:44
  11. Jelleu

    kan bijna niet w8ten

    Quote: sensei


    En ik moet zaterdag ook nog is werken, dus nog minder plezier. =(


    ik zit met hetzelfde probleem, mm ik neem vrij denk ik

    Bewerkt door Jelleu op di 10-05-2005 om 17:49

    Iedereen heeft recht op mijn mening.
    di 10-05-2005 om 17:44
  12. Vanmook

    hehe das goed nieuws ben benieuwd